Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / Vrije tijd
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 13-02-2011, 17:13
Dingaantouwtje
Dingaantouwtje is offline
TS begint: Ik sport vooral om niet een fatass te worden. De sport die ik doe (circus) doe ik vooral omdat het een 'hechte' sport is. Je bent veel samen en je moet echt op elkaar vertrouwen. Vertrouwd worden voelt goed. Daarbij vind ik het prettig om een beetje dynamisch te blijven (geen moeite met opstaan e.d.) en daarbij helpt circus ook. Ik pak veel van de grond door het (als een jongleerballetje) omhoog te gooien en ik ga ook altijd met coole moves zitten en opstaan.
Oud 13-02-2011, 18:02
Verwijderd
Interessant keuze als sport

Veel met dingen gooien heb ik zelf ook wel last van maar dat heb ik me vooral aangeleerd omdat ik barman ben.

Ikzelf sport omdat ik er ooit nog een meisje mee hoop te versieren, door mezelf in vorm te houden.
Dit doe ik wel extreem veel de laatste tijd
Met citaat reageren
Oud 13-02-2011, 18:17
Verwijderd
Ik doe op dit moment niet aan een sport, maar fiets wel elke dag totaal 1,5 uur op en neer naar school.

In de zomer, als het mooi weer is, kan je me vaak vinden bij een plas in de buurt. Hoewel ik doorgaans erg goed stil kan zitten, kan ik dan totaaaal niet stilzitten / liggen. Dan ben ik actief genoeg (rennen, zwemmen, etc) om het 'sporten' te durven noemen haha..

Dat doe ik dan vooral omdat het gezellig is met vrienden En omdat ik toch iedereen d'ruit ren moehaha xD
Met citaat reageren
Oud 13-02-2011, 19:08
Dingaantouwtje
Citaat:
Interessant keuze als sport
Mja, ik heb een inspanningsastma, dus ik kan bepaalde dingen niet echt doen (Atletiek bijvoorbeeld valt af, rensporten als voetbal en basketbal vallen af, ga zo maar door).
Circus is weliswaar wel een inspannende sport, maar niet op een manier dat ik er last van krijg in mijn ademhaling. Dikke prima dus ^^
Oud 13-02-2011, 20:38
honkballertje
honkballertje is offline
Mijn redenen om te sporten zijn
1) gezond te blijven
2) ik het altijd leuk gevonden heb om sporten in teamverband te doen
3) het verslavend is

opsomming van alle sporten die ik beoefen (of weer ga beoefenen zodra het weer meezit ): mountainbiken, krachttraining, basketbal, windsurfen, american football (buiten gewoon een beetje met vrienden enzo geen harde tackles ), hardlopen, mountainboarden (met of zonder kite (met kite is een soort van kitesurfen op land, zonder kite is meer snowboarden op land ) voor de rest kan ik er even niet opkomen op dit moment
Met citaat reageren
Oud 14-02-2011, 07:02
zeehond23
zeehond23 is offline
op gewicht blijven
het is lekker
verslaving
Oud 14-02-2011, 08:00
Volk
Volk is offline
Ik vind het leuk
Met citaat reageren
Oud 14-02-2011, 11:05
Hawahaai
Hawahaai is offline
Ik sport voor mijn conditie/gezondheid, omdat ik het leuk vind en omdat ik iemand ben die niet stil kan zitten. Bij de zwemclub ben ik bovendien omdat het gezellig is.
Met citaat reageren
Oud 14-02-2011, 16:06
lekkergek
lekkergek is offline
ik voetbal heel veel..

en gewichten!! dat is echt te gek!! echt verslavend!!
Met citaat reageren
Oud 14-02-2011, 16:44
Missy
Missy is offline
Ik sport voornamelijk of fit te blijven, het (meestal) leuk vind, je er een energieboost van krijgt of je hoofd even kan legen.
Oud 14-02-2011, 17:06
Valsehoop
Valsehoop is offline
Citaat:
Ik vind het leuk
Met citaat reageren
Oud 14-02-2011, 22:39
zeehond23
zeehond23 is offline
Ow, en voor de bitchezzz natuurlijk
Met citaat reageren
Oud 14-02-2011, 23:34
Verwijderd
Citaat:
Mja, ik heb een inspanningsastma, dus ik kan bepaalde dingen niet echt doen (Atletiek bijvoorbeeld valt af, rensporten als voetbal en basketbal vallen af, ga zo maar door).
Circus is weliswaar wel een inspannende sport, maar niet op een manier dat ik er last van krijg in mijn ademhaling. Dikke prima dus ^^
Als je dan rustig opbouwt dat het niet als een inspanning aanvoelt zou je toch nog best een conditie kunnen opbouwen hoor.
Met citaat reageren
Oud 15-02-2011, 08:29
Dingaantouwtje
Citaat:
Als je dan rustig opbouwt dat het niet als een inspanning aanvoelt zou je toch nog best een conditie kunnen opbouwen hoor.
Mja, ik heb nogal weinig geduld
Oud 15-02-2011, 20:55
Verwijderd
http://www.youtube.com/watch?v=MpmpolK9AxQ <---
Dit
Met citaat reageren
Oud 15-02-2011, 21:35
honkballertje
honkballertje is offline
Haha dat filmpje ken ik
(alleen had ik nog noiot gebruikt als inspiratie om te sporten, want bij honkbal had ik al genoeg van zulke mensen in levende lijve om me heen lopen als inspiratie ).
Maar nu ik die net gezien had (een uur geleden) toch direct daarna besloten om nog ff te gaan krachttrainen. Thanks voor het filmpje dus
Met citaat reageren
Oud 15-02-2011, 21:43
Verwijderd
Citaat:
Haha dat filmpje ken ik
(alleen had ik nog noiot gebruikt als inspiratie om te sporten, want bij honkbal had ik al genoeg van zulke mensen in levende lijve om me heen lopen als inspiratie ).
Maar nu ik die net gezien had (een uur geleden) toch direct daarna besloten om nog ff te gaan krachttrainen. Thanks voor het filmpje dus
Dont forget ur eiwit
Met citaat reageren
Oud 15-02-2011, 21:54
honkballertje
honkballertje is offline
Citaat:
Dont forget ur eiwit
Got it!
(Dat laat gaan slapen vind mn lichaam waarschijnlijk alleen weer wat minder leuk)
Oh nog een reden om te sporten trouwens: Het resultaat (in mijn geval dus een beetje spiermassa kweken) lijkt me geen onbelangrijke reden.
Zijn er hier ook nog mensen te vinden die het puur en alleen voor het resultaat doen (kan afvallen zijn, maar ook sterker/breder worden of wat dan ook)?
Met citaat reageren
Oud 15-02-2011, 22:04
Verwijderd
Citaat:
Got it!
(Dat laat gaan slapen vind mn lichaam waarschijnlijk alleen weer wat minder leuk)
Oh nog een reden om te sporten trouwens: Het resultaat (in mijn geval dus een beetje spiermassa kweken) lijkt me geen onbelangrijke reden.
Zijn er hier ook nog mensen te vinden die het puur en alleen voor het resultaat doen (kan afvallen zijn, maar ook sterker/breder worden of wat dan ook)?
Hmm, nah
Ik doe t ook een beetje om in de voetsporen van mn pa te treden.
Ik ben pas sinds kort echt begonnen met serieus met gewichten te gaan trainen enzo, maar ik heb de ideale bouw en stofwisseling om echt groot te worden.
Dus ik doe t A: om gewoon gezond te zijn, maar ook B: Voor het resultaat,
Met citaat reageren
Oud 15-02-2011, 23:09
Verwijderd
Citaat:
Got it!
Ik train puur voor kracht inderdaad, 2 keer in de week doe ik een uurtje krachttrainen maar dan doe ik alleen maar push ups. doordat ik het gewicht niet verhoog maar de setjes wel krijg ik dan heel veel conditie in mijn armen. dat zal je minder snel zien maar je kan er wel veel mee.
Met citaat reageren
Oud 16-02-2011, 09:40
Nebel
Nebel is offline
Hardlopen: alleen maar vanwege gewicht en conditie. Ik wil alleen maar weten tot hoever ik mijn conditie kan opbouwen etc.
Zwemmen: gewicht en omdat ik het leuk vind
Met citaat reageren
Oud 16-02-2011, 09:43
Verwijderd
Citaat:
Hardlopen: alleen maar vanwege gewicht en conditie. Ik wil alleen maar weten tot hoever ik mijn conditie kan opbouwen etc.
Zwemmen: gewicht en omdat ik het leuk vind
Zullen we samen de spartathlon gaan lopen?
Met citaat reageren
Oud 16-02-2011, 09:56
Nebel
Nebel is offline
Citaat:
Zullen we samen de spartathlon gaan lopen?
Haha, ik denk dat dat niet gaat. Mijn doel is om voor mijn 25e de marathon gelopen te hebben, en ik betwijfel al of dat gaat lukken. (Ik ben chronisch ziek)
Met citaat reageren
Oud 16-02-2011, 12:07
Verwijderd
oh dan liggen onze korte termijn doelen ook bij elkaar ik ga eerst ook een marathon lopen.
ik wil de 17e van april al als het me lukt.

En wat voor chronische ziekte heb je dan?
Met citaat reageren
Oud 16-02-2011, 14:05
Nebel
Nebel is offline
Citaat:
oh dan liggen onze korte termijn doelen ook bij elkaar ik ga eerst ook een marathon lopen.
ik wil de 17e van april al als het me lukt.

En wat voor chronische ziekte heb je dan?
Een hartafwijking. Heb niet mogen sporten tot mijn 15e. Nu mag het gelukkig wel
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 16-02-2011, 14:41
Verwijderd
oh dat is jammer sporten is best gaaf zoals je weet.
Met citaat reageren
Oud 16-02-2011, 18:40
MrFruit
MrFruit is offline
Nah ik deed turnen, omdat ik het wel leuk vond, ben 2de op nk geworden (Vloer) maar ben gestopt
Met citaat reageren
Oud 16-02-2011, 18:42
MrFruit
MrFruit is offline
Nou ik was niet echt super gespierd ofzo ( sixpack almost 8pack) maar nu 4/5 maandjes later jeez mijn spieren zijn 5 cm groter geworden door de rust die ik genomen heb, dus wie grote spieren wil ? rust goed slapen
Met citaat reageren
Oud 16-02-2011, 19:56
Verwijderd
Citaat:
Nou ik was niet echt super gespierd ofzo ( sixpack almost 8pack) maar nu 4/5 maandjes later jeez mijn spieren zijn 5 cm groter geworden door de rust die ik genomen heb, dus wie grote spieren wil ? rust goed slapen
Yeah, als je om 11 uur in je bed ligt dan word je anabolische modus gemaximaliseerd, wat als gevolg meer testosteron en groeihormoon heeft en als gevolg meer spiergroei.
Jammer genoeg ben ik heel slecht in vroeg slapen
Met citaat reageren
Oud 16-02-2011, 21:42
honkballertje
honkballertje is offline
Citaat:
Gedeeltelijk waar.
feit: je spieren groeien in de rustperiode
mogelijk feit: waarschijnlijk groei je nog (aangezien dit een scholierenforum is) en ben je daardoor sterker geworden. Dat betekent alleen niet dat mensen die niet sporten direct een sixpack krijgen.
Met citaat reageren
Oud 17-02-2011, 12:34
Verwijderd
stoppen met eten geeft wel weer een sixpack.
ik heb ook een heel mooi sixpack maar omdat ik meer gefocust ben op conditie heb ik er altijd een bak met vet voor hangen bij het extreem lange duursporten.
Met citaat reageren
Oud 17-02-2011, 15:57
Verwijderd
Citaat:
stoppen met eten geeft wel weer een sixpack.
ik heb ook een heel mooi sixpack maar omdat ik meer gefocust ben op conditie heb ik er altijd een bak met vet voor hangen bij het extreem lange duursporten.
Nee, dat eet je six-pack op
Cutting+ aandachtige core training=sixpack
Niet eten+alleen maar cardio=

Voeding=sleutel tot een six pack
Met citaat reageren
Oud 17-02-2011, 17:56
Verwijderd
Ondervoed zijn geeft een sixpack. JE kan beter altijd iets teveel dan iets te weinig voedingstoffen met je meedragen.
Met citaat reageren
Oud 17-02-2011, 19:08
Verwijderd
Citaat:
Ondervoed zijn geeft een sixpack. JE kan beter altijd iets teveel dan iets te weinig voedingstoffen met je meedragen.
Met citaat reageren
Oud 17-02-2011, 20:47
Verwijderd
Met citaat reageren
Oud 17-02-2011, 21:38
zeehond23
zeehond23 is offline
iedereen die fucking mager is heeft een sixpack. Je buikspieren groeien niet zoals je biceps of whatever.
Oud 17-02-2011, 21:46
Batave
Batave is offline
Ik ga zwemmen, want dat is leuk en ik moet toch een beetje mijn buikstreek in bedwang houden.
Oud 18-02-2011, 07:52
Verwijderd
Citaat:
iedereen die fucking mager is heeft een sixpack. Je buikspieren groeien niet zoals je biceps of whatever.
Jawel, alleen in mindere mate
Met citaat reageren
Oud 18-02-2011, 15:09
honkballertje
honkballertje is offline
Als jullie hier een discussie over willen voeren, maak daar dan even een topic voor. Dit hoort niet bij de reden dat iemand sport. Graag weer back on topic dus.
Met citaat reageren
Oud 18-02-2011, 15:13
Verwijderd
6 pack is voor prominence volgens mij wel de reden anders.
Met citaat reageren
Oud 18-02-2011, 19:45
SketchyKo
SketchyKo is offline
conditie hooghouden, in vorm blijven en voor de fun
Reageren

Regels voor berichten