Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 14-03-2011, 21:34
Verwijderd
Alereerst hallo allemaal.
Dan ten tweede heb ik een klein probleem. Ik zou namelijk zeer graag mijn beste vriendin eens mee uitvragen, maar om eerlijk te zijn heb ik geen flauw idee waar te beginnen, het wordt nog eens bemoeilijkt ook want ik heb nog nooit een lief gehad, dus....
Een tweede probleem is dat ik een zeer drukke agenda heb, de komende 2 weken zitten stampvol, daarna schoolexamens en dan pas verlof (veel oefenen voor rijexamen) dus zelfs in de vakantie zeer weinig tijd. Mijn vraag is dus hoe ik haar het best zou uitvragen en wanneer. Direct, of als we eens samen tijd zouden hebben. Wat dit soort dingen betreft ben ik zeer verlegen, maar heb in andere situaties nog nooit problemen gehad om mijn mening/opmerkingen kwijt te kunnen. Iemand raad???

Gr.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 24-03-2011, 10:27
AnneElise
AnneElise is offline
Oeeh.. Ook nog eens je beste vriendin! Dat is dubbel zo lastig! Ik zou het doen wanneer je tijd hebt en niet in een stresssituatie zit -examens enz-, en hoe je haar vraagt.. Gewoon zoals je elk ander meisje zou vragen! Zeg, zou jij eens zin hebben om samen wat te doen? Wel aangeven dat je niet als vrienden wil gaan! Of je geeft haar een envelop met 2 kaartjes voor een film of concert met een kaartje erbij..
X
Met citaat reageren
Oud 25-03-2011, 06:23
Edelweiss
Edelweiss is offline
maak er gewoon tijd voor, er is vast nog wel ergens een gaatje
voor haar wil je toch wel even tijd maken ?
Met citaat reageren
Oud 25-03-2011, 19:16
Verwijderd
Tuurlijk wil ik voor haar tijd maken. Dat staat als 'n paal boven water. Maar we hebben beiden zeer weinig tijd. (ik help regelmatig mijn broer met dyslexie (en andere dyssen)) en zij helpt in de weekends bij haar ouders in de zaak. Die filmtickets vind ik een beetje onpersoonlijk. had meer gedacht aan een wandeling op de dijk???
Met citaat reageren
Oud 25-03-2011, 19:26
Diamera
Diamera is offline
Citaat:
Tuurlijk wil ik voor haar tijd maken. Dat staat als 'n paal boven water. Maar we hebben beiden zeer weinig tijd. (ik help regelmatig mijn broer met dyslexie (en andere dyssen)) en zij helpt in de weekends bij haar ouders in de zaak. Die filmtickets vind ik een beetje onpersoonlijk. had meer gedacht aan een wandeling op de dijk???
Oh ja leuk, dan kun je fijn kletsen! Je kunt het imo toch beter doen als je het niet zo druk hebt, dan is het ook wat ontspannender en hoef je niet met je hoofd bij andere dingen te zitten omdat je eigenlijk geen tijd hebt. Ik zou het in je vakantie doen, je kunt vast wel een gaatje vinden denk ik. Anders leer je overdag, en maak je er een avondwandeling van
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten