Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 18-01-2011, 17:15
Bas1995
Bas1995 is offline
Hoe denken meisjes eigenlijk over jongens? Als ze 14 15 zijn?
Meestal lijkt het zo dat ze jongens oversekst vinden of soms ''vies''?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 18-01-2011, 18:45
goeieboeie
goeieboeie is offline
---> T&P
daar past het beter vind ik zelf.
En omdat ik een jongen ben, kan ik hier niet zo antwoord op geven.
Oud 18-01-2011, 18:51
Em.
Em. is offline
Dat denk ik ook, ja! Seks -> T&P
Met citaat reageren
Oud 19-01-2011, 09:58
Verwijderd
Hoe ik denk over jongens?
Dat is net zoiets als vragen hoe ik denk over, eh, giraffes. Ik vind veel jongens ontzettend lief en aardig en veel goede vrienden van me zijn jongens. Maar ik ken ook veel kutjongens. En met meisjes is het net zo (en met giraffes, behalve dat ik geen giraffes persoonlijk ken).
Met citaat reageren
Oud 19-01-2011, 10:18
Breakdown
Breakdown is offline
Citaat:
Hoe ik denk over jongens?
Dat is net zoiets als vragen hoe ik denk over, eh, giraffes. Ik vind veel jongens ontzettend lief en aardig en veel goede vrienden van me zijn jongens. Maar ik ken ook veel kutjongens. En met meisjes is het net zo (en met giraffes, behalve dat ik geen giraffes persoonlijk ken).
Wat vind je dan van katten?!
Met citaat reageren
Oud 05-02-2011, 16:57
Prittstift
Prittstift is offline
Ik ben een meisje,
en de meeste van mijn mijn vrienden zijn jongens, en ja, ze zijn oversexter dan meisjes, maar volgens mij is het gewoon zo: jongens die zeggen en praten er gewoon over, meisjes houden het wat meer voor zich.

Maar dat verschilt ook van jongen tot jongen... xD

Maar wat ik wel een voordeel is van jongens: Jongens zijn relaxter, ze zijn minder snel boos, en blijven ook minder lang boos, ik vind het zelf erg fijn om met jongens om te gaan omdat ze echt zeggen wat ze vinden. (en ik ben echt wel een meisjes-meisje (; )

Met citaat reageren
Oud 05-02-2011, 19:04
Verwijderd
jongens zeiken tenminste niet zo en kunnen meer lol maken waar ik van hou
Met citaat reageren
Oud 06-02-2011, 08:07
En.Jay
En.Jay is offline
Citaat:
jongens zeiken tenminste niet zo en kunnen meer lol maken waar ik van hou
Wat voor lol bedoel je? Onze slappe humor? Ons kinderachtig gedrag? Onze oversekstheid? Hoe we graag onze vrienden voor lul zetten?
Met citaat reageren
Oud 06-02-2011, 10:48
Verwijderd
@Hierboven, jongens die zijn tenminste niet zo tuttig, als jongens in de klas een opmerking maken over meiden met 3cm make-up dan lach ik gewoon net zo hard mee omdat het soms ook gewoon belachelijk is
En vrienden voor lul zetten ben ik btw ook goed in dus daar letten ze wel mee op voordat ze dat bij mij doen
Met citaat reageren
Oud 09-02-2011, 22:09
Verwijderd
Op die leeftijd vond ik ze nogal extreem oversekst en kinderachtig.

Nu ben ik ouder en ga ik ook met wat oudere mensen om i.v.m. hbo en nu ben ik volgens mij degene die zich het meest kinderlijk gedraagt
Met citaat reageren
Oud 10-02-2011, 16:31
107042
107042 is offline
ik ben 15
ik vind jongens niet oversekst of vies?
vind het leuk dat ze gewoon zeggen wat ze denken en niet zoveel nadenken en onzeker zijn
alleen wanneer ze over seks hebben maken ze vaak rot opmerkingen waardoor ik denk: moet dat nou.
verder jongens zijn gewoon leuk
Met citaat reageren
Oud 10-02-2011, 21:35
surimeid
surimeid is offline
dat hangt af van de persoon. En de meeste zijn nog lief en op onderzoek uit net als jij zelf. Op die leeftijd begin je met puberen dus met verkering en je eerst kus.

ik denk dat er niet veel verschil is.
Oud 14-02-2011, 18:17
FunkyLyanneXx
FunkyLyanneXx is offline
Ik vind ze niet echt heel vies ofzo. Een fout grapje moet kunnen tussendoor. Of zogenaamd een 'verkeerde' beweging. Kan ik wel om lachen. Ik maak zelf ook wel vieze grappen ofzo. Maardan niet zo direct.
Oud 14-02-2011, 20:23
Silvano08
Silvano08 is offline
Citaat:
Ik vind ze niet echt heel vies ofzo. Een fout grapje moet kunnen tussendoor. Of zogenaamd een 'verkeerde' beweging. Kan ik wel om lachen. Ik maak zelf ook wel vieze grappen ofzo. Maardan niet zo direct.
Er is echt een jongen met een hormoonexplosie in z'n lichaam, echt bij elk lekker meisje dat voorbijloopt fluistert hij stiekem tegen mij en z'n andere vrienden 'ja, die zou ik wel even willen nemen...' en zulke dingen enzo.

Ohjah, en hij kon ook zijn lach niet inhouden bij een amateurfilm die we keken mij Latijn ofzo, omdat een vrouw overdreven hard liep te hijgen (niet seksueel), en dat vatte hij natuurlijk weer verkeerd op en zat de hele film door te lachen
Met citaat reageren
Oud 14-02-2011, 21:55
Verwijderd
Nou zelf vind ik het afhangen van de leeftijd van de jongen zelf, en hoe die echt is, wat die doet etc.
maar als je naar een jongen kijkt die ook rond de 14 a 15 is aangezien ik zelf 15 bent.
vind ik dat ze toch vaak wel oversekst zijn hoor, al hangt het wel af van andere dingen!
Met citaat reageren
Oud 14-02-2011, 22:16
Verwijderd
Bij mij zit zo'n beetje elke jongen in de klas keihard te lachen als we een seksuele voorlichtingsfilm moeten kijken bij biologie. Wij kijken dan ook naar zo'n hele vage tekenfilm met personages die echt 0,0 sociale vaardigheden. Verder denkt bijna iedereen wel eens door (vooral de jongens).

Spoiler
Met citaat reageren
Oud 15-02-2011, 07:09
Verwijderd
Op die leeftijd kan ik me best wel eraan ergeren. Qua gedrag gedragen de meeste jongens zich veel jonger dan de meiden van die leeftijd. En tuurlijk zijn niet álle jongens zo, maar de meesten wel.
Met citaat reageren
Oud 15-02-2011, 10:58
En.Jay
En.Jay is offline
Citaat:
Op die leeftijd kan ik me best wel eraan ergeren. Qua gedrag gedragen de meeste jongens zich veel jonger dan de meiden van die leeftijd. En tuurlijk zijn niet álle jongens zo, maar de meesten wel.
Ja, dat is ook wel zo bij de meeste jongens. Is niet veel aan te doen op zich, het is gewoon natuurlijk dat meisjes wat eerder beginnen met volwassen worden dat jongens
Met citaat reageren
Oud 15-02-2011, 21:58
Macrador
Macrador is offline
Mannen worden nooit volwassen, alleen hun speelgoed wordt groter. geweldig juiste uitspraak
Oud 27-02-2011, 14:02
johan1993xD
johan1993xD is offline
Dirty mind is a joy for ever.
Met citaat reageren
Oud 27-02-2011, 16:22
stefanielove
stefanielove is offline
jongens zijn inderdaad oversext maar ze praten er wel lekker makkelijk over en dat vind ik weer een pluspunt,
De meeste waar ik mee omga zijn jongens, gewoon omdat ze niet zo lang blijven zeiken als ze een beetje boos zijn over iets, gewoon even schelden arm er omheen zand er over en verder gaan.

Alleen als het een beetje te schunnig word en dingen te sprake komen die wel eens zouden willen doen met een meisje haak ik af, dan komen er woorden en internetsites voorbij, dat hoeft voor mij dan weer niet
Oud 01-03-2011, 13:54
Verwijderd
Ik ken dus heel veel jongens van die leeftijd, want daar ben ik dus ook van

Maar ik vind dat de jongens meestal alleen maar oversext doen omdat ze stoer willen zijn ofzo, maar als het serieus word, dn kunnen ze weer gewoon normaal praten, dus eik is het niet zo erg. Ik vind ook dat jongens dus ook gewoon heel gevoelig kunne nzijn en heel aardig, alleen ligt het er maar net aan waar, en bij wie ze zijn.
Met citaat reageren
Oud 01-03-2011, 15:34
Verwijderd
Jongens zijn leuk en stoer, alleen de ik-loop-mijn-grote-voorbeeld-achterna jongens zijn stom.

Jongens zijn eerlijk en en je kunt er lekker makkelijk mee praten.
Met citaat reageren
Oud 03-03-2011, 17:34
lotje95
lotje95 is offline
Die 'populaire' jongens zijn verschrikkelijk.. (De meisjes trouwens ook (A))

Maar de normalere jongens zijn prima XD
Valt mee te praten idd
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten