Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Zelf zou ik wel raar opkijken als iemand het aan mij vroeg, maar er idd geen ruzie over beginnen maar er zijn ook mensen waarbij het wat gevoeliger ligt. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Vragen lijkt me ook niet ideaal, want misschien is hij er zelf nog niet helemaal uit en is hij er nog niet aan toe om daarover met mensen te praten.
Ik vraag me wel af wat voor dingen dat dan zijn die zijn voorgevallen. Zei hij 'wow check die gozer dan wat een lekker ding' of droeg hij gewoon een keer een roze bloesje? |
![]() |
|
Waarom moet je het uberhaubt weten? Als je denkt dat hij homo is dan denk je dat toch gewoon en als opeens blijkt van niet weet je dat ook weer. En als hij duidelijk wel homo blijkt te zijn dan weet je dat. Boeiend?
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik vraag me een beetje af waarom je het zo graag wilt weten en ook vind ik het vreemd dat je zegt dat je er 'bang' voor bent. Ben je soms 'bang' dat hij zich misschien aangetrokken voelt tot jou als hij homo blijkt te zijn? Waarom zijn mannen daar toch altijd 'bang' voor? Sowieso denk ik dat als je het echt per se wilt weten, dat je het dan -op een normale manier- aan hem moet vragen, want je zit er blijkbaar mee en als dit de hele tijd tussen jullie blijft 'hangen', dan wordt de vriendschap daar ook niet beter op, lijkt mij. Wat voor dingen doet hij eigenlijk die jou laten denken dat hij homo is? Zoals hier ergens anders op het forum wel te lezen is zijn er heel veel kinderachtige jongens/mannen die homo-achtige dingen doen voor de grap (God knows why, ik zie de lol er niet van in, maar soit), dus dat hoeft ook niets te betekenen. Anyway, ik zou zoiets nooit aan iemand vragen. Even afgezien van het feit dat je niet eens weet of hij homo is, denk ik dat je beter kunt wachten tot hij er zelf aan toe is om erover te praten. Uit ervaring weet ik dat mensen zulke dingen niet voor niets voor zich houden en er pas openlijk over praten als ze er zelf helemaal comfortabel mee zijn. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Anouk en Danny #2 Little Phoebe | 264 | 23-07-2006 14:40 | |
Liefde & Relatie |
Het klikt te goed om een relatie mee te beginnen ... Verwijderd | 68 | 12-09-2004 17:33 | |
Liefde & Relatie |
School Verwijderd | 54 | 10-10-2003 02:44 |