![]() |
|
![]() |
Hallo,
Graag wil ik jullie aandacht vragen voor het volgende: Vroegere buren van mij, de familie Joao, wordt mogelijk terug gestuurd naar hun moederland Angola. Dit na een verblijf in Nederland van 10 jaar! De vader, Fernando, is vroeger kindsoldaat geweest. Hij heeft vreselijke dingen mee gemaakt, en heeft hierdoor een trauma op gelopen. Hij ondervindt dit nog dagelijks. Hij is in hiervoor in behandeling, en gebruikt medicijnen. Deze voorzieningen zijn er niet - of heel slecht bereikbaar- in Angola. Hij heeft deze behandeling en de medicijnen nodig om normaal te functioneren. Graag wil ik jullie vragen om verder te lezen en de petitie te tekenen op www.tegenuitzetting.nl Ook is hier gisteravond een documentaire over uitgezonden op zembla: Ziek en uitgezet. Als je zoekt op uitzending gemist kun je het terug kijken. Groetjes |
Advertentie | |
|
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Werk, Geld & Recht |
huuropzegging: handtekening vergeten SacredRose | 4 | 28-08-2015 23:11 | |
Werk, Geld & Recht |
Hulp gezocht bij praktische vragen huurwoning / huisbaas Hempo | 5 | 13-09-2007 13:37 | |
Films, TV & Radio |
Welke BN'rs, beroemdheden heb jij allemaal ontmoet? Verwijderd | 115 | 08-07-2006 13:42 | |
Werk, Geld & Recht |
Handtekening veranderen? Konijn | 12 | 07-07-2004 22:51 | |
De Kantine |
Jouw handtekening marlies | 48 | 28-02-2003 01:30 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
'Conservatieven De Jong hebben steun extreem-rechts' anarpunk | 28 | 18-12-2002 21:01 |