Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 29-04-2011, 16:09
LittleWolf
LittleWolf is offline
thnx voor de hulp jmmr genoeg is het niks geworden

Laatst gewijzigd op 03-05-2011 om 11:35.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 29-04-2011, 17:14
Noctiluca
Noctiluca is offline
Waarom zou hij zélf tegen jou gaan zeggen wat hij wil? Jij hebt hem toch ook nog niet aangesproken of iets dergelijks? Bovendien ben jij degene met de crush, dus is het ook heel vreemd als hij jou dan moet gaan vertellen wat hij van je wil.

En dat hij niet op eersteklassers valt is natuurlijk onzin, maar wellicht geeft hij wat teveel om z'n imago. In ieder geval lijkt het me verstandig als jij naar hém toe gaat en hem een keer aanspreekt, gewoon kletsen over een luchtig onderwerp. Dan laat je in ieder geval zien dat je lef hebt en geen 'giechelend bruggertje' bent
Met citaat reageren
Oud 29-04-2011, 17:30
Volk
Volk is offline
Ik snap dat die jongen onduidelijk is als jij hem niet eens durft aan te spreken. Heel dat via via gedoe levert niks op. Waarom vraag je het niet zelf? Waarom zou hij tegen iemand die er helemaal niks mee te maken heeft vertellen wat hij voelt. Spreek die jongen zelf aan, ga een keer iets leuks met hem doen. Als je echt interesse in hem hebt ga je er zelf op af.

Ik snap trouwens niet wat je vriendin allemaal heeft verteld op hyves? Het komt nu heel erg over alsof jij zelf nooit contact hebt gehad met die jongen en dat die vriendin jullie nou probeert te koppelen.
Met citaat reageren
Oud 29-04-2011, 18:03
LittleWolf
LittleWolf is offline
hmm snap jullie punt heb hem zelf wel een paar keer gesproken op msn en via smsjes maar daarbij is hij ook erg onduidelijk. Ik heb trouwens even met zn vrienden gepraat want die wouden weten of ik hem egt leuk vond ik zei ja maar zij zeiden dat hij erg verlegen is en niet precies wilt zeggen hoe hij over me denkt.

PS: heb hem een keer aangesproken met gwn hoi enzo maar hij liep weg zonder wat te zeggen
Met citaat reageren
Oud 29-04-2011, 18:25
Volk
Volk is offline
Citaat:
hmm snap jullie punt heb hem zelf wel een paar keer gesproken op msn en via smsjes maar daarbij is hij ook erg onduidelijk. Ik heb trouwens even met zn vrienden gepraat want die wouden weten of ik hem egt leuk vond ik zei ja maar zij zeiden dat hij erg verlegen is en niet precies wilt zeggen hoe hij over me denkt.

PS: heb hem een keer aangesproken met gwn hoi enzo maar hij liep weg zonder wat te zeggen
Tja, als je er echt iets van wil maken zul je toch met hem contact moeten zoeken en niet met zijn vrienden. Dat hij onduidelijk is is niet meer dan logisch, jullie zijn nooit duidelijk naar elkaar geweest, waarschijnlijk vind hou jou ook heel onduidelijk. Als je duidelijkheid wil houd dan op met via via en spreek hem een keer aan.
Met citaat reageren
Oud 29-04-2011, 19:05
LittleWolf
LittleWolf is offline
zal ik doen hoop da het werkt je hebt wel gelijk heb net op msn met hem gesproken hij vindt me onduidelijk maar hij vindt dat ok als we een keertje afspreken om gwn te praten (kon niet meteen praten hij moest weer weg)

Thnx!!!!!
Met citaat reageren
Oud 29-04-2011, 19:24
Volk
Volk is offline
Succes!
Met citaat reageren
Oud 30-04-2011, 15:05
LittleWolf
LittleWolf is offline
Fack hij wil niet meer praten ik snap het echt niet meer wat moet ik nu als hij niet met me wiltt/durft te praten???
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten