![]() |
|
Verwijderd
|
Binnenste schaamlippen zijn zoals hier al gezegd wordt heel vaak groter. Niet direct groter, maar wel slapper enzow.. En ze zitten ook niet helemaal boven elkaar (onderste en bovenste) dus is logisch dat je die goed ziet..
En dan nog iets: als je naakt voor je vriend staat gaat ie echt niet helemaal je vagina inspecteren: hij ziet wel iets anders boeiends ![]() En over je borsten.. Nouja over alles: Meisjes zien vaak 'lelijke' dingen bij zichzelf die NIEMAND anders ziet, en zeker je vriend niet. Ten eerste issie op je gevallen omdat ie je harstikke leuk vindt, en ook al is er iets mis met je borsten (wat ik betwijfel) zal ie je daarom echt niet dumpen.. Maar ik denk dat je vriend bij god niet weet waar jij over zeurt ![]() Hij wil jou, jou helemaal en niet alleen je vagina of je borsten! Ik vind mezelf ook niet één van de mooisten, maar mijn vriend is niet voor niets bij mij.. En ik geloof hem wel als ie zegt dat ie me mooi vindt, daar hoef ik het niet mee eens te zijn.. naja wees iig maar niet bang ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar daar zou ik me niet door laten tegen houwen denk ik, daarvoor is sex veel te leuk ![]() ![]() |
![]() |
|
neej joh maakt tog niej uit hoe je vagina eruit ziet... da respecteerd je vriend heus wel.. mij zou et niej uitmaken... ik laat ook alleen me lul aan me vriendin zien en verder niejmand dus als hij het niej mooi vind ofzo........ boeie hij hoeft er tog niej meej te trouwuh......
|
Verwijderd
|
ik heb dat ook wel een beetje ja...
ik heb ook een vriend en zo graag met hem naar bed gaan alleen ik durf niet egt omdat ik neit zo'n grote borsten heb.. ik ben bang dat hij daarop afknapt.. maar ik hoop maar da hij er niet op afknapt..en hij moet me maar nemen zoals ik ben.. als ie dat niet doet.. dan kan hij het wel vergete.. hoe erg ik dat ook zou vinde.. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
dus hij weet wat ie voor zich heeft en het bevalt denk ik heel goed, anders was ie nu niet meer bij je! |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik denk hierbij maar altijd zo, boeit het jou hoe de penis van je vriend eruit ziet? Vin jij het erg als ie wat scheef staat, wat klein is, wat groot is, zn balzak scheef hangt enz? Zou jij om die reden op hem afknappen? hem niet pijpen???
Ik neem aan dat het antwoord op elke vraag nee is, echt, het zou hem volgens mij zo totaaaaaal niet boeien! Alsof dat zwieberende ding van hem uberhaupt mooi is? En met je borsten, das idd striae, kheb ut op mn dijen, heb mn vriend er echt op moeten wijzen, het was hem echt totaaaal niet opgevallen.. Enneuh, mijn borsten zijn ook niet echt mooi, ze hangen teveel vinnik, waardoor ik de vorm niet mooi vind, maar mn vriend vind ze prachtig? En zoiezo, mn vriend is lang niet perfect, maar juist die dingetjes die niet perfect aan hem zijn vinnik het allermooist, want die maken hem bijzonder, die maken hem mooi enz. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Heeeeeeeeeeeee! dat heb ik dus ook .. ik ben echt bang dat me vriend me lelijk vind, en daardoor durf ik ook geen sex te hebben, terwijl ik het ook graag wilt .. |
![]() |
|
|