Ik weet natuurlijk niet hoe je precies staat voor de natuurwetenschappen, maar zo op het eerste gezicht moet het mogelijk zijn, maar wordt het wel moeilijk. Ik zou dan ook vooral even bij je leraren gaan informeren, omdat die een beter zicht op jou hebben. Ook zou ik gaan voor N&G, omdat je dan nog kan overstappen naar wiskunde A (dus wel met wiskunde B beginnen), het is namelijk gemakkelijker om van B naar A te gaan dan andersom.
Persoonlijk vind ik het moeilijk een inschatting te maken van het verschil, omdat ikzelf die weg niet bewandeld heb. Een ding kan ik echter wel zeggen: je moet een stuk zelfstandiger werken in de bovenbouw, maar hier wordt langzaam naartoe gewerkt, hoor.
EDIT: E&M kan natuurlijk heel goed, maar ik begrijp dat je dat je dit minder leuk vindt. Terwijl je de vakken natuurlijk ook wel leuk/interessant moet vinden, want dit helpt bij het volgen ervan.
Laatst gewijzigd op 10-03-2011 om 23:07.
|