![]() |
|
![]() |
Hello,
Als er mensen zijn die graag een start willen maken in 3dsmax, maar geen €1100,00 euro over hebben voor een cursus. Heb ik een aantal behoorlijk duidelijke tutorials geschreven voor 3dsmax. Deze heb ik samengebracht op: http://www.3dleren.nl Dit is een absoluut niet-commerciële website, die puur (en alleen) bedoeld is om beginners met 3dsmax een zetje in de rug te geven. Ik hoop niet dat deze post wordt aangezien als reclame. De website is absoluut NIET commercieel, het is voor mij een uit-de-hand gelopen hobby die ik graag deel met anderen! Na de eerste 4 lessen is dit je resultaat: ![]() |
Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
True, het is misschien wel een beetje reclame. Maar ik heb absoluut geen commerciële intenties met de website, er zal geen banner o.i.d. op geplaatst worden. Ik vind het gewoon leuk om mijn hobby te delen, en het promoten van de 3D grafische industrie.
Natuurlijk ben ik zeer nieuwsgierig naar jullie mening, de tutorials zijn net klaar. En er zitten ongetwijfeld verbeterpuntjes/foutjes in. Dit hoor ik meer dan graag! |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
ARTistiek |
foto's bewerken Verwijderd | 16 | 02-10-2010 10:31 | |
ARTistiek |
Ik wil ook via de computer kunnen tekenen. RayMania | 14 | 12-09-2003 09:32 | |