Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 02-03-2011, 19:59
xxD
xxD is offline
heee.

ik hb nu 3 1/2 maanden met mijn vriendje.
maar ik weet eigelyk niet egt of ik hem wel leuk vind.
want soms heb ik echt het gevoel dat ik het uit wil maken en dan een paar dagen later vind ik hem wel weer heel leuk.
En hij wil steeds veder gaan (op sexgebied ensoo) maar ik ben daar nog niet klaar voor en heb ook gezegt dat ik sommige dingen nog echt niet wil maar als ik dan een paar dagen later weer met hem af ga spreken dan probeert hij het weer.

weten jullie wat ik kan doen??
ik weet echt niet of ik hem wel echt leuk vind.

xx
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 02-03-2011, 20:04
ladygagafan1
ladygagafan1 is offline
Ik kan natuurlijk niet goed inzien wat jij voelt en denkt, ik zou met hem gaan praten... Ik eb eigenlijk niet echt een goed idee... Ben leeg...
Oud 02-03-2011, 21:08
havinken
havinken is offline
Als hij meer wilt als jou, en je zegt echt dat je het niet wilt, dan moet die hier niet elke keer weer op doordrangen.
Met citaat reageren
Oud 02-03-2011, 21:17
honkballertje
honkballertje is offline
Citaat:
Als hij meer wilt als jou, en je zegt echt dat je het niet wilt, dan moet die hier niet elke keer weer op doordrangen.
Dit. En als hij toch eindeloos door blijft gaan zou ik een keer flink boos op hem worden en als hij dan nog niet luistert zou ik het voor mezelf een reden vinden om het uit te maken. Hij moet gewoon accepteren wat jij vindt.
Met citaat reageren
Oud 03-03-2011, 06:47
Verwijderd
Citaat:
Dit. En als hij toch eindeloos door blijft gaan zou ik een keer flink boos op hem worden en als hij dan nog niet luistert zou ik het voor mezelf een reden vinden om het uit te maken. Hij moet gewoon accepteren wat jij vindt.
Dit, natuurlijk.

Nee is nee. Als jij niet wilt, dan wil je niet en heeft hij dat te accepteren. Als-ie het iedere keer weer probeert, dan respecteert hij jouw grenzen niet.

Overigens moet ik er wel bij zeggen dat dit natuurlijk niet de enige mogelijke reden hoeft te zijn om het uit te maken. Als je hem echt niet meer leuk vindt, dan is dat reden genoeg. Het klinkt een beetje alsof je hem eigenlijk niet meer leuk vindt, maar dat je gewoon niet alleen wilt zijn en dat je hem daarom steeds door laat gaan met die onzin. Als je hart er niet meer in zit, dan moet je weggaan.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten