Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 03-02-2011, 17:31
michelle-1888
michelle-1888 is offline
Helloo.

Ik heb een probleem, niet echt super erg ofzo, maar ik zit er wel mee :

Ik ben verliefd, en niet zo'n beetje.
Ik ben verliefd op een jongen uit een klas hoger, en hij is beste vriend v/d broer van een jongen uit mijn klas en ook de beste vriend van die jongen uit m'n klas. -snap je het nog?-
En verder is hij verliefd op de beste vriendin van mijn zus en zij ook op hem -zegt mijn zus dan.-

Ik heb mezelf echt al 100x gezegd dat ik hem moet vergeten en dat soort dingen, maar ik blijf maar over hem dromen en 24/7 denken!
het is echt nieeet chill
help me? ook met tips hoe ik 'm miss kan toevoegen?

-hij heeft mij wel al toegevoegfd op hyves, facebook en twitter (:
hij weet dus wie ik ben

dankjeeeeee
xxxxxxxxxxxxxxxx
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 03-02-2011, 17:39
olha1
olha1 is offline
begin maar eerst met wat basis informatie zoals:
-jouw leeftijd
-zijn leeftijd
-wat voor soort jongen (bad boy, lief, grappig)

zo te zien ben je bij het begin; probeer een keer met hem te praten alsof het elk ander mens is.
ik ken je leeftijd nog niet dus daar wacht ik op voordat ik verder ga>>
Oud 03-02-2011, 18:36
Em.
Em. is offline
Als je 'm wilt vergeten dan heb je nodig 1. heel veel tijd en 2. heel veel mogelijkheid 'm niet te zien. Een 3. heel veel afleiding, al dan niet in de vorm van andere jongens, wil ook wel helpen. Toevoegen op twitter e.d. niet. Ik ben 'mijn' jongen pas een beetje vergeten na 'm zo'n anderhalf jaar niet gezien te hebben, en ik weet niet of het bij andere mensen nu (vaak) korter is of gewoon korter lijkt. Het duurt altijd toch te lang.

Maar ze zeggen niets voor niets 'uit het oog, uit het hart'. Dus als je 'm wilt vergeten helpt alleen tegen jezelf zeggen 'ik moet hem vergeten' niet zozeer (vreemd genoeg luisteren je gedachten nooit naar zulke gedachten ) maar het helpt wel hem te ontwijken, te verwijderen, het niet meer over hem te hebben, niet over hem te dagdromen, en elke keer dat je over 'm denkt je gedachten de andere kant op sturen. (Dat ging/gaat bij mij dus fout, want dat wil ik helemaal niet, ik wil gewoon heel véél over hem denken, maar dat is dus niet handig voor de vergeetbaarheid van zo'n jongen. )

Aan de andere kant kun je altijd nog de keuze maken wél voor hem te gaan. Dan zul je contact met hem moeten leggen, glimlach eens naar hem, zeg eens 'hoi', krabbel hem eens met iets, een gezamenlijke kennis, een schoolfeest, wat jullie tot nu toe ook mogen delen. Spreek hem eens aan als hij langs loopt. Vraag eens hoe het gaat. Weet ik veel. Bouw het op. Waag het erop. Wie niet waagt, wie niet wint, en wie niet wagen wil, kan maar beter oefenen op vergeten.
Met citaat reageren
Oud 03-02-2011, 20:18
olha1
olha1 is offline
Citaat:
Als je 'm wilt vergeten dan heb je nodig 1. heel veel tijd en 2. heel veel mogelijkheid 'm niet te zien. Een 3. heel veel afleiding, al dan niet in de vorm van andere jongens, wil ook wel helpen. Toevoegen op twitter e.d. niet. Ik ben 'mijn' jongen pas een beetje vergeten na 'm zo'n anderhalf jaar niet gezien te hebben, en ik weet niet of het bij andere mensen nu (vaak) korter is of gewoon korter lijkt. Het duurt altijd toch te lang.

Maar ze zeggen niets voor niets 'uit het oog, uit het hart'. Dus als je 'm wilt vergeten helpt alleen tegen jezelf zeggen 'ik moet hem vergeten' niet zozeer (vreemd genoeg luisteren je gedachten nooit naar zulke gedachten ) maar het helpt wel hem te ontwijken, te verwijderen, het niet meer over hem te hebben, niet over hem te dagdromen, en elke keer dat je over 'm denkt je gedachten de andere kant op sturen. (Dat ging/gaat bij mij dus fout, want dat wil ik helemaal niet, ik wil gewoon heel véél over hem denken, maar dat is dus niet handig voor de vergeetbaarheid van zo'n jongen. )

Aan de andere kant kun je altijd nog de keuze maken wél voor hem te gaan. Dan zul je contact met hem moeten leggen, glimlach eens naar hem, zeg eens 'hoi', krabbel hem eens met iets, een gezamenlijke kennis, een schoolfeest, wat jullie tot nu toe ook mogen delen. Spreek hem eens aan als hij langs loopt. Vraag eens hoe het gaat. Weet ik veel. Bouw het op. Waag het erop. Wie niet waagt, wie niet wint, en wie niet wagen wil, kan maar beter oefenen op vergeten.
so true
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten