Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik heb Go Ask Alice gelezen, het is wel een makkelijk boek dus ik weet niet of het mag. Wij moeten dit jaar (ook 4 havo) een A, B en C boek lezen, en dit is een A boek. (A is makkelijk, en C dan het moeilijkste zegmaar) Het is een dagboek van een meisje die drugsverslaafd is.
Voor mijn B boek heb ik A kiss before dying gelezen. Vond ik ook wel een leuk boek! Het is een soort thriller, al hoewel ik het niet een échte thriller vond. |
![]() |
|
Alice's Adventures in Wonderland en Through a Looking-Glass, beide van Lewis Carroll.
Ja, dat is het verhaal van Alice in Wonderland. Heel veel mensen kennen het verhaal, maar hebben het (originele) boek nooit gelezen. Het is niet zo'n heel moeilijk boek qua woordgebruik, maar het is wel even wennen aan de schrijfstijl. Als je Engels een beetje goed is, moet je het wel kunnen lezen. (Trough a Looking-Glass is het vervolg op het eerste deel.) Als je een wat makkelijker boek wilt lezen, dan kun je A Long Way Gone: Memoirs of a Boy Soldier lezen. Het is een heel makkelijk geschreven boek en het gaat over een kindsoldaat in Sierra Leone. Een erg mooi een aangrijpend boek.
Laatst gewijzigd op 18-02-2011 om 16:10. |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
engels boek hermant | 6 | 10-12-2011 00:19 | |
Engels boek lezen iesje95 | 9 | 03-04-2011 18:31 | |