Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 04-02-2011, 20:55
erikdebruin
erikdebruin is offline
Hee

Laatst gewijzigd op 12-03-2011 om 11:53.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 04-02-2011, 21:03
Batave
Batave is offline

Of je kan het hem gewoon.. vragen? Sowieso, waarom ben je er bang voor?
Oud 04-02-2011, 21:08
Verwijderd
Hele goede vrienden kan je natuurlijk gewoon vragen.
Met citaat reageren
Oud 04-02-2011, 21:42
Batave
Batave is offline
Waarom zou hij daar geen antwoord op geven en waarom zouden jullie daar ruzie om krijgen?
Oud 04-02-2011, 22:07
honkballertje
honkballertje is offline
Citaat:
Waarom zou hij daar geen antwoord op geven en waarom zouden jullie daar ruzie om krijgen?
Omdat niet iedereen het als een compliment opvat als een vriend aan je vraagt of je gay bent misschien? Niet dat het veel uit maakt, maar ik zou het wel raar vinden als een vriend mij zou vragen of ik gay ben omdat dat zo zou lijken door mijn gedrag

/lange zinnen
Met citaat reageren
Oud 04-02-2011, 22:10
Batave
Batave is offline
Want er is iets mis met homo zijn? Zulke vrienden moet je niet willen hebben. Trouwens, je zou het raar vinden, maar je zou niet ruzie met hem hebben omdat hij het oprecht vroeg, of wel?
Oud 04-02-2011, 22:30
honkballertje
honkballertje is offline
Citaat:
Want er is iets mis met homo zijn? Zulke vrienden moet je niet willen hebben. Trouwens, je zou het raar vinden, maar je zou niet ruzie met hem hebben omdat hij het oprecht vroeg, of wel?
Ik zei toch ook niet dat er iets mis is met homo zijn?
Zelf zou ik wel raar opkijken als iemand het aan mij vroeg, maar er idd geen ruzie over beginnen maar er zijn ook mensen waarbij het wat gevoeliger ligt.
Met citaat reageren
Oud 04-02-2011, 22:46
Verwijderd
@Erik: Volgens mij is het enige wat je kunt doen, zorgen dat je zo'n goeie vriend bent, dat hij je uit zichzelf vertelt of hij al dan niet op jongens valt.
Met citaat reageren
Oud 04-02-2011, 23:25
Verwijderd
Vragen lijkt me ook niet ideaal, want misschien is hij er zelf nog niet helemaal uit en is hij er nog niet aan toe om daarover met mensen te praten.

Ik vraag me wel af wat voor dingen dat dan zijn die zijn voorgevallen. Zei hij 'wow check die gozer dan wat een lekker ding' of droeg hij gewoon een keer een roze bloesje?
Met citaat reageren
Oud 05-02-2011, 22:03
Verwijderd
Je kunt ook vragen of hij iemand leuk vindt. En dan vragen of hij een bepaald meisje interessant vindt, of misschien een jongen. Dan snapt ie dat je het serieus bedoelt, maar niet beledigend en dat je het gewoon niet weet.
Met citaat reageren
Oud 06-02-2011, 18:23
Cherry Springs
Cherry Springs is offline
Waarom moet je het uberhaubt weten? Als je denkt dat hij homo is dan denk je dat toch gewoon en als opeens blijkt van niet weet je dat ook weer. En als hij duidelijk wel homo blijkt te zijn dan weet je dat. Boeiend?
Oud 10-02-2011, 22:00
surimeid
surimeid is offline
gewoon eerlijk vragen en zeggen dat als het zo is jij er geen moeite mee hebt.
Oud 11-02-2011, 00:37
Verwijderd
Citaat:
Waarom moet je het uberhaubt weten? Als je denkt dat hij homo is dan denk je dat toch gewoon en als opeens blijkt van niet weet je dat ook weer. En als hij duidelijk wel homo blijkt te zijn dan weet je dat. Boeiend?
I second this.

Ik vraag me een beetje af waarom je het zo graag wilt weten en ook vind ik het vreemd dat je zegt dat je er 'bang' voor bent. Ben je soms 'bang' dat hij zich misschien aangetrokken voelt tot jou als hij homo blijkt te zijn? Waarom zijn mannen daar toch altijd 'bang' voor?

Sowieso denk ik dat als je het echt per se wilt weten, dat je het dan -op een normale manier- aan hem moet vragen, want je zit er blijkbaar mee en als dit de hele tijd tussen jullie blijft 'hangen', dan wordt de vriendschap daar ook niet beter op, lijkt mij.

Wat voor dingen doet hij eigenlijk die jou laten denken dat hij homo is? Zoals hier ergens anders op het forum wel te lezen is zijn er heel veel kinderachtige jongens/mannen die homo-achtige dingen doen voor de grap (God knows why, ik zie de lol er niet van in, maar soit), dus dat hoeft ook niets te betekenen.

Anyway, ik zou zoiets nooit aan iemand vragen. Even afgezien van het feit dat je niet eens weet of hij homo is, denk ik dat je beter kunt wachten tot hij er zelf aan toe is om erover te praten. Uit ervaring weet ik dat mensen zulke dingen niet voor niets voor zich houden en er pas openlijk over praten als ze er zelf helemaal comfortabel mee zijn.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten