![]() |
||
Citaat:
jullie hebben elkaar nog nooit naakt gezien en jullie willen binnenkort met elkaar naar bed? kan aan mij liggen, maar ben je dan niet in een onlogische volgorde bezig? + als hij daarom geen seks met je wil is het echt een ontzettende hufter. Dat jij eraan twijfelt vind ik ook een beetje raar. Seks hoort te gebeuren op een moment dat je er klaar voor bent, je er zeker genoeg voor voelt om dat te doen met iemand die het ook waard is en er dezelfde gevoelens bij heeft als jij.
|
Verwijderd
|
Je vriendje is een puber; hij is allang blij dat hij überhaupt borsten ziet, en helemaal gelukzalig omdat je een mooie cup C hebt. Die jongen vindt het allemaal prima, geloof me.
Maar zeker eens met Qimm dat het logischer is om eerst elkaars lichaam te ontdekken (en daar hoort gewoon samen bloot zijn bij!). Dat neuken komt vanzelf wel; er is nog zoveel om eerst te proberen! Want als je inderdaad nog zo onzeker over je lichaam bent bij hem, is het moeilijk om te ontspannen en echt van de seks te genieten. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
maar eerder om elkaars lichaam te ontdekken enzo... maar misschien ben ik er inderdaad nog niet helemaal klaar voor en kunnen we beter nog even wachten (: |
![]() |
|
niet overhaasten en hij moet je accepteren hoe je eruit ziet en anders niet doen.
Wees blij met je cup C andere gaan er operaties voor doen. Wees trots op wie je bent en hoe je eruit ziet! ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Als je een C cup hebt moeten ze niet extreem ''staan'' dat ziet er onnatuurlijk uit Helemaal niets mis mee (tenzij je theezakjes hebt, maar dat heeft niemand op deze leeftijd ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Mooi of lelijk heeft namelijk geen fuck met de cupmaat te maken. Er zijn 'mooie' en 'lelijke' borsten in allerlei maten; het heeft namelijk ook met vorm, stevigheid, grootte van de tepels, etc te maken. Daarbij is het ook nog afhankelijk van smaak. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik denk 1) dat het wel mee zal vallen hoe erg ze hangen, sowieso ziet het er van boven anders uit ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|||
![]() |
Citaat:
Citaat:
![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
[Vragenlijst] Alles over Borsten supergirl#1 | 32 | 06-03-2012 07:29 | |
Liefde & Relatie |
meisjes en hun borsten! Flickan | 114 | 27-05-2010 13:53 | |
Liefde & Relatie |
borsten Flickan | 55 | 05-02-2010 22:49 | |
Seksualiteit |
borsten Flickan | 14 | 23-01-2010 12:49 | |
Lichaam & Gezondheid |
Borsten... (vragenlijstje erbij =p) Sjanna | 229 | 03-01-2006 13:58 | |
Seksualiteit |
Kleine borsten (vragenlijst erbij) reageer please! Sjanna | 6 | 23-07-2005 19:53 |