![]() |
|
Hoi, ik maak toch zelf even een topic aan aangezien ik in het 'hoe-voel-je-je-op-relationeel-gebied-topic' een beetje over het hoofd gezien word misschien, en ik er toch wel echt heel veel last van heb. Hier komt het verhaal:
Ik was gister bij een vriendin blijven slapen, en mijn ex woonde toevallig ook in dat dorp. Het is nogal een raar verhaal met die ex, want we vinden elkaar hartstikke leuk, maar er is nooit echt iets van gekomen. Nou had ik hem gesmst dat ik daar best wel van baalde, ik moest het even kwijt. En het was al best wel laat toen, het was echt 2 uur in de nacht. Hij vertelde dat hij net naar huis kwam, en dat als ik hem wou zien nu naar buiten moest komen. Dus ik vertelde die vriendin de waarheid, en ben naar buiten gegaan in pyjama. We hebben een stuk gelopen, en we zijn in een speel kasteel gaan zitten uiteindelijk. Wat daar gebeurde was echt wonderlijk. We hebben heel goed en fijn gepraat, we hebben gezoend, en zijn nog verder gegaan. Maar kort samengevat, het was prachtig. Het waaide heel hard en we hadden het allebei heel erg koud, maar we hielden elkaar warm. Nou heb ik een probleem. Namelijk, ik weet heel zeker van zijn kant dat hij niet op zoek is naar een vaste relatie. Hij heeft sinds het begin duidelijk gemaakt dat het hem alleen om het lichamelijke ging, en ik heb daar mee in gestemd. ik heb een keer eerder zo'n relatie gehad, maar dat is niet goed afgelopen. Ik werd verliefd, hij niet, ruzie, klaar. Maar het verschil is dat ik denk dat hij mij wel heel erg leuk vindt. We hebben naast dat het heel erg romantisch was die nacht, ook zo veel lol gehad. Ik denk dat ik hem gewoon beschouw als een (iets te) goede vriend. Maar nou heb ik een vraag, heeft iemand hier ervaring mee? Hebben er mensen in de zelfde situatie gezeten als ik nu zit? Hier komt ook nog het verhaal bij wat ik op seksualiteit heb geplaatst, zou dat met elkaar te maken hebben? ![]() Ik worstel gewoon heel erg met het gevoel of dit gezond is voor mij of niet. En ik zou graag horen wat jullie er van vinden. |
Advertentie | |
|
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Yes yes a Saai in the hallway! #1782 Verwijderd | 500 | 13-02-2013 21:14 | |
Liefde & Relatie |
Ik weet niet wat ik hier mee moet doen BroodPiraat | 18 | 14-02-2012 16:36 | |
Liefde & Relatie |
meisje dat ik leuk vindt maar heeft een vriendje rainders | 11 | 02-09-2009 02:48 | |
Liefde & Relatie |
zijn spullen... wat nu?! Verwijderd | 53 | 12-10-2004 21:54 | |
Liefde & Relatie |
:(........ moet er ff uit magicflower | 11 | 07-01-2004 14:42 | |
Psychologie |
moet het ff kwijt light fighter | 2 | 04-02-2002 16:18 |