Advertentie | |
|
![]() |
|
Het kan toch prima dat zij gewoon niet meer verliefd was? Vaak weet je zelf inderdaad niet waarom dat zo is, gevoelens zijn ook niet gebaseerd op logica. Hoe kut het ook voor jou is, als ze niet meer verliefd op je is kun je dat alleen maar accepteren. Als jij dan steeds maar blijft hangen in je gevoel voor haar en haar daar ook steeds in betrekt kan ik me best voorstellen dat zij dan wat bot gaat doen.
|
![]() |
tuurlijk zag ik haar. en ik had maar 1 maand met haar. maar van te voren kende ik haar al. maar het lijkt gewoon net dat ze me aant lijntje heeft gehouden. en ja ik voel me vreselijk rot daardoor. en ik weet gewoon niet wat ik moet doen. ik blijf maar vragen waarom waarom waarom. omdat ik het gewoon niet snap dat het ineenkeer over is.
|
![]() |
|
![]() |
Ik ben een gevoelig persoon. en ben echt nauwkeurig op zoek naar een vriendin. ik vond haar echt zo perfect. dat ik alles voor haar over had. maar ze had vaak geen tijd. ze wilde uitgaan zonder ergens op te letten. en als ik zei dat ze niet uit mag gaan zonder mij. had ze het gelijk verbroken. dat is weer iets wat ik niet snap.
|
![]() |
|
Nog maals, gevoelens kun je niet sturen, dus het heeft geen enkele zin om haar te vragen waarom. Dat is voor haar alleen maar heel irritant en ik denk dat je blij moet zijn dat ze er überhaupt nog iedere keer antwoord op wil geven. Ik gok dat jullie nog niet zo oud zijn?
||
Citaat:
|
![]() |
|
Hoe oud ben je btw?
Want als je jong bent is het inderdaad leuker als je lekker door het leven kan razen en lol kan maken. Dat heb ik zelf ook gedaan, maar sinds ik 20 ben heb ik toch wel zin in meer wat vastheid en wil ik me wat meer gaan settelen en wordt je toch een stuk serieuzer qua opleiding en wordt je gewoon volwassener. Althans dat ben ik dan xD |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Topicstarter, het klinkt alsof jullie allebei zo jong zijn dat je nog niet goed weet wat je met je gevoelens aanmoet en wat ze betekenen. Jij hebt je er helemaal door laten overweldigen, waardoor je nu in de put zit. Zij weet waarschijnlijk niet precies of ze je nu alleen maar leuk vond, of de relatie interessant, of dat ze wel verliefd was maar het wordt eng/benauwend als het zo dichtbij komt... hoe dan ook viel het blijkbaar nogal tegen. Dat ligt niet aan jou, maar gewoon aan de situatie en de leeftijd... Ik had op m'n zestiende ook een vriendje die ik na 3 maanden dumpte 'omdat ik niets meer voor hem voelde'. In de praktijk kwam het er meer op neer dat ik uberhaupt niet echt verliefd op hem was en het meer een experiment was, een hoe-voelt-het-om-verliefd-te-zijn, hoe-voelt-het-om-een-vriendje-te-hebben. Dat geldt voor haar waarschijnlijk ook. En in zekere zin voor jou ook, want wat jij nu hebt gedaan is óók niet helemaal een gezonde manier van in een relatie staan ![]() Balen, maar het komt wel weer goed. Je loopt vanzelf tegen iemand aan met wie je het zo leuk hebt dat zij niet eens denkt aan gevoelens die verdwijnen ![]() |
![]() |
|
![]() |
Ik heb het haar ook niet verboden! maar er is gewoon iets. ze achterhoudt iets. iets wat ze niet durft te vertellen. maar dat kan ik niet uitleggen. en daar probeer ik juist achter te komen. en ik weet zeker. de dag voordat ze het uitmaakte kwam ze nog gezellig langs om naar de stad gaan en kado kopen. en de volgende dag is het uit? in 1 dag kunnen de gevoelens niet veranderen. geloof ik?
en ik ben 19. zij is 1 jaartje jonger. maar ik moet het gewoon accepteren zoals het is. dus? maar nogmaals. ik ben een gevoelig persoon. en kan moeilijk met deze stuff omgaan. |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Ik heb het ook gehad hoor
![]() Ik was bij mijn vriendin en die dag daarna belde ze me ja ik voel het niet meer het is uit... Die dag daarvoor ben je nog gewoon lol aan trappen als een verlieft stelletje en volgende dag is het over.. Toen kwam het er bij mijn ex dus op neer dat het bindingsangst was wat ik via via te horen kreeg van een vriendin van haar dus misschien geld dat ook voor haar dunno? Contact verbreken hoeft ook niet. Dat is een beetje een paardenmiddel..xD |
![]() |
||
Citaat:
En ik snap het hoor, hoe je hier mee omgaat. Als je verliefd bent kun je daar niks aan doen! En je bent gewoon een gevoelige jongen, niks mis mee ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ik heb ook nooit begrepen hoe gevoelens bij iemand ineens kunnen veranderen. Het enige dat je kunt aannemen (hoe vervelend dat ook is), is dat er sowieso wat minder gevoelens zijn geweest van haar kant dan van jouw kant. Verder kwam je denk ik wel iets te opdringerig op haar over.. je was waarschijnlijk zo happy dat je wat met haar had, dat je dat meteen heel duidelijk hebt laten merken en je hebt dingen die je voelde en dacht (bijv. dat zij niet uit mocht gaan) te direct verwoord tegenover haar. Soms kun je iets vervelend vinden, maar dan moet je eerst even denken of het wel zo slim is er iets van te zeggen. ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
Ik denk dat je niet zo moet obsederen met het zoeken naar een reden voor het feit dat het uit is. Gevoelens zijn de basis voor een relatie en ook de basis voor het einde van een relatie, daar hoeft geen logische reden achter te zitten. Je moet ook niet wanhopig proberen om haar dingen te laten zeggen die ze misschien niet zo meent alleen maar zodat jij een verklaring hebt. Als je blijft aandringen op dat ze misschien iets achterhoudt gaat ze misschien wel roepen dat ze op een andere jongen verliefd is geworden, terwijl dat niet zo is, alleen maar om van jou af te zijn.
Laat het gewoon rusten. Dat ze het uitmaakt op dezelfde dag dat ze je nog heeft gezien wil niet zeggen dat ze tussen het moment dat ze je zag en het moment van uitmaken opeens iets heel anders is gaan voelen, misschien voelde ze zich al langer zo. Er moet toch een moment komen om je gevoelens uit te spreken, en dat is nog altijd beter dan jou laten denken dat ze ook zoveel van jou houdt terwijl dat niet zo is. Ik weet dat het gewoon laten rusten niet makkelijk is. Dat jij zo gevoelig bent maakt het ook zeker niet makkelijker, maar het is geen excuus om het dan maar niet te doen. Het blijft de beste keus, ook al is het moeilijk.
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
UITSLAG gedichtenwedstrijd Verwijderd | 23 | 09-10-2011 21:14 | |
Verhalen & Gedichten |
Verhalenwedstrijd: Adventures??? Ieke | 0 | 18-02-2004 21:37 | |
Verhalen & Gedichten |
Verhalenwedstrijd: Waarom moet dat nou! ? Ieke | 0 | 02-02-2004 16:45 | |
Verhalen & Gedichten |
[verhaal] Gevangen Zielen, samenvatting van het verleden... (??) Lindatje | 2 | 17-10-2002 14:40 | |
Verhalen & Gedichten |
[verhaal] Tanja. Vlooienband | 47 | 12-10-2002 13:15 | |
Psychologie |
Ik weet het niet meer... Dark-Wings | 2 | 06-06-2002 20:18 |