Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 11-06-2002, 23:58
niem
niem is offline
Heey mensen..

ik schaam me echt voor me eigen lichama en durf hierdoor geen sex te hebben..
mn vagina ziet er echt heel lelijk uit, mn binnenste schaamlippen zijn groter dan mn buitenste, ziet er echt niet uit...

Hierdoor wil ik ook absoluut niet dat me vriend me ooit gaat beffen... maar hij snapt de rede dus niet...

ook heb ik rode striemen op mn borsten, maarjah dat ziet me vriend niet als ik kleren aan heb..

Door dit alles wordt ik echt onwijs onzeker... en durf ik dus eigenlijk geen sex te hebben terwijl ik het wel zou willen hebben...

heeft nog iemand anders hier last van??

en voor de jongens; zouden jullie heel erg op je vriendin afknappen als haar binnenste schaamlippen groter zijn d an de buitenste, want daar zit ik vooral me...
Oud 12-06-2002, 07:07
the_man32
the_man32 is offline
Je vriend is je vriend geworden omdat je zo bent alsdat je nu bent toch? Ookal heb jij een 'lelijk' lichaam, ik kan je garanderen dat je vriend daar echt geen probleem van maakt. Als ie je echt leuk vind dan maakt t echt niet uit.
Oud 12-06-2002, 07:15
Drizzt
Drizzt is offline
Lelijkheid is natuurlijk subjectief. Je vriend vindt het waarschijnlijk prachtig om je naakt te zien! (Je zult het iig nooit weten als je hem nooit laat oordelen )

BTW, heel veel meisjes hebben grotere binnenste schaamlippen.
Oud 12-06-2002, 08:00
youriw
youriw is offline
precies zoals hierboven al gezegd wordt, je vriend is niet voor niks je vriend, hij is gek op jou! en heus niet alleen op je intelligentie

geintje, maar snap je wat ik bedoel? verliefd worden doe je op een persoon, niet op alleen een gezicht of een lichaam oid, hij is gek op je hele persoontje.

en je schaamlippen klinken compleet normaal, niet elk meisje heeft dezelfde schaamlippen, net als dat iedere jongen een andere lul heeft.

praat er over met je vriend, zeg hem wat je dwarszit. misschien is hij ook wel heel onzeker over zijn lichaam, weet jij veel?

praten, praten, praten ... succes!
Oud 12-06-2002, 09:27
M@TRIX
M@TRIX is offline
ik val op mijn vriendin omdat ik haar lekker/knap vind... zelf zegt ze ook steeds dat ze lelijk is...

erop in prate heeft geen zin volgens (mij beetje eigenwijs)

maar ik denk dat je mar van me moet aan nemen dat hij er neit op zal afknappen...
Oud 12-06-2002, 10:11
MissBi@tch
MissBi@tch is offline
ik schaam me ook voor me lichaam ik durfde in begin ook niet goed verder te gaan terwijl ik wel wou maar uit angst dat ie af zou knappen durfde ik niet..hij heeft me toch overtuigd en geen spijt van gehad..maar toch blijf k me onprettig voelen ook al zegt ie dat ik dat niet hoef...
Oud 12-06-2002, 16:28
Verwijderd
heeej als je erover wilt praten, meel mij
ik heb een soortgelijk verhaal en ik kan je wel helpen door mijn ervaringen te vertellen, maar k heb geen zin om dat hier te doen, vinnut te persoonlijk
kuzzies
Oud 12-06-2002, 17:31
muckymouse
muckymouse is offline
kheb t zelfde, ik vind mezelf te dik, en me borsten te klein

maar als je je bij iemand op je gemak voelt is t allemaal nietzo erg meer
Oud 12-06-2002, 17:44
Verwijderd
Citaat:
muckymouse schreef:
kheb t zelfde, ik vind mezelf te dik, en me borsten te klein

maar als je je bij iemand op je gemak voelt is t allemaal nietzo erg meer
zeikwijf
Oud 12-06-2002, 17:46
Verwijderd
(was geen grapje myr )

ZEEEEEEEEEEEER HERKENBAAR...
en alles valt in die wijde broeken zo goed te verbergen voordeel en een nadeel Maar tis eigenlijk wel zo dat hij t maar moet accepteren maar dat kan ik nog steeds niet (dr is trouwens geen 'hij' )
Oud 12-06-2002, 17:49
Verwijderd
binnenste meestal groter dan de buitenste..

De wereld draait nit om gelikt worden

Striemen omt door het groeien [groeistrepen] gaan na een tidjje weg, zijn helemaal niet lelijk ofzo..
Oud 12-06-2002, 18:10
*mystery*
*mystery* is offline
Citaat:
niem schreef:
Heey mensen..

mn vagina ziet er echt heel lelijk uit, mn binnenste schaamlippen zijn groter dan mn buitenste, ziet er echt niet uit...

Hierdoor wil ik ook absoluut niet dat me vriend me ooit gaat beffen... maar hij snapt de rede dus niet...

ook heb ik rode striemen op mn borsten, maarjah dat ziet me vriend niet als ik kleren aan heb..

Door dit alles wordt ik echt onwijs onzeker... en durf ik dus eigenlijk geen sex te hebben terwijl ik het wel zou willen hebben...

en voor de jongens; zouden jullie heel erg op je vriendin afknappen als haar binnenste schaamlippen groter zijn d an de buitenste, want daar zit ik vooral me...
joh, meid, ben je ooit wel is op het naaktstrand geweest? let maar is goed op, er zijn hartstikke veel meiden met grote binnenste schaamlippen! je bent echt niet de enigste. en hier zal je vriend ook echt niet op afknappen...!!! je vriend houdt toch van je?!!! hij heeft je genomen zoals je bent!!! en van die striemen op je borsten zal hij echt niet afknappen hoor!!
je hoeft je echt niet te schamen voor je eigen lijf! kijk ook is naar de positieve kanten van je lijf ipv alleen naar de negatieve!!
heel veel succes, plezier, en geluk!!!
xxx
Oud 12-06-2002, 18:35
BlackMystery
BlackMystery is offline
sex heb je meestal uit liefde
heeft liefde iets te maken met het uiterlijk?
denk daar misschien eens goe over na
als je vriend je echt graag ziet
gaat hij er heus niet voor terugdeinzen denk ik
Oud 12-06-2002, 18:58
Verwijderd
Binnenste schaamlippen zijn zoals hier al gezegd wordt heel vaak groter. Niet direct groter, maar wel slapper enzow.. En ze zitten ook niet helemaal boven elkaar (onderste en bovenste) dus is logisch dat je die goed ziet..
En dan nog iets: als je naakt voor je vriend staat gaat ie echt niet helemaal je vagina inspecteren: hij ziet wel iets anders boeiends

En over je borsten..

Nouja over alles:

Meisjes zien vaak 'lelijke' dingen bij zichzelf die NIEMAND anders ziet, en zeker je vriend niet. Ten eerste issie op je gevallen omdat ie je harstikke leuk vindt, en ook al is er iets mis met je borsten (wat ik betwijfel) zal ie je daarom echt niet dumpen.. Maar ik denk dat je vriend bij god niet weet waar jij over zeurt Das echt zo hoor, dus wees er alsjeblieft niet bang voor, anders maak je het voor jezelf echt te moeilijk..

Hij wil jou, jou helemaal en niet alleen je vagina of je borsten!

Ik vind mezelf ook niet één van de mooisten, maar mijn vriend is niet voor niets bij mij.. En ik geloof hem wel als ie zegt dat ie me mooi vindt, daar hoef ik het niet mee eens te zijn..

naja wees iig maar niet bang
Oud 12-06-2002, 19:56
Verwijderd
Citaat:
McLaren schreef:
binnenste meestal groter dan de buitenste..

De wereld draait nit om gelikt worden

Striemen omt door het groeien [groeistrepen] gaan na een tidjje weg, zijn helemaal niet lelijk ofzo..
Mh, striae gaat nooit weg, blijft altijd, verbleekt alleen en dan valt het niet zoveel meer op... *heeft ook een hekel aan haar huid op bepaalde plaatsen*

Maar daar zou ik me niet door laten tegen houwen denk ik, daarvoor is sex veel te leuk
Oud 12-06-2002, 21:52
stoepkrijtje
stoepkrijtje is offline
Dit heb ik ook hoor. maar je moet er niet aan denken. Ik heb precies utzelfde alz jij maarre ut komt allemaal goed.
Oud 14-06-2002, 16:58
steefie2002
steefie2002 is offline
neej joh maakt tog niej uit hoe je vagina eruit ziet... da respecteerd je vriend heus wel.. mij zou et niej uitmaken... ik laat ook alleen me lul aan me vriendin zien en verder niejmand dus als hij het niej mooi vind ofzo........ boeie hij hoeft er tog niej meej te trouwuh......
Oud 14-06-2002, 16:59
Verwijderd
ik heb dat ook wel een beetje ja...
ik heb ook een vriend en zo graag met hem naar bed gaan alleen ik durf niet egt omdat ik neit zo'n grote borsten heb.. ik ben bang dat hij daarop afknapt.. maar ik hoop maar da hij er niet op afknapt..en hij moet me maar nemen zoals ik ben.. als ie dat niet doet.. dan kan hij het wel vergete.. hoe erg ik dat ook zou vinde..
Oud 14-06-2002, 17:42
youriw
youriw is offline
Citaat:
mloezjuh schreef:
ik heb dat ook wel een beetje ja...
ik heb ook een vriend en zo graag met hem naar bed gaan alleen ik durf niet egt omdat ik neit zo'n grote borsten heb.. ik ben bang dat hij daarop afknapt.. maar ik hoop maar da hij er niet op afknapt..en hij moet me maar nemen zoals ik ben.. als ie dat niet doet.. dan kan hij het wel vergete.. hoe erg ik dat ook zou vinde..
precies, je instelling is goed. maar hij weet toch wel hoe groot je borsten zijn? dat kan hij toch zien?
dus hij weet wat ie voor zich heeft en het bevalt denk ik heel goed, anders was ie nu niet meer bij je!
Oud 14-06-2002, 17:43
pluizeb33stje
pluizeb33stje is offline
Na 15 maanden en 2 weken.. schaam ik me nog steeds voor mijn lichaam.. m'n vriend zegt dat ik me niet voor hem hoef te schamen, maar ik kan er ook nix aan doen. Maar je moet maar denken, hij is verliefd op je geworden zoals je bent, hij houdt van je zoals je bent!
Oud 15-06-2002, 18:40
Python
Python is offline
Inderdaad té herkenbaar. Heb ook grotere binnenste schaamlippen dan buitenste, weet wel dat er anatomische verschillen zijn, maar ik schaam me er toch erg voor...
En ook voor de rest van mijn lichaam: te dik, wel goed onthaard? etc... *zucht*
Oud 16-06-2002, 12:03
Verwijderd
Ik denk hierbij maar altijd zo, boeit het jou hoe de penis van je vriend eruit ziet? Vin jij het erg als ie wat scheef staat, wat klein is, wat groot is, zn balzak scheef hangt enz? Zou jij om die reden op hem afknappen? hem niet pijpen???

Ik neem aan dat het antwoord op elke vraag nee is, echt, het zou hem volgens mij zo totaaaaaal niet boeien! Alsof dat zwieberende ding van hem uberhaupt mooi is?

En met je borsten, das idd striae, kheb ut op mn dijen, heb mn vriend er echt op moeten wijzen, het was hem echt totaaaal niet opgevallen..

Enneuh, mijn borsten zijn ook niet echt mooi, ze hangen teveel vinnik, waardoor ik de vorm niet mooi vind, maar mn vriend vind ze prachtig?

En zoiezo, mn vriend is lang niet perfect, maar juist die dingetjes die niet perfect aan hem zijn vinnik het allermooist, want die maken hem bijzonder, die maken hem mooi enz.
Oud 20-02-2011, 07:48
Daniique1995
Daniique1995 is offline
Citaat:
Heey mensen..

Heeeeeeeeeeeee!
dat heb ik dus ook .. ik ben echt bang dat me vriend me lelijk vind, en daardoor durf ik ook geen sex te hebben, terwijl ik het ook graag wilt ..
Oud 20-02-2011, 08:47
Verwijderd
Een up van 9 jaar...
ik denk dat de ts er inmiddels overheen is hoor.
Oud 20-02-2011, 09:32
Pluis
Pluis is offline
wat LA zegt.

Regels voor berichten