Advertentie | |
|
![]() |
|
Je hebt niks bindends, en al was het niet netjes, je hoeft het hem niet te vertellen. Zolang je maar niet liegt! Als hij vraagt of je nog iets hebt uitgespookt op dat feest of iets in die trant, zou ik het vertellen. Als hij er niet over begint, zwijg je gewoon. Je liegt niet en je zadelt hem er niet mee op. 2 vliegen in 1 klap!
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar wellicht is mijn definitie van verliefd zijn gewoon anders. Ik zou in ieder geval geen behoefte hebben aan wat random sluts. Maarja, natuurlijk moet je het niet vertellen. |
![]() |
|
okeoke, i get it!
dit is overigens de eerste keer dat me zoiets is overkomen, ben altijd trouw gebleven aan de jongens die ik leuk vond. Alleen dit keer misschien iets te veel drank op gehad, en me niet volwassen gedragen. Voel me achteraf toch wel heel schuldig & heb er van geleerd ![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() @sinaasbei: als je hem al zo lang kent, is het toch niet gek dat je geen enorme kriebels hebt? Juist omdat je hem daarvoor al 'gewoon' hebt leren kennen? Dat had ik met mijn vriendje ook - we waren eerst gewoon kennissen en toen vrienden, en omdat ik hem leerde kennen toen ik al verliefd was op iemand anders (7 jaar geleden ![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
|
gezellig boeltje hier...
Ik vindt dat het idd niet zo handig was van TS om dat die avond te doen... Maar TS... Je voelt je toch schuldig? Is dat niet een teken dat je wel iets voor hem voelt? En tussen een beetje veel alcohol ophebben en een slet zijn zit ook een wereld van verschil hè... Als een meisje het nou leuk vindt om 3 jongens achtereen te zoenen tijdens een gala, en die jongens vinden het ook prima, dan is er toch niks aan de hand? Als je in een winkelcentrum loopt zie je ook vaak genoeg mensen sapjes uitwisselen... Dus ik dacht dat het wel eens tijd was om zoenen als normaal te accepteren... Maar als een meid nou graag in bikini naar school gaat, en al met de halve klas het bed gedeeld heeft, dan kun je haar misschien eens een slet gaan noemen...
|
![]() |
|
Mr.Banana heeft gelijk maar je moet als je je schuldig voelt wel denken van: hmmm is dit een teken dat ik hem leuk vind...
en vertel ons hoe het is en als je al wat ver bent in zijn hart te veroveren we helpen niet voor niets we willen onze vrruchten tenminste zien niet alleen kweeken ![]()
|
Ik ben echt heel dankbaar voor jullie adviezen! Ik heb er zeker wat aan.
Inmiddels gaat het iets beter tussen ons. Lekker rustig aan, vind ik wel fijn! Ik hou niet zo van dat overhaaste gedoe. Ik ben nu eigenlijk wel vrij zeker over dat ik hem gewoon wil. We hadden het er laatst over maar hij is ontzettend aan het twijfelen, en mij aan het vergelijken met z´n ex enzo.. Heb al gezegd dat hij dat niet moet doen, omdat ieder gevoel en persoon anders is, maar onbewust blijft hij het doen. Sowieso als iemand twijfelt over verliefdheid, dan zit er toch iets niet goed? Ik gun hem wel gewoon de tijd om er goed over na te denken, but it drives me crazy..
|
twijfels zijn gewoon ik heb ook soms twijfels over mijn vriendin dan denk ik waarom ook alweer en wat maakt haar biezonder, maar na even denken kom ik altijd op hetzelfde neer: ze maakt me gelukkig
![]() dus gewoon even niet teveel aandringen en achter hem staan als hij twijfelt en dan komt vast aales mooi geod ![]() leuk dat je ff een update gaf =D
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Advies gevraagd bij 2,5 jaar durende relatie Jongen_22 | 32 | 17-03-2009 14:54 | |
Psychologie |
onzekerheid die uit de hand loopt. meisje-xx | 3 | 08-09-2008 21:08 | |
Liefde & Relatie |
Vertel jouw liefdesverhaal hier! Mark | 153 | 20-05-2005 17:32 | |
Liefde & Relatie |
Mijn vriend, andere jongens, ik.. :) B3li3v3r | 6 | 29-06-2003 20:38 | |
Liefde & Relatie |
het kon dus toch nog kutter worden... SHAZZ | 25 | 13-11-2002 17:53 | |
Psychologie |
homosekualiteit - enquete Outrageous | 107 | 03-10-2002 20:38 |