Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Tuurlijk begrijpen we dat je graag wil doen waar je zin in hebt, omdat iedereen dat het liefst doet. (Niemand wil graag iets vervelends, of saai iets doen.) Vooral omdat je maar een beperkte tijd hebt om te leven. Zelf ben ik ook iemand die graag alles eens in zn leven heeft gedaan. Daarom ben ik op dit moment behoorlijk aan het experimenteren met drugs.
Je zegt ook dat je nog vaak naar het ziekenhuis heen moet omdat je je slecht voelt. Maar er is een verschil tussen je ziek voelen en ziek zijn. Pijn dat je voelt in je lichaam kan ook een hersenspinsel zijn in je hoofd. (Bijvoorbeeld, als je maar lang genoeg pijn aan je vinger hebt, en het is opeens zeg, zullen je hersens moeite hebben om zit an te passen aan de situatie waarin er ineens geen pijnprikkel meer komt. Omdat je hersens het gewent zijn dat ze daar pijn hebben, zullen ze een beetje in de war raken (Ondanks dat de hersens "beter" zijn als 1000 computers, zijn ze soms nog steeds een beetje faal af en toe. ![]() ![]() Je zit in de 5e klas van HAVO. mensen zijn rond de 18 jaar, misschien een jaar jonger. Zouden ze dan niet rond die tijd een keertje wat volwassener moeten worden? Het lijkt me dat als je ze het daadwerkelijk zou vertellen over je situatie dat ze je dan eerst geschokt en verrast aankijken, en dan hun excusses gaan aanbieden. Soms moet je gewoon vertellen hoe het zit. Sommige geloven je niet, bewijs het ze. Laat foto's zien van je scan's. Praat er over zoals je met je vrienden er over zou praten. Wees gewoon openhartig er voor, je zult meer medestanders krijgen, en vooral véél meer begrip. |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lichaam & Gezondheid |
Hartstikke ziek Verwijderd | 4 | 02-03-2010 09:33 | |
De Kantine |
Wanneer ben jij voor het laatst ziek geweest? TopDrop | 53 | 20-10-2006 14:48 | |
Lichaam & Gezondheid |
Geen honger als je ziek bent. Canine 13 | 8 | 15-09-2006 15:17 | |
Eindexamens 2005 |
Ziek tijdens je examenweek JohnQ | 10 | 14-06-2005 19:24 | |
Lichaam & Gezondheid |
Opnieuw ziek Stefanie | 6 | 05-01-2004 20:01 | |
Verhalen & Gedichten |
Ik was ziek... Vlooienband | 12 | 23-02-2003 13:08 |