Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Pizza of anders zo'n dure Iglo-maaltijd voor 1 persoon (en dan altijd tagliatelle + zalm + spinazie in roomsaus <3 ).
Citaat:
![]() Ik heb volgens mij teveel noodles gegeten, want ik vind ze nu saai. Dan liever 10 minuutjes wachten op een pizza of die Iglo-maaltijd. |
![]() |
|
![]() |
Ik ben nooit te lui om te koken want ik vind koken leuk omdat ik altijd lekker wil eten (L). Maar als ik te lui ben om er echt wat van te maken of heeeeel erg honger heb wordt het altijd een dubbele boterham met een gebakken ei/vega burger + kaas/sla/tomaat/saus of soep (dan toch eigenlijk nog wel vaak zelfgemaakt
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
- eitje bakken en dat met brood eten (eventueel met kaas)
- noodles idd, of cup a soup met een broodje met kaas en komkommer oid of zo'n klein blikje soep wat je in een kom kan doen en dan in de magnetron kan opwarmen - broodje bapao of pizzabroodje at ik vroeger nog wel eens, nu al een hele tijd niet meer gedaan - ik kook ook vaak wat penne, roer er pesto doorheen, strooi er pijnboompitten overheen en snijd een tomaatje in blokjes en doe dat erdoor heen. Snel en lekker - zo'n maaltijdsalade van de AH to go maar dan wel als ze in de bonus zijn of met 35% kortingsticker, anders vind ik ze te duur - kant en klaar pannenkoeken of poffertjes, ook al vind ik die pannenkoeken vies - vaak heb ik ook nog wel een restje eten in de vriezer (stamppot, nasi, roerbakmie, oid) wat ik zo kan opwarmen (even ontdooien onder de hete kraan of in een bakje heet water)
|
![]() |
|
Ik ben ervan op de hoogte dat dit topic meer dan een jaar oud is maar ik ga hem toch maar eens uppen gezien ik inspiratieloos begin te raken wat snelle maaltijden betreft. Iedere dag pizza en frituur is ook niet echt goed voor me
![]() Denk dat ik toch maar weer bij mijn mama moet gaan wonen, hoef ik in ieder geval niet zelf te koken ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() OT: Soms als ik geen zin heb om moeite te doen dan gooi ik zo'n verpakking viscuisine in de oven, zet alvast een pan water op het vuur, en na 30/35 minuten gooi ik de spaghetti erin, viscuisine als de spaghetti gaar is er doorheen gooien en klaar... Vriendje vindt het lekker, ik vind het ook prima... En ik heb er een half uur geen omkijken naar ![]() En soms eten we pizza, patat, broodje gezond, spaghetti met zalm en pesto, maaltijdsalade, maak ik de dag ervoor al heel veel klaar zodat ik alleen nog hoef op te warmen etc. Bestellen doen we nauwelijks want we zitten in een boerengat en de bezorger heeft altijd issues.
||
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Leukste post van de dag Yoshimare | 500 | 21-09-2008 15:13 |