![]() |
|
Ik geloof dat dit topic beter past op Lichaam & Gezondheid.
Maar goed, ik heb natuurlijk niet echt verstand van baardgroei, maar ik weet wel dat je je geen zorgen hoeft te maken. Het is bij iedereen anders. De een heeft op z'n 14e al een snor staan, terwijl sommige mannen nooit heel veel baardgroei zullen krijgen. (Een aantal van mijn vrienden bijvoorbeeld zijn al rond de 25 en hebben af en toe een beetje pluis, maar meer niet.) Schaam je dus niet en probeer het van de positieve kant te bekijken: Jij hoeft 's ochtends geen moeite te doen om je te scheren.
||
Citaat:
|
![]() |
|
Dit moment even vasthouden, kindertjes.
Ik heb het namelijk ook meegemaakt, dat je donshaartjes wegscheert. Dan meteen na het scheren met average scheerapparatuur voel je al wat stoppeltjes, dat is omdat je je slecht scheert. Niet dat het echt uitmaakt, voor jezelf lijkt het op dat moment toch wel heel mooi alsof je na 2 dagen een volle baard hebt. Nu is het ook wel zo dat vooral marokkanen en die richting zwarte haren hebben op relatief lichte huid, dus lijkt het ook meer. Ja ok, het is wel leuk hoor, ik kan me mijn jonge jaren (3 jaar geleden dat ik het scheermesje ontdekte) nog herinneren. Iedereen had opeens een baard, als-ie zich maar 3 dagen zich niet zou scheren. Gelukkig schreeuwde ik het niet van de daken, wat zou ik me later dan hebben geschaamd. Achja, als je je ook echt 4 dagen niet scheert merk je pas dat die slecht geschoren baard amper meer groeit, domper. Je hoort het nu opeens ook echt niemand meer zeggen.. ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Ik zou er alleen maar blij mee zijn, want nu moet ik het altijd bijhouden want anders ziet het er niet uit. |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Weigert je docent een hand te geven? Lisette | 245 | 28-03-2011 19:47 | |
De Kantine |
Zo saai was het nog nooit #1053 Verwijderd | 500 | 20-07-2010 23:10 | |
Een indrukwekkende correspondentie tussen Ayaan Hirsi Ali en Job Cohen Gatara | 174 | 27-03-2004 21:52 | |
173 doden ( ? ) door zware explosies in station Madrid Gatara | 373 | 17-03-2004 21:04 | |
Flora & Fauna |
Dieren liefhebben? TERRORISTEN ZIJN HET !! JCL | 142 | 13-02-2004 17:54 | |
De Kantine |
Een paar moppen. The Crash Bash | 12 | 30-10-2002 16:19 |