Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 07-02-2011, 15:53
Anoniem_meisje
Anoniem_meisje is offline
hoi,

ik ben een meisje van 15 en ik heb een vriend, we willen binnenkort met elkaar naar bed.
maar ik zit wel met iets...
ik heb cup C en mijn borsten hangen een beetje, en nu ben ik bang dat mijn vriend niet meer met me naar bed wil gaan en dat hij me lelijk zal vinden,
wat vinden jullie?
Met citaat reageren
Oud 07-02-2011, 16:07
En.Jay
En.Jay is offline
Volgens mij is het best normaal dat als je wat grotere borsten hebt (cup C bijv ;-)) dat je borsten dan een beetje hangen. Dat is normaal, en ik zou het gewoon mooi vinden. Ik durf niet voor je vriendje te spreken, maar ik neem aan dat hij er ook geen problemen mee heeft
Met citaat reageren
Oud 07-02-2011, 16:12
Anoniem_meisje
Citaat:
Volgens mij is het best normaal dat als je wat grotere borsten hebt (cup C bijv ;-)) dat je borsten dan een beetje hangen. Dat is normaal, en ik zou het gewoon mooi vinden. Ik durf niet voor je vriendje te spreken, maar ik neem aan dat hij er ook geen problemen mee heeft
hopelijk denkt hij er ook zo over (:
Met citaat reageren
Oud 07-02-2011, 17:59
bakfietsje2
bakfietsje2 is offline
Citaat:
hopelijk denkt hij er ook zo over (:
geloof mij maar als jouw vriendje een beetje normaal is hij al behoorlijk blij dat zn vriendin cup C heeft xD

niet dat minder slechter is ofzo mja t is natuurlijk nooit erg snapje
Met citaat reageren
Oud 07-02-2011, 18:04
Qimm
Qimm is offline
Citaat:
hoi,

ik ben een meisje van 15 en ik heb een vriend, we willen binnenkort met elkaar naar bed.
ik heb cup C en mijn borsten hangen een beetje, en nu ben ik bang dat mijn vriend niet meer met me naar bed wil gaan en dat hij me lelijk zal vinden,
wat vinden jullie?

jullie hebben elkaar nog nooit naakt gezien en jullie willen binnenkort met elkaar naar bed?

kan aan mij liggen, maar ben je dan niet in een onlogische volgorde bezig?
+ als hij daarom geen seks met je wil is het echt een ontzettende hufter. Dat jij eraan twijfelt vind ik ook een beetje raar. Seks hoort te gebeuren op een moment dat je er klaar voor bent, je er zeker genoeg voor voelt om dat te doen met iemand die het ook waard is en er dezelfde gevoelens bij heeft als jij.
Oud 07-02-2011, 19:27
Verwijderd
Je vriendje is een puber; hij is allang blij dat hij überhaupt borsten ziet, en helemaal gelukzalig omdat je een mooie cup C hebt. Die jongen vindt het allemaal prima, geloof me.

Maar zeker eens met Qimm dat het logischer is om eerst elkaars lichaam te ontdekken (en daar hoort gewoon samen bloot zijn bij!). Dat neuken komt vanzelf wel; er is nog zoveel om eerst te proberen! Want als je inderdaad nog zo onzeker over je lichaam bent bij hem, is het moeilijk om te ontspannen en echt van de seks te genieten.
Met citaat reageren
Oud 07-02-2011, 20:37
Anoniem_meisje
Citaat:
jullie hebben elkaar nog nooit naakt gezien en jullie willen binnenkort met elkaar naar bed?

kan aan mij liggen, maar ben je dan niet in een onlogische volgorde bezig?
+ als hij daarom geen seks met je wil is het echt een ontzettende hufter. Dat jij eraan twijfelt vind ik ook een beetje raar. Seks hoort te gebeuren op een moment dat je er klaar voor bent, je er zeker genoeg voor voelt om dat te doen met iemand die het ook waard is en er dezelfde gevoelens bij heeft als jij.
Ik bedoel niet met 'met elkaar naar bed gaan' om direct al seks te hebben,
maar eerder om elkaars lichaam te ontdekken enzo...
maar misschien ben ik er inderdaad nog niet helemaal klaar voor
en kunnen we beter nog even wachten (:
Met citaat reageren
Oud 07-02-2011, 20:40
:DELICIOUS
:DELICIOUS is offline
In ieder geval nooit overhaasten. Bij twijfel, niet doen
Met citaat reageren
Oud 10-02-2011, 21:57
surimeid
surimeid is offline
niet overhaasten en hij moet je accepteren hoe je eruit ziet en anders niet doen.

Wees blij met je cup C andere gaan er operaties voor doen.
Wees trots op wie je bent en hoe je eruit ziet!
Oud 10-02-2011, 22:25
Verwijderd
Citaat:
niet overhaasten en hij moet je accepteren hoe je eruit ziet en anders niet doen.

Wees blij met je cup C andere gaan er operaties voor doen.
Wees trots op wie je bent en hoe je eruit ziet!
Jep, hier ben ik ermee eens
Als je een C cup hebt moeten ze niet extreem ''staan'' dat ziet er onnatuurlijk uit
Helemaal niets mis mee (tenzij je theezakjes hebt, maar dat heeft niemand op deze leeftijd)
Met citaat reageren
Oud 11-02-2011, 15:19
Volk
Volk is offline
Citaat:
hoi,

wat vinden jullie?
Pfff... en vriend die afknapt op je borsten wil je toch sowieso niet? Heb een beetje vertrouwen in je relatie...
Met citaat reageren
Oud 20-02-2011, 17:00
Smokeyking
Smokeyking is offline
Jou vriendje mag blij zijn met een vriendin met cup C. Erg mooi!
Met citaat reageren
Oud 20-02-2011, 17:22
Verwijderd
Citaat:
Jou vriendje mag blij zijn met een vriendin met cup C. Erg mooi!
Ik vind het altijd zo vreemd dat mensen een cupmaat horen en dan zeggen: "Heel mooi."

Mooi of lelijk heeft namelijk geen fuck met de cupmaat te maken. Er zijn 'mooie' en 'lelijke' borsten in allerlei maten; het heeft namelijk ook met vorm, stevigheid, grootte van de tepels, etc te maken. Daarbij is het ook nog afhankelijk van smaak.
Met citaat reageren
Oud 23-02-2011, 15:37
justaman
justaman is offline
hoi, mijn vriendin was ook enorm onzeker over haar borsten! als hij je graag ziet is dit geen enkel probleem, daar komt bij dat vele meisjes denken dat er iets mis is met hun boezem terwijl hij er eigelijk prachtig uitziet
Met citaat reageren
Oud 23-02-2011, 23:36
Verwijderd
Citaat:
Pfff... en vriend die afknapt op je borsten wil je toch sowieso niet? Heb een beetje vertrouwen in je relatie...
Nouja, je kunt alle onzekerheden en twijfels wel gooien op 'heb een beetje vertrouwen', maar zo werkt het gewoon niet.

Ik denk 1) dat het wel mee zal vallen hoe erg ze hangen, sowieso ziet het er van boven anders uit en 2) dat áls ze al een beetje hangen, dat echt niet zo'n punt is voor je vriendje. En je merkt het wel als hij niet meer opgewonden is Zelfs dan hoeft het niet daaraan te liggen, maar wedden dath et niet tot dat moment komt?
Met citaat reageren
Oud 24-02-2011, 06:39
Volk
Volk is offline
Citaat:
Nouja, je kunt alle onzekerheden en twijfels wel gooien op 'heb een beetje vertrouwen', maar zo werkt het gewoon niet.

Ik denk 1) dat het wel mee zal vallen hoe erg ze hangen, sowieso ziet het er van boven anders uit en 2) dat áls ze al een beetje hangen, dat echt niet zo'n punt is voor je vriendje. En je merkt het wel als hij niet meer opgewonden is Zelfs dan hoeft het niet daaraan te liggen, maar wedden dath et niet tot dat moment komt?
Maar eigenlijk zeg jij nu ook 'heb een beetje vertrouwen.'
Met citaat reageren
Oud 24-02-2011, 08:23
Rationeel
Rationeel is offline
Citaat:
Je vriendje is een puber; hij is allang blij dat hij überhaupt borsten ziet, en helemaal gelukzalig omdat je een mooie cup C hebt. Die jongen vindt het allemaal prima, geloof me.
qft

en hij is veel te druk met de afmetingen van zijn lul
Met citaat reageren
Oud 28-02-2011, 18:19
Plork
Plork is offline
Borsten zijn bijna altijd mooi
En als die ze niet mooi vind dan heeft hij pech toch??
Hij heb geen relatie met je borsten.
Met citaat reageren
Oud 01-03-2011, 18:03
-annabellah
-annabellah is offline
Citaat:
idd
Oud 01-03-2011, 18:26
PerfectWay
PerfectWay is offline
Citaat:
Citaat:
Dit
Oud 01-03-2011, 22:08
Bender
Bender is offline
Een man wil toch wel met je nar bed, of je nou geen, grote of hangende borsten hebt
Reageren

Regels voor berichten