Advertentie | |
|
![]() |
|
Ik vind grote donkere ogen wel het mooist. Vooral omdat ik zelf van nature al grote ogen heb, en ik vind het mooi als mensen dat accentueren. Bij anderen vind ik lipgloss erg lelijk en lippenstift kan alleen als je mooie lippen hebt.
Inderdaad het één of het ander. ![]()
|
Lipgloss associeer ik met 12-jarige meisjes die net de make-up hebben ontdekt. Lippenstift kan (hangt van de kleur en ook van je lippen af) al snel té zijn, maar bijv. een mooie oogschaduw en een beetje eyeliner might do the trick.
|
![]() |
Een klassieke look met zwarte eyeliner en (donker)rode lippenstift, je haar een beetje a la Marilyn Monroe. Of smokey eyes met lippen in een wat neutralere kleur. Ook kun je veel met neutrale oogschaduwkleuren, zodat je de vorm van je ogen wat aanpast, maar niet er uitziet alsof je superveel make-up op hebt. Youtube is trouwens je vriend qua make up en haarinspiratie.
|
Op youtube kun je heel veel how to video's vinden, er staat vast we iets tussen dat je mooi vindt! Ikzelf vind smokey eyes inderdaad erg mooi. Dat kun je met andere kleuren (zoals paars of blauw) oo doen, niet alleen maar zwart/bruin.
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lifestyle |
Wat is mooier? JueBlue | 18 | 30-01-2013 15:33 | |
Huiswerkvragen: Cultuur, Maatschappij & Economie |
enquete PWS Over tattoes en piercings Ilsuuuh | 25 | 06-11-2008 13:30 | |
Verhalen & Gedichten |
De laatste keer.. PooW | 83 | 02-12-2005 14:36 | |
Lifestyle |
gevoel dat je krijgt bij bepaalde kleding Ninnoc | 37 | 17-06-2004 14:16 | |
Lichaam & Gezondheid |
verzorgings producten en make-up katje_vd | 12 | 22-11-2003 15:49 | |
Muziek |
De Wetten van De Haan en Dekker [voor beginnende bands!] Verwijderd | 12 | 01-04-2003 08:40 |