Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
Ik loop altijd op mijn loopschoenen (die ook met zo'n beeldopname aangemeten zijn) met loopsokken erin. In de winter loop ik in een joggingbroek, hemd, shirt, vest en (voor de reflectie en de zakken) een loopjack zonder mouwen. In het voorjaar draag ik hetzelfde, maar zonder vest (en met loopjack met mouwen), en als het warm genoeg is ook zonder hemd. In de zomer draag ik een korte broek en een shirt en het loopjack zonder mouwen.
Ik loop het liefst met muziek, omdat ik daarmee een fijn ritme kan vinden. Eerst hing mijn mp3speler aan een touwtje om mijn nek, maar dat was niet prettig. Nu kan hij in de binnenzak van mijn loopjack, dan heb ik er praktisch geen last van. Ik loop altijd 's ochtends, zodat ik nog genoeg energie heb en me daarna opgepept voel voor de rest van de dag. Dit kan niet op een werkdag, dus loop ik altijd op zaterdag en maandag. Als dat niet uitkomt, wil ik ook wel eens op zondag lopen, maar ik loop nooit twee dagen achter elkaar (omdat ik ook een aantal keer per week zwem). Het weer wil ook nog wel eens roet in het eten gooien: ik hoef van mezelf niet te lopen als het al hard regent als ik nog moet vertrekken (bij miezeren wel) en als het glad is buiten, ga ik ook niet (dus bij sneeuw/ijzel). Toen ik nog in de stad woonde, liep ik altijd drie vaste routes in de stad (waarvan een route door de uiterwaarden liep); dat was dus allemaal verhard. Nu ik tijdelijk in het bos woon, loop ik deels verhard en een stukje onverharde wandelpaden en een stuk ruiterpad (dat is niet ideaal). Ik hoop dat ik in mijn nieuwe huis straks ook weer een fijne route kan vinden. |
![]() |
|
Sportschoenen, polsgewichten van een kilo ieder en mijn telefoon (voor muziek), meestal in de zak van de trui, en anders aan een koord om mijn nek. Tja, qua kleding meestal een lange trainingsbroek en een shirt met of zonder trui afhankelijk van het weer. Ik hardloop ook niet zo heel erg lang achter elkaar door, dus dingen als water zijn niet nodig.
Lege handen, lege zakken vind ik wel zo makkelijk eigenlijk. Ik ga soms een stukje het bos in, maar liever blijf ik op verharding. Als je afwisselt tussen accelereren en afremmen is op een onverhard pad een misstap snel gemaakt.
|
Altijd: loopschoenen en mijn telefoon voor de muziek en Runkeeper.
Winter: lange loopbroek,sport t-shirt met lange of korte mouwen, daaroverheen een dunne buitensport trui (speciaal voor koud weer ![]() Zomer: lange of korte loopbroek, t-shirt met lange of korte mouwen. Als ik in de zomer echt ver loop en het is erg warm neem ik nog wel is zo'n band met flesjes drinken mee, maar dat is heel erg uitzonderlijk. Ik loop door de week s avonds (op dinsdag en donderdag, want woensdag en vrijdag zwem ik) voor het eten als ik thuiskom van stage (meestal rond 8 uur s avonds). In het weekend loop ik meestal in de middag zodat ik door het park kan lopen. En op zaterdag, omdat ik op zondag meestal de hele dag met andere dingen bezig ben ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|