Advertentie | |
|
![]() |
|
Een vrijgezellenfeest is tegenwoordig meer een traditie geworden die bij trouwen hoort. Geen echt vrijgezellenfeest waarbij je je mag gedragen als vrijgezel, maar juist een feest waarbij of de hele vriendengroep bij elkaar komt of alleen de mannen en de vrouwen apart. Hierbij doe je dan juist typische vrouwen- of mannendingen, laat je de partners tegen elkaar strijden of ga je gewoon gezellig uit eten.
Kortom, een vrijgezellenfeest is gewoon een gezellig feestje. De grenzen hierbij zijn hetzelfde als in de relatie, dus wat je met je partner hebt afgesproken. Voor velen zal dit monogamie zijn. Maar de grenzen zullen bij ieder stel verschillend zijn. Ikzelf zou niet zoveel problemen hebben met een stripper. Zolang er maar niet gezoend wordt en geen seksueel contact.
|
Verwijderd
|
Ik vind het een beetje vreemd om te zeggen 'Ja liefie, je hebt helemaal gelijk. Je vrijgezellenfeest is inderdaad een reden om met andere meiden in bed te duiken en voor de allerlaatste keer helemaal los te gaan. Dus, veel plezier morgen, geniet ervan en ik zie je morgenavond wel een keer binnenvallen. Daag schat!'
Nee, bedankt. Een stripper zou ik dan wel weer erg cool vinden, voor hem. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Toch denk ik niet dat hij erg veel behoefte heeft aan een stripper. Ik vermoed dat onze ceremoniemeesters wel wat voor ons zullen organiseren, en die weten wel dat we geen van beide behoefte hebben aan banjo spelen op het leidseplein of stripteases door een transseksueel. Gewoon karten, paintballen of survivallen, met daarna lekker eten, is toch ook veel leuker.
|
Ik heb ook veel liever gewoon een feest waar mijn lief en ik allebei bij kunnen zijn. We hebben voor een groot deel een gezamelijke vriendengroep en ik heb nauwelijks vriendinnen. Als alle mannen dan met hem meegaan blijf ik in m'n eentje achter met een paar meisjes. En ik houd niet van meisjes. Dan heb ik liever dat we met z'n allen leuke activiteiten doen of naar een stripclub als dat nodig is. Maar dat zijn dingen die sowieso altijd wel kunnen. Ik zie geen redenen om niet samen te vieren dat we gaan trouwen.
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Een vrijgezellenfeest is niet om rond te sletten, niet alle vrijgezellen sletten continu rond. Het is leuk om een feestje nog echt te hebben met je eigen clubje. Het vrijgezellenfeest dat ik meemaakte was met de vrouwen een hele dag dingen doen, samen eten en daarna stappen. De mannen gingen overdag lasergamen en 's avonds bier drinken en fikkie stoken. Iedereen vond het prachtig. Het idee van erotische gezellenfeesten is ook grotendeels een mythe, tegenwoordig. In elk geval: Nee, hij mag niet verder dan normaal, en dat ga ik ook niet. Er zit iets niet goed als je dat opeens nog heel even zou moeten doen. Moet je niet met diegene trouwen.
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Je vertrouwt je partner toch gewoon? Dus regels van tevoren opleggen is niet nodig, hij snapt zelf ook wel dat hij niet met een of andere dekslet moet gaan neuken
![]() ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Aanhang uitnodigen bij een feest. Ja of nee? Preaper | 32 | 09-04-2006 19:39 | |
Psychologie |
Het-Grote-Lucht-Je-Hart-Topic #36 rare kwast | 492 | 27-08-2005 21:40 | |
De Kantine |
vrijgezellig feest rare kwast | 24 | 28-06-2005 21:34 | |
De Kantine |
iemand een goed idee voor een vrijgezellen spel wat een uur duurt? G.T.C. | 23 | 26-08-2004 12:24 | |
Liefde & Relatie |
Exvriend, goeie vriendin & feest... Mindfields | 11 | 11-10-2003 17:34 | |
Liefde & Relatie |
Vriendin heeft nog gevoellens voor haar ex :s Fntx | 15 | 09-06-2003 18:11 |