Advertentie | |
|
![]() |
|
Ik ben een meisje,
en de meeste van mijn mijn vrienden zijn jongens, en ja, ze zijn oversexter dan meisjes, maar volgens mij is het gewoon zo: jongens die zeggen en praten er gewoon over, meisjes houden het wat meer voor zich. Maar dat verschilt ook van jongen tot jongen... xD Maar wat ik wel een voordeel is van jongens: Jongens zijn relaxter, ze zijn minder snel boos, en blijven ook minder lang boos, ik vind het zelf erg fijn om met jongens om te gaan omdat ze echt zeggen wat ze vinden. (en ik ben echt wel een meisjes-meisje (; ) |
![]() |
|
Verwijderd
|
@Hierboven, jongens die zijn tenminste niet zo tuttig, als jongens in de klas een opmerking maken over meiden met 3cm make-up dan lach ik gewoon net zo hard mee omdat het soms ook gewoon belachelijk is
![]() En vrienden voor lul zetten ben ik btw ook goed in dus daar letten ze wel mee op voordat ze dat bij mij doen ![]() |
![]() |
|
dat hangt af van de persoon. En de meeste zijn nog lief en op onderzoek uit net als jij zelf. Op die leeftijd begin je met puberen dus met verkering en je eerst kus.
ik denk dat er niet veel verschil is.
|
Ik vind ze niet echt heel vies ofzo. Een fout grapje moet kunnen tussendoor. Of zogenaamd een 'verkeerde' beweging. Kan ik wel om lachen. Ik maak zelf ook wel vieze grappen ofzo. Maardan niet zo direct.
||
Citaat:
Ohjah, en hij kon ook zijn lach niet inhouden bij een amateurfilm die we keken mij Latijn ofzo, omdat een vrouw overdreven hard liep te hijgen (niet seksueel), en dat vatte hij natuurlijk weer verkeerd op en zat de hele film door te lachen ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Nou zelf vind ik het afhangen van de leeftijd van de jongen zelf, en hoe die echt is, wat die doet etc.
maar als je naar een jongen kijkt die ook rond de 14 a 15 is aangezien ik zelf 15 bent. vind ik dat ze toch vaak wel oversekst zijn hoor, al hangt het wel af van andere dingen! |
![]() |
|
Verwijderd
|
Bij mij zit zo'n beetje elke jongen in de klas keihard te lachen als we een seksuele voorlichtingsfilm moeten kijken bij biologie. Wij kijken dan ook naar zo'n hele vage tekenfilm met personages die echt 0,0 sociale vaardigheden. Verder denkt bijna iedereen wel eens door (vooral de jongens).
Spoiler
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
|
jongens zijn inderdaad oversext maar ze praten er wel lekker makkelijk over en dat vind ik weer een pluspunt,
De meeste waar ik mee omga zijn jongens, gewoon omdat ze niet zo lang blijven zeiken als ze een beetje boos zijn over iets, gewoon even schelden arm er omheen zand er over en verder gaan. Alleen als het een beetje te schunnig word en dingen te sprake komen die wel eens zouden willen doen met een meisje haak ik af, dan komen er woorden en internetsites voorbij, dat hoeft voor mij dan weer niet
|
Verwijderd
|
Ik ken dus heel veel jongens van die leeftijd, want daar ben ik dus ook van
![]() Maar ik vind dat de jongens meestal alleen maar oversext doen omdat ze stoer willen zijn ofzo, maar als het serieus word, dn kunnen ze weer gewoon normaal praten, dus eik is het niet zo erg. Ik vind ook dat jongens dus ook gewoon heel gevoelig kunne nzijn en heel aardig, alleen ligt het er maar net aan waar, en bij wie ze zijn. |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Verliefd op een meisje? Merle1997 | 20 | 08-01-2016 20:15 | |
Verhalen & Gedichten |
"19:47", denk ik, en glimlach. Millroy | 19 | 10-06-2004 16:01 | |
Psychologie |
Verhouding meisjes-jongens met psychische problemen Verwijderd | 51 | 10-05-2004 11:15 | |
Verhalen & Gedichten |
Verhalenwedstrijd: Als ik terug denk aan ons Ieke | 0 | 11-04-2004 08:52 | |
Algemene schoolzaken |
Artikel VN: school feministisch?? te veel op meisjes ingesteld?? 8m&m85 | 31 | 09-07-2003 11:48 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
dan gooien we die kankerkoningin er ook meteen uit Unexplained | 175 | 16-02-2003 14:58 |