Advertentie | |
|
![]() |
|
Mijn redenen om te sporten zijn
1) gezond te blijven 2) ik het altijd leuk gevonden heb om sporten in teamverband te doen 3) het verslavend is ![]() opsomming van alle sporten die ik beoefen (of weer ga beoefenen zodra het weer meezit ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() (alleen had ik nog noiot gebruikt als inspiratie om te sporten, want bij honkbal had ik al genoeg van zulke mensen in levende lijve om me heen lopen als inspiratie ![]() Maar nu ik die net gezien had (een uur geleden) toch direct daarna besloten om nog ff te gaan krachttrainen. Thanks voor het filmpje dus ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
(Dat laat gaan slapen vind mn lichaam waarschijnlijk alleen weer wat minder leuk) Oh nog een reden om te sporten trouwens: Het resultaat (in mijn geval dus een beetje spiermassa kweken) lijkt me geen onbelangrijke reden. Zijn er hier ook nog mensen te vinden die het puur en alleen voor het resultaat doen (kan afvallen zijn, maar ook sterker/breder worden of wat dan ook)? |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik doe t ook een beetje om in de voetsporen van mn pa te treden. Ik ben pas sinds kort echt begonnen met serieus met gewichten te gaan trainen enzo, maar ik heb de ideale bouw en stofwisseling om echt groot te worden. Dus ik doe t A: om gewoon gezond te zijn, maar ook B: Voor het resultaat, |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Jammer genoeg ben ik heel slecht in vroeg slapen ![]() |
![]() |
||
Citaat:
feit: je spieren groeien in de rustperiode mogelijk feit: waarschijnlijk groei je nog (aangezien dit een scholierenforum is) en ben je daardoor sterker geworden. Dat betekent alleen niet dat mensen die niet sporten direct een sixpack krijgen. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Cutting+ aandachtige core training=sixpack Niet eten+alleen maar cardio= ![]() Voeding=sleutel tot een six pack |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Eenzaam, alleen en somber dsnx | 55 | 23-08-2009 16:34 | |
De Kantine |
Weerwolfspel 40 Daboman | 500 | 04-10-2007 22:36 |