![]() |
|
![]() |
Hallo beste mensen
![]() Ik zit in het 6de secundair en we moeten een eindwerk maken. Mijn onderwerp is zelfdoding. Ik heb hier omtrent een enquête gemaakt: http://www.thesistools.com/web/?id=172741 Zouden jullie die aub kunnen invullen (het is echt belangrijk ![]() Alvast bedankt mensen ! ![]() |
Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Zelfmoord is niet hetzelfde als zelfdoding (euthanasie). En dat lijk jij niet te snappen. Zoals op de derde pagina vraag jij: "Vindt u euthanasie ook een vorm van zelfdoding?" Dat is een domme vraag. Er valt namelijk niets te vinden. Euthanasie = zelfdoding. En je gebruikt de woorden zelfmoord en zelfdoding door elkaar, maar dat moet je dus gewoon niet doen. Overigens is er denk ik niemand die denkt dat zelfdoding of zelfmoord een ziekte is. Zelfdoding is een weloverwogen besluit van iemand die liever waardig sterft dan weg te teren en zelfmoord is -misschien- een gevolg van een ziekte (bijvoorbeeld depressie - er valt te discussiëren in hoeverre dit een ziekte is, maar soit), maar is zelf geen ziekte. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Zoek het dan op in een woordenboek... En drm vraag ik aan mensen of ze zelfdoding zien als een vorm van zelfdoding omdat het 2 aparte dingen zijn. ! |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Euthanasie (of hulp bij zelfdoding) is niet hetzelfde als zelfmoord en je gebruikt die termen door elkaar. En doe niet zo denigrerend, please. Ik ben ten eerste geen 'meneertje' (zie je die V onder mijn naam?) en ik ben zeker geen betweter. Ik probeer je alleen maar te helpen. Damn. |
![]() |
|
|