Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / Vrije tijd
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 18-02-2011, 15:53
Verwijderd
Hoe denk je over dopingebruik??
Drop hier je mening over de straffen, de controles en de sporters die het gebruiken!!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 18-02-2011, 18:03
Verwijderd
't moet niet gebeuren. zelf zou ik het ook nooit doen want wat is het winnen nog waard als je niet echt heb gewonnen.
ik zou echt niet met mezelf kunnen leven als ik vals speel en daardoor win.
Gewoon keihard straffen als het gebeurd, mensen voor altijd een verbod geven. dan zullen mensen misschien minder doping gaan gebruiken, want dat zijn er nu bij de tour de france veel te veel bijvoorbeeld.
Met citaat reageren
Oud 18-02-2011, 18:50
Em.
Em. is offline
Ik moest hierdoor denken aan een column dat ik ooit in de Volkskrant las (geen idee van wie, trouwens ) en daarin werd iets beweerd als 'topsport is het beste uit je lichaam halen, het maximum. Het gaat om het nemen van risico's, niet om gezond leven, het gaat om de beste zijn, steeds béter worden. Als jij jouw presentaties dus kunt verhogen door het gebruik van doping, dan is dit eigenlijk niets iets "tegen" de geest van de sport, maar juist iets ván de sportgeest.' Zoiets. Maar dan beter uitgelegd.
Oud 18-02-2011, 18:55
Verwijderd
Daar kan ik inkomen, maar is genmodificatie bij ongeboren kinderen ook in de trant van de sportgeest.
Want je doet het zo goed als je kan of je doet niet mee. ergens moet je een grens trekken en dat kan je beter puur op lichamelijk niveau houden. want anders gaan er alleen maar heel veel sporters dood omdat ze net een beetje meer epo of whatever gebruikten dan hun concurrenten.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten