Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 20-01-2011, 07:43
eva384
eva384 is offline
hallo,,
ik ben eva en ik ben 15 jaar. sinds kort wordt mijn angst om alleen te zijn steeds groter. thuis achter de pc heb ik er geen last van. maar als ik naar school moet denk ik altijd als we maar geen dingen in groepjes moeten doen. ik heb wel vriendinnen maar ik ben toch altijd het buitenbeentje. nu ik ruzie heb met mijn beste vriendin durf ik niet meer naar school. door de zenuwen snijd ik mezelf. dat doe ik nu al 1en een half jaar. nu weet ik echt niet meer wat ik moet doen.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 20-01-2011, 08:21
Breakdown
Breakdown is offline
Laat ik het zo zeggen..

Ik denk dat jij jezelf snijd omdat je dan je psychische pijn wegneemt zit ik dan in de juiste hoek?
Maar neemt het alle pijn weg?
Nee, want je heb nu nog steeds psychische pijn alleen je 'DENKT' het weg te nemen door jezelf te snijden?

Als je slim bent ga je even met een therapeut praten..Die mensen worden altijd aan de kant gezet als zielenknijper, maar ze zijn er alleen maar om mensen te helpen.
Misschien ook maar even aan je ouders vertellen, want dan zijn de mensen die er altijd voor je zijn en je niet zomaar aan je lot over aten.
Met citaat reageren
Oud 23-01-2011, 03:36
Stoeipoess
Stoeipoess is offline
weten mensen dat je je zelf snijd?
Met citaat reageren
Oud 23-01-2011, 13:29
Akhlys
Akhlys is offline
Citaat:
Laat ik het zo zeggen..

Ik denk dat jij jezelf snijd omdat je dan je psychische pijn wegneemt zit ik dan in de juiste hoek?
Maar neemt het alle pijn weg?
Nee, want je heb nu nog steeds psychische pijn alleen je 'DENKT' het weg te nemen door jezelf te snijden?

Als je slim bent ga je even met een therapeut praten..Die mensen worden altijd aan de kant gezet als zielenknijper, maar ze zijn er alleen maar om mensen te helpen.
Misschien ook maar even aan je ouders vertellen, want dan zijn de mensen die er altijd voor je zijn en je niet zomaar aan je lot over aten.
+1

Snijden lost niets op. Jij zit nog steeds met je problemen op school en je voelt je daar nog steeds kut over, dus stop alsjeblieft met dat snijden, want het is nutteloos...

Verder is het idd verstanding om professionele hulp te zoeken het met je ouders te bespreken. Zij kunnen je helpen.
Oud 27-01-2011, 18:45
eva384
eva384 is offline
oke ik zal het proberen te vertellen,, bedankt voor jullie reacties
Met citaat reageren
Oud 27-01-2011, 19:07
Batave
Batave is offline
Snijden is weglopen voor psychologische problemen. Je ontkomt ze echter nooit, tenzij je je polsen opensnijdt en doodbloedt.
Oud 29-01-2011, 14:14
Verwijderd
iemand die ik ken heeft daar neigingen toe gehad, en heeft t maar 1 keer echt gedaan, die heeft toen op google samen met de vertrouwenspersoon allemaal foto's van littekens bekeken en toen was die neiging ook gelijk over.
dat klinkt heel raar maar mss helpt het wel
Met citaat reageren
Oud 08-02-2011, 20:52
Associated
Associated is offline
je snijdt jezelf? wauw, dan ben je levenloos.
Oud 08-02-2011, 23:47
Jefar
Jefar is offline
Citaat:
Wat Ben je toch een grote faal.
Nuff said
Oud 09-02-2011, 09:56
En.Jay
En.Jay is offline
Citaat:
Jij hebt 10 minuten eerder een topic geopend over het feit dat je geen vrienden hebt enzo. Kan het komen omdat je het nodig vind om zulke reacties te maken?

On topic: Zeker met iemand over praten zoals een psycholoog of een vertrouwenspersoon op je school. Wat jij verteld geld voor veel mensen (je bent namelijk echt niet de eerste die jezelf snijd), dus er zijn zeker mensen die je kunnen helpen om je beter te doen voelen in je leven
Met citaat reageren
Oud 13-02-2011, 21:26
~~dolce~~
~~dolce~~ is offline
Ik snijd mezelf ook en ken de angst om alleen te zijn. Wat hiervoor al is geadviseerd geef ik ook als advies, praat erover. Het is eng, maar het zal je helpen, je staat er niet alleen voor!
liefs, dolce
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten