Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 23-01-2011, 15:39
sinaasbei
sinaasbei is offline
Hallo iedereen.

Ik had gister echt een geweldig leuk feest. Ook echt hele leuke mensen, en knappe jongens Ik heb die avond met 2 jongens gezoend en heb er met best veel gedanst. Dit is opzich al niet zo heel netjes, maar het échte probleem is dat ik eigenlijk met een andere jongen zit. Die was niet op het feest. We hebben nog niks officieel, maar het is al wel een beetje serieus aan het worden. Op dat feest heb ik me gewoon zo laten meeslepen door de lekkere muziek en de jongens, maar ik heb er eigenlijk niet heel veel spijt van! hoe leuk ik die andere jongen ook vind. Ik weet niet of ik het hem moet vertellen of niet.. Als ik het hem uit mezelf vertel lijkt het gelijk alsof we al iets hebben, en dat is dus niet het geval. Als hij dat ook niet van plan was, heeft hij echt zoiets van: wtf? waarom verteld ze me dit eigenlijk?
Maar aan de andere kant.. Als hij er via via achter komt, is het wel heel lullig en kan hij heel teleurgesteld worden. En misschien betekend dat zelfs het einde van onze vriendschap. Wat vinden jullie dat ik moet doen? Vertellen of voor me houden?

groetjes..
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 23-01-2011, 15:48
Thinus
Thinus is offline
Niet zo netjes nee maar ik zou het gewoon voor jezelf houden. Zoals je al zei is het je vriendje niet maar als je wel zou willen dat hij dat wordt zal het niet echt helpen als je m dit verteld.

Laatst gewijzigd op 23-01-2011 om 15:55. Reden: spelvout
Met citaat reageren
Oud 23-01-2011, 15:51
Akhlys
Akhlys is offline
Inderdaad niet echt netjes, maar andere kant, je bent (nog) niet aan hem gebonden en je hoeft daarom dus ook geen verantwoording bij hem af te leggen of wat dan ook. Je bent misschien een beetje met hem aan het kloten en het wordt serieuzer, maar je bent nog steeds single. Je kan nu nog doen en laten wat je wilt
Oud 23-01-2011, 16:29
Verwijderd
Citaat:
Inderdaad niet echt netjes, maar andere kant, je bent (nog) niet aan hem gebonden en je hoeft daarom dus ook geen verantwoording bij hem af te leggen of wat dan ook. Je bent misschien een beetje met hem aan het kloten en het wordt serieuzer, maar je bent nog steeds single. Je kan nu nog doen en laten wat je wilt
Met citaat reageren
Oud 23-01-2011, 16:43
Verwijderd
Nou, wat zou jij die jongen leuk vinden zeg
Met citaat reageren
Oud 23-01-2011, 17:06
Batave
Batave is offline
Wat Rev. zegt.
Oud 23-01-2011, 17:43
olha1
olha1 is offline
wat Batave zegt...
-.-'
Oud 23-01-2011, 20:44
Daantjer
Daantjer is offline
wat olha zegt
Met citaat reageren
Oud 23-01-2011, 21:46
olha1
olha1 is offline
dit is wel een leuk topic he? jatoch =P
Oud 23-01-2011, 21:47
Cherry Springs
Cherry Springs is offline
Ik heb je topictitel even aangepast naar iets minder suggestiefs.
Oud 23-01-2011, 21:50
AnneElise
AnneElise is offline
Je hebt niks bindends, en al was het niet netjes, je hoeft het hem niet te vertellen. Zolang je maar niet liegt! Als hij vraagt of je nog iets hebt uitgespookt op dat feest of iets in die trant, zou ik het vertellen. Als hij er niet over begint, zwijg je gewoon. Je liegt niet en je zadelt hem er niet mee op. 2 vliegen in 1 klap!
Met citaat reageren
Oud 23-01-2011, 22:47
Verwijderd
Citaat:
Ik heb je topictitel even aangepast naar iets minder suggestiefs.
Ik vond hem anders heel treffend?
Met citaat reageren
Oud 24-01-2011, 14:22
sinaasbei
sinaasbei is offline
guyss.. ik snap dat het misschien over komt alsof ik die jongen helemaal niet zo leuk vind, maar dit is echt zo! In ieder geval bedankt voor de personen die gewoon mijn vraag hebben beantwoord!
Oud 24-01-2011, 14:42
Afwezignummer2
Afwezignummer2 is offline
Citaat:
guyss.. ik snap dat het misschien over komt alsof ik die jongen helemaal niet zo leuk vind, maar dit is echt zo! In ieder geval bedankt voor de personen die gewoon mijn vraag hebben beantwoord!
Hoort telepathisch antwoorden ook bij gewoon? Zoja, geen probleem hoor.
Met citaat reageren
Oud 24-01-2011, 15:47
Verwijderd
Citaat:
Ik vond hem anders heel treffend?
Beetje hypocriet allemaal... met hoeveel dames heb jij ondertussen gezoend? Volgens mij vinden de meeste mannen hier het gewoon niet leuk om te horen dat vrouwen dit soort dingen ook doen.
Met citaat reageren
Oud 24-01-2011, 15:59
Verwijderd
Citaat:
Beetje hypocriet allemaal... met hoeveel dames heb jij ondertussen gezoend? Volgens mij vinden de meeste mannen hier het gewoon niet leuk om te horen dat vrouwen dit soort dingen ook doen.
Ik vind het een stuk hypocrieter om te pachten dat je verliefd op iemand bent en ondertussen laat je je pakken door de eerste paar dudes. Aantal is totaal niet relevant.

Maar wellicht is mijn definitie van verliefd zijn gewoon anders. Ik zou in ieder geval geen behoefte hebben aan wat random sluts.

Maarja, natuurlijk moet je het niet vertellen.
Met citaat reageren
Oud 24-01-2011, 16:59
sinaasbei
sinaasbei is offline
okeoke, i get it!
dit is overigens de eerste keer dat me zoiets is overkomen, ben altijd trouw gebleven aan de jongens die ik leuk vond. Alleen dit keer misschien iets te veel drank op gehad, en me niet volwassen gedragen. Voel me achteraf toch wel heel schuldig & heb er van geleerd Ik twijfel er nu ook wel heel sterk aan of ik ECHT verliefd ben. Ik ken hem al een hele poos en voel me ontzettend op mn gemak bij hem, maar die zenuwachtige kriebels die ik voorheen bij een andere jongen weleens had, zijn er een stuk minder. Dit neemt niet weg dat ik hem een geweldige jongen vind. damn, i don't know
Oud 24-01-2011, 18:42
Verwijderd
Citaat:
Ik vind het een stuk hypocrieter om te pachten dat je verliefd op iemand bent en ondertussen laat je je pakken door de eerste paar dudes. Aantal is totaal niet relevant.

Maar wellicht is mijn definitie van verliefd zijn gewoon anders. Ik zou in ieder geval geen behoefte hebben aan wat random sluts.

Maarja, natuurlijk moet je het niet vertellen.
Als je verliefd bent vind je toch niet opeens andere mensen niet meer aantrekkelijk Ja misschien minder, maar okee. Ik kan me wel situaties voorstellen, helemaal als je nog niet helemaal zeker over je gevoelens bent.

@sinaasbei: als je hem al zo lang kent, is het toch niet gek dat je geen enorme kriebels hebt? Juist omdat je hem daarvoor al 'gewoon' hebt leren kennen? Dat had ik met mijn vriendje ook - we waren eerst gewoon kennissen en toen vrienden, en omdat ik hem leerde kennen toen ik al verliefd was op iemand anders (7 jaar geleden voor mensen rare dingen gaan denken), heb ik me nooit zo kriebelig gevoeld bij hem. Toen ik wél verliefd op hem werd, had ik dus ook niet van die zenuwachtige kriebels in mijn buik. Ik merkte wel dat ik het steeds vervelender vond om 's avonds afscheid van hem te nemen (het werd ook steeds later ) en ik steeds meer aan hem dacht Maar ik heb ook heus wel met andere jongens gezoend in de periode waarin ik hem steeds leuker begon te vinden, big deal..? Maar okee, niet nadat hij en ik gezoend hadden.
Met citaat reageren
Oud 27-01-2011, 10:31
AnneElise
AnneElise is offline
@freya agree!
Het kan gebeuren. Shit happens. Nu is het balen en lijk je een slet, je komt daar wel weer vanaf op een dag. Gewoon niet weer doen! Van je fouten moet je leren, en het niet opgeven. kom erachter wat je voor de jongen voelt begin je gewoon weer met een schone lei! X
Met citaat reageren
Oud 27-01-2011, 11:14
Maaike.
Maaike. is offline
Citaat:
@freya agree!
Het kan gebeuren. Shit happens. Nu is het balen en lijk je een slet, je komt daar wel weer vanaf op een dag. Gewoon niet weer doen! Van je fouten moet je leren, en het niet opgeven. kom erachter wat je voor de jongen voelt begin je gewoon weer met een schone lei! X
Zeg je nu dat Fréya een slet lijkt en dat ze fouten heeft gemaakt of wat? Zo ja, dan denk ik dat je haar post beter nog een keer kan gaan lezen.
Oud 27-01-2011, 15:59
Batave
Batave is offline
Nee, ze is het met freya eens en reageert vervolgens op de TS.
Oud 27-01-2011, 16:52
AnneElise
AnneElise is offline
Wat Batave zegt
Met citaat reageren
Oud 27-01-2011, 17:50
Verwijderd
Oh ik ben ook een slet.
Met citaat reageren
Oud 27-01-2011, 18:14
snoopy
snoopy is offline
Citaat:
Oh ik ben ook een slet.
Oud 27-01-2011, 22:52
Mr.Banana
Mr.Banana is offline
gezellig boeltje hier...

Ik vindt dat het idd niet zo handig was van TS om dat die avond te doen...

Maar TS... Je voelt je toch schuldig? Is dat niet een teken dat je wel iets voor hem voelt?

En tussen een beetje veel alcohol ophebben en een slet zijn zit ook een wereld van verschil hè... Als een meisje het nou leuk vindt om 3 jongens achtereen te zoenen tijdens een gala, en die jongens vinden het ook prima, dan is er toch niks aan de hand? Als je in een winkelcentrum loopt zie je ook vaak genoeg mensen sapjes uitwisselen... Dus ik dacht dat het wel eens tijd was om zoenen als normaal te accepteren...

Maar als een meid nou graag in bikini naar school gaat, en al met de halve klas het bed gedeeld heeft, dan kun je haar misschien eens een slet gaan noemen...
Oud 01-02-2011, 18:01
Iedsel
Iedsel is offline
ik ben het helemaal met Mr.Banana eens!
Met citaat reageren
Oud 02-02-2011, 14:00
olha1
olha1 is offline
Mr.Banana heeft gelijk maar je moet als je je schuldig voelt wel denken van: hmmm is dit een teken dat ik hem leuk vind...

en vertel ons hoe het is en als je al wat ver bent in zijn hart te veroveren
we helpen niet voor niets we willen onze vrruchten tenminste zien niet alleen kweeken
Oud 02-02-2011, 14:46
sinaasbei
sinaasbei is offline
Ik ben echt heel dankbaar voor jullie adviezen! Ik heb er zeker wat aan.
Inmiddels gaat het iets beter tussen ons. Lekker rustig aan, vind ik wel fijn! Ik hou niet zo van dat overhaaste gedoe. Ik ben nu eigenlijk wel vrij zeker over dat ik hem gewoon wil. We hadden het er laatst over maar hij is ontzettend aan het twijfelen, en mij aan het vergelijken met z´n ex enzo.. Heb al gezegd dat hij dat niet moet doen, omdat ieder gevoel en persoon anders is, maar onbewust blijft hij het doen. Sowieso als iemand twijfelt over verliefdheid, dan zit er toch iets niet goed? Ik gun hem wel gewoon de tijd om er goed over na te denken, but it drives me crazy..
Oud 02-02-2011, 19:16
olha1
olha1 is offline
twijfels zijn gewoon ik heb ook soms twijfels over mijn vriendin dan denk ik waarom ook alweer en wat maakt haar biezonder, maar na even denken kom ik altijd op hetzelfde neer: ze maakt me gelukkig

dus gewoon even niet teveel aandringen en achter hem staan als hij twijfelt en dan komt vast aales mooi geod
leuk dat je ff een update gaf =D
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten