Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Maar goed, maak je geen zorgen omdat je nog geen relatie hebt gehad. Dat komt vanzelf met de tijd wel. Niet iedereen heeft in zijn tienerjaren een relatie, ook al lijkt dat wel zo. Geduld hebben, is het enige wat ik hierover kan zeggen.
|
Verwijderd
|
Ik heb de indruk dat je gewoon lief en aardig tegen alle meisjes doet en dan wacht tot er een vanzelf in je armen springt. Zo werkt het niet. Een relatie heb je met iemand omdat je diegene de leukste persoon vindt die er is, en niet omdat je zo graag een relatie wil en het niet zo veel uitmaakt met wie.
|
![]() |
|
Precies wat Sarah zegt. Bovendien is het ook zo dat meisjes zich graag bijzonder voelen. Als je tegen alle meisjes aardig doet dan hebben ze niet gauw het idee dat je misschien wel meer interesse in ze hebt. Je kan beter voor een meisje dat je écht leuk vindt meer moeite doen en zorgen dat zij zich bijzonder voelt.
Overigens is het niet zo gek om op je 16e nog geen serieuze relatie te hebben omdat veel leeftijdsgenootjes er dan ook nog niet aan toe zijn. Tenzij je heel veel geluk hebt.
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar je theorie faalt hoe dan ook op een heel basaal punt: In elke groep kan er maar één alpha male zijn, of hooguit een paar. Dus slechts een klein percentage van alle mannen is alpha. Toch heeft het overgrote deel een relatie. Misschien dat de alpha's (sowieso een lastige term - je kan een onnoemelijke kneus zijn op je werk, maar de grootste alpha van de modeltreinenclub) sowieso scoren en maar 90% van de 'gewone mannen', maar dan nog hoef je echt geen alpha te zijn om ooit een relatie te krijgen. Desalniettemin denk ik dat de TS inderdaad een slechte kans maakt als hij elk meisje wel prima vindt, als ze maar een beetje leuk is. Je wilt de énige voor iemand zijn, en niet toevallig de enige die wil. |
![]() |
|
![]() |
eigelijk denk ik niet dat je iets verkeerd doet. ik had vroeger ook hetzelfde "probleem" en het lukte ook niet. ik ben nu 17 en ik weet nu ook het een en ander wat meisjes willen en geloof me, dat is echt geen "alpha male", ok! ik weet niet wat je doet om iindruk te maken op een meisje maar als ik een leuk meisje zie wil ik eerst gewoon tegen haar praten, geen openingszinnen (werkt niet, geloof me) maar gwn hallo of hoi en je komt al ver. ook zelfzekerheid is iets wat vrouwen willen zien in een man (echt raar dat ik dit weet want ik ben een man) ikzelf was en ben nog steeds onzeker maar nu heel wat minder dus praat met haar en LUISTER NAAR HAAR want een man die geen interesse toont is zelf oninteressant (is tegen me gezegd geweest door een meisje) maak af en toe grapjes en amuseer je. en als ze niet wilt,er zijn meer meisjes, je bent nog jong dus geniet er nog van, doe ik ook trouwens!
|
![]() |
|
![]() |
Haay,
Ik ben 16 en mijn vriendin ook. En het probleem is is dat mijn vriendin een beetje wanhopig is. Iedere jongen die een woord tegen haar zegt vind ze meteen leuk. Als vriendin probeer je dan natuurlijk de vreugde te delen, maar het is niet goed. Ik vind het heel lastig om er wat van te zeggen. Maar nu probeer ik het toch om jou te helpen. Ik denk dat je idd niet wanhopig opzoek moet gaan. Hierdoor raak je (zoals 2 vrienden van me) nogal snel verlieft. en dat wil je ook niet, want ze zien je dan meestal gewoon als goede vriend. Ik zou zeggen. hou je ogen open, kijk om je heen. Maar ga niet bij ieder meisje die langsloopt denken: Dat zou een leuke vriendin zijn. We kunnen op onze 1e date naar de bios gaan. ofzo. Ik hoop dat ik je een beetje heb geholpen. |
![]() |
|
Langzaam opbouwen in de sleutel tot liefde. Naar mijn mening ben je iets te ongeduldig en wil het daarom maar niet lukken. Lieve jongens zijn leuk, maar moeten toch ook een bepaalde 'stoerte' hebben. Te lief is dus ook niet te goed.
Probeer in het vervolg om rustig aan te beginnen, wat praten op msn, wat praten in het echt, afspreken en ga zo maar door. Je moet niet willen dat na één dag een meisje al van jou is, want dat kan gewoon niet. |
![]() |
|
![]() |
Oke, bedankt allemaal!
Ik ben erg blij met julie hulp! Net wat er ook word gezegt is dat ik echt om me heen kijk en denk dat zou een leuke vriendin zijn. Ik snap het helemaal, maar niets doen is toch ook niet goed qua om me heen kijken? 1 week gelede ben ik een meisje van 15 jaar tegegekomen. Hebben jullie nog wat belangrijke tips om het me niet te laten verpesten ![]() |
![]() |
|
![]() |
Als ze lang naar je kijkt kan dat betekenen dat ze je gewoon heel leuk vind.
Een blik zegt meer dan duizend woorden! Als je haar echt leuk vind: Kijk ook eens wat vaker naar haar zoals zij kijkt naar jou. Geeft haar complimentjes. Ga niet alleen naar de bios ofzow maar een dagje Utrecht/Den Haag enzo kan ook superleuk zijn. Maar: Laat niet alles van jou kant komen! Als zij jou ook leuk vind moet het als het goed is wel vanzelf gaan. |
Advertentie |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() (btw tis iedsel ![]() ![]() |
![]() |
|
![]() |
Maar k zit nu met een ander probleem haah,
Wat ben k ook een vragen steller ![]() Probleem: Ik word nu een beetje gek van mezelf en kan maar niet rustig worden over het nadenken over het meisje dat ik heb lere kennen. Ik zit de hele dag te denke, en probeer er mee te stoppe want het word gewoon vervelend haha. Maar het lukt maar niet. |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
![]() |
als ik over ieder meisje die ik leuk vond de hele dag moest nadenken zou ik de hele dag zweven.
het gaat er niet om dat je aan haar denkt je kan aan haar denken dan ook al als je aan haar denk denk aan wat je denkt en denk wat belangrijker is denk wat je denkt dat belangrijker is diepe shit |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Ze praten slecht over mijn vriendin Merle1997 | 11 | 25-11-2015 19:25 | |
Psychologie |
ik haat mijn leven en beste vriendin laat me stikken trustnobody | 10 | 30-09-2012 08:20 | |
Wegwijzen & Voorstellen |
Beste vriendin laat me stikken, ik haat mijn leven trustnobody | 1 | 25-09-2012 16:21 | |
Psychologie |
ik haat mijn leven en beste vriendin laat me stikken trustnobody | 1 | 25-09-2012 16:19 | |
Wegwijzen & Voorstellen |
Beste vriendin laat me stikken trustnobody | 1 | 25-09-2012 15:33 | |
Liefde & Relatie |
vriendin geslagen en haar beste vriendin zwanger gemaakt Jij-Jij | 123 | 30-06-2003 14:15 |