![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
De prikjes vielen mee, eigenlijk voel je er helemaal niets van ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Ik heb dit ook overwogen, aangezien ik er ook echt super veel last van heb. Ik gebruik op dit moment een spray die opzich wel werkt, maar er zitten dan weer hele nare bijwerkingen bij. Mijn oksels vinden het niet zo leuk zegmaar, ze worden een beetje dik + het jeukt heel erg. Maar heeft dit ook nog nare bijwerkingen? Of tot nu toe nog niet? ![]()
||
![]() |
Citaat:
Hmm...dat klinkt idd vervelend jeukende/dikke oksel. Misschien toch maar laten zetten, het doet echt geen pijn, dont worry ![]() Tot nu toe heb ik geen bijwerkingen, nhaa..compensentoir zweten heet dat ofzoiets..dat betekend dat je op andere plaatsen iets meer gaat zweten, maar echt niet dat je er last van heb.. Wat je trouwens kan proberen, de dokter heeft ook middeltje's die zweten een klein beetje stoppen, het is wel behoorlijk sterk spul, en niet bepaald aan te raden want het stinkt best wel en deodorant heplt die geur niet weg te halen.. Als het toch echt wilt gaan laten zetten die botox, zou ik nog wel even kijken of de verzekering het vergoed, die spuitje's kosten tussen de 600 en de 1100 euro .. behoorlijke rip uit je lijf... |
![]() |
|
![]() |
Ik denk dat ik het toch niet ga doen. Het is me allemaal wat te heftig voor mij geloof ik. Het is natuurlijk heel erg lastig, maar ik heb ondertussen genoeg truckjes geleerd.
![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() Ik had precies het zelfde, ik had nooit verwacht dat ik botox zou laten inspuiten, uiteindelijk raakte ik er zo geìrriteerd aan dat ik het toch maar heb laten doen, het middel werk nu voor de volle 100% zelfs met het rennen en gym zweet ik niet meer. Ik wordt nu wel warm op mn borst en hoofd en handen, beetje een prikkerig gevoel, dat krijg je bij grote inspanningen. Ik heb ook talkpoeder gebruikt, dat hielp wel voor even. Toen ging ik wc papier onder mn oksels doen ![]() Heb je er trouwens in de winter veel last van, Nu draag je natuurlijk truien en vesten, die lekken niet zo door denk ik . Ik hoop dat je truckjes helpen en dat je een droge zomer hebt ![]() |
![]() |
|
|