Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Tevens zwem ik altijd zonder bril, maar heb niet zo heel sterk. Ik kan mensen in mijn omgeving nog wel herkennen zonder bril.
|
Verwijderd
|
Ik heb A, B, C en C+ (verzonnen door zwembad zelf tijdens schoolzwemmen, omdat ik tijdens privé zwemmen ABC al had gehaald
![]() Vind het nog steeds erg leuk om te zwemmen. Als ik op vakantie ben lig ik ook het liefst elke dag in het zwembad. Dingen als waterglijbanen vind ik ook stoer, al begint dat minder te worden naarmate ik ouder word xD Voor degene die zich nog niet te oud voelen voor waterglijbanen: ![]() Deze camping was ik afgelopen zomer. Voor zwemverslaafden echt een aanrader. (op deze foto staat de nieuwste halfpipe glijbaan nog niet, foto is te oud) Camping Terme Catez in Slovenië Laatst gewijzigd op 16-02-2011 om 18:33. |
![]() |
|
Ik heb een hele riedel zwemdiploma's: A, B, Basis, Zwemvaardigheid 1 (oud en nieuw), 2 en 3, stickers nostalgische zwemslagen 1, 2 en 3, stickers kunstzwemmen 1, 2 en 3, stickers balvaardigheid 1, 2 en 3, STA-brevet brons, zilver, goud en diamant, KNBRD-brevet 1 t/m 6 en reddingsdiploma A en B. Daarnaast nog 6 snorkel-reddingsdiploma's die de vereniging zelf heeft bedacht. En een diploma Assistent zwemleider en Zwemleider A (zodat je bevoegd bent om zwemles te geven).
Ik heb harde lenzen; daar zwem ik niet mee. Als ik train, heb ik geen lenzen/bril, maar zwem ik wel met een zwembrilletje. Omdat er allemaal serieuze zwemmers zijn, hoef ik niet veel te kunnen zien (het is nu eenmaal 25 meter heen en 25 meter terug...). Als ik recreatief ga zwemmen, doe ik dat met mijn bril op (als ik in het water poedel) of zonder bril/lenzen (als ik wel echt wil zwemmen). Het schijnt dat een zwembrilletje op sterkte helemaal niet zo duur is, dus misschien is dat nog de moeite van het informeren waard? |
Advertentie |
|
![]() |
|
|