Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 20-12-2010, 17:29
ikkeweer
ikkeweer is offline
hallo allemaal,

ik ben een jongen van 14jr.
en ik heb ut gevoel dak op meisjes/jongens val.
hebben meerdere mensen van mijn leeftijd dit?
mijn lul is 17cm lang en miss verlang ik meer nr dingen omda hij lang is.
zijn er meerdere mensen met deze problemen van mijn leeftijd of denk je dat jij dit ook hebt?!
neem dan contact met mij op ofzo.
ik voel me nl aangetrokke door bijde geslachten denk ik..
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 20-12-2010, 17:32
Batave
Batave is offline
De lengte van je Johnny Walker heeft er niks mee te maken en het kan best zijn dat je bi-seksueel bent.
Oud 20-12-2010, 17:38
ikkeweer
ikkeweer is offline
owkee mr ut had gekund XD
Met citaat reageren
Oud 20-12-2010, 18:01
gerard321
gerard321 is offline
ow ja , dus als mijn vruchtbare lucifer langer is dan een bepaalde lengte, val ik op mannen en vrouwen?
Met citaat reageren
Oud 20-12-2010, 18:06
Em.
Em. is offline
Seks -> L&R.

En nee, de lengte van je piemel heeft niets te maken met je geaardheid, behalve misschien als ie negatief is, want dan ben je een meisje, huhu.

En daarnaast zou ik nog even afwachten om te kijken of je daadwerkelijk bi bent, of hetero, of toch homo. Misschien heb je namelijk alleen maar interesse voor het andere/hetzelfde geslacht, zonder er daadwerkelijk verliefd op te (kunnen) worden.
Met citaat reageren
Oud 20-12-2010, 18:17
Afwezignummer2
Afwezignummer2 is offline
Dacht dat er na 10 min al 100 reacties zouden zijn met "dan hoor ik dus übergay te zijn!".
Met citaat reageren
Oud 20-12-2010, 18:18
Verwijderd
Is 17 tegenwoordig al lang ja?
Met citaat reageren
Oud 20-12-2010, 22:22
Rysair
Rysair is offline
Citaat:
Is 17 tegenwoordig al lang ja?
Ik weet tis offtopic dus laten we hier niet verder op ingaan, maar 14-15 cm is ongeveer normaal.
Met citaat reageren
Oud 21-12-2010, 19:23
Bright Blue
Bright Blue is offline
Ik denk dat veel jongens en meisjes op deze leeftijd deze gevoelens hebben. Maar ik denk dat 14 jaar nog te vroeg is om te zeggen dat je bi bent. Maar het zal steeds duidelijker worden denk ik.
Oud 21-12-2010, 20:23
Mr.Banana
Mr.Banana is offline
rond jou leeftijd had ik die gevoelens ook wel... Ik maakte me er ook zorgen over...
Alleen het werd na verloop van tijd steeds minder...
Ga je gevoelens niet uit de weg, maar luister er na (duik nu niet meteen de gay club in, maar luister naar je gevoelens, doe niet alsof ze er niet zijn)

Heb je daar wat aan??

En geloof me, iedere jongen en ieder meisje in jou klas loopt met onzekerheid rond, misschien niet allemaal over hetzelfde onderwerp, maar ze zijn allemaal onzeker
Met citaat reageren
Oud 22-12-2010, 09:48
Martiño
Martiño is offline
Veel jongens en meiden van jouw leeftijd hebben soms twijfels en/of zijn nieuwsgierig, dus dat is niet zo vreemd. Bij de een blijft het daarbij, de ander komt tot de conclusie dat hij/zij homo- of biseksueel is. Mijn advies: maak je niet druk, relax, probeer wat uit als je dat wil, stop je gevoelens niet weg, en uiteindelijk zal het wel op z'n plek terechtkomen.

En je piemel is echt niet zo enorm hoor, dus daar zal het niet aan liggen.
Oud 22-12-2010, 10:41
ladygagafan1
ladygagafan1 is offline
Heb het zelfde gehad, maar nu ben ik er bijna zeker van dat ik gewoon op meisjes val.
Ik weet dat het heel vroeg is... Maar goed ik doe wat ik denk

En ik vind het vrij normaal.
Oud 29-12-2010, 15:15
Selimmm
Selimmm is offline
iwl
Met citaat reageren
Oud 30-12-2010, 01:16
FrankB93
FrankB93 is offline
Citaat:
iwl
zou het fin vinden als je eerst een was aardiger zou reageren

ik ben zelf hetro nooit aan iets van een jongen gedacht of de intentie daartoe gehad.
Denk er zelf eens goed over na wat je bent, breng het daarna maar in de praktijk uit.
En de lengte van je jaapie heeft er niets mee te maken want ikzelf heb het soortgelijke denk ik want ik meet hem nl niet
Met citaat reageren
Oud 31-12-2010, 01:35
jordster
jordster is offline
heey. ik heb zelf ook wel eens dat ik denk dat ik bi ben of eigenlijk weet ik wel bijna zeker dat ik i ben . maar dat heeft niks te maken met de lengte van je piemel xD
xxx
Oud 26-01-2011, 20:04
jongen14brabant
jongen14brabant is offline
ik ben een jongen van 14 uit noord brabant. en denk dat ik ook bi ben
wil iemand erover praten of meer?
valentijn0096@live.nl

X
Met citaat reageren
Oud 26-01-2011, 20:25
AnneElise
AnneElise is offline
Je kunt het het beste uitzoeken door je gevoelens met een jongen en een meisje te delen. Als je met een meisje bent waar je gevoelens voor (denkt te ) hebt(hebben), en je zoent bijv. met haar maar dit vind je eigenlijk niet fijn of interessant. En je doet het nog met een meisje waar je gevoelens voor had en het is weer het geval, ben je misschien wel homo! En zo ook andersom. Of voor beide geldend. Ik denk echt dat dit een kwestie van uitproberen is
Met citaat reageren
Oud 28-01-2011, 15:30
Yadee
Yadee is offline
Citaat:
Je kunt het het beste uitzoeken door je gevoelens met een jongen en een meisje te delen. Als je met een meisje bent waar je gevoelens voor (denkt te ) hebt(hebben), en je zoent bijv. met haar maar dit vind je eigenlijk niet fijn of interessant. En je doet het nog met een meisje waar je gevoelens voor had en het is weer het geval, ben je misschien wel homo! En zo ook andersom. Of voor beide geldend. Ik denk echt dat dit een kwestie van uitproberen is
Inderdaad, daarbij moet je geen schaamte hebben dat je zulke gevoelens hebt. Iedereen is anders en iedereen heeft andere gevoelens. Niets om voor je te schamen dus.
Met citaat reageren
Oud 04-02-2011, 21:54
Verwijderd
njaah
ik ben ook 14jr en ook bi
ik zit wel met een andr probleem
mijn lul is klein =.=
Met citaat reageren
Oud 08-02-2011, 17:47
ikkeweer
ikkeweer is offline
is tch nie een grote ramp gwn w8en tot je groeit
Met citaat reageren
Oud 10-02-2011, 21:05
AnneElise
AnneElise is offline
Citaat:
njaah
ik ben ook 14jr en ook bi
ik zit wel met een andr probleem
mijn lul is klein =.=
Daar kan ik je niet mee helpen (A)

Maar je bent nog in de groei dus het is gewoon afwachten right?
Met citaat reageren
Oud 11-02-2011, 01:05
Verwijderd
Wat heeft de lengte van je lul in godsnaam te maken met je verlangens of je geaardheid?

En als je bi bent, dan ben je bi. Who cares?
Met citaat reageren
Oud 14-02-2011, 14:57
ikkeweer
ikkeweer is offline
ja das ook wel weer waar..
Met citaat reageren
Oud 14-02-2011, 21:29
Pyro Power
Pyro Power is offline
Citaat:
Seks -> L&R.

En nee, de lengte van je piemel heeft niets te maken met je geaardheid, behalve misschien als ie negatief is, want dan ben je een meisje, huhu.
Want meisjes kunnen niet Bi zijn.. :')
Met citaat reageren
Oud 15-02-2011, 13:28
Em.
Em. is offline
Citaat:
Want meisjes kunnen niet Bi zijn.. :')
Meisjes vallen vaker op jongens dan de meeste jongens! Daar doelde ik op. Maar verder doet het er bijster weinig toe.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 16-02-2011, 18:11
BroodPiraat
BroodPiraat is offline
Volg je hart zou ik zeggen!
Met citaat reageren
Oud 27-02-2011, 13:56
ladygagafan1
ladygagafan1 is offline
Citaat:
Volg je hart zou ik zeggen!
Dit dus...
Oud 05-03-2011, 20:14
Joshua101
Joshua101 is offline
Ik ben 14 jaar en ben ook Bi alleen mijn beste vriend weet het alleen verder niemand.
ik wil het gewoon van de daken schreeuwen , ben alleen bang dat mensen afstandelijk gaan doen terwijl het wel normaal is .
help Pls
Met citaat reageren
Oud 05-03-2011, 21:30
Mr.Banana
Mr.Banana is offline
Citaat:
Ik ben 14 jaar en ben ook Bi alleen mijn beste vriend weet het alleen verder niemand.
ik wil het gewoon van de daken schreeuwen , ben alleen bang dat mensen afstandelijk gaan doen terwijl het wel normaal is .
help Pls
Ik zou het niet van de daken gaan schreeuwen...
Want je bent nog maar 14 en dan ben je gewoon nog aan het ontdekken van wat je bent...
En ik weet niet op wat voor school je bijvoorbeeld zit, maar ik kan me scholen voorstellen waar jou geschreeuw nog lang nagalmt in de gangen, ook al was je niet bi...

Je hebt een beste vriend die het weet zeg je... Weet hij het alleen, of hebben jullie het er ook wel eens over? want er gewoon over praten kan die spanning ook een beetje wegnemen...
Oud 06-03-2011, 09:19
Joshua101
Joshua101 is offline
Citaat:
Ik zou het niet van de daken gaan schreeuwen...
Want je bent nog maar 14 en dan ben je gewoon nog aan het ontdekken van wat je bent...
En ik weet niet op wat voor school je bijvoorbeeld zit, maar ik kan me scholen voorstellen waar jou geschreeuw nog lang nagalmt in de gangen, ook al was je niet bi...

Je hebt een beste vriend die het weet zeg je... Weet hij het alleen, of hebben jullie het er ook wel eens over? want er gewoon over praten kan die spanning ook een beetje wegnemen...
je hebt helemaal gelijk, alleen we hebben het er niet over gehad nee.
en ik kan niet echt mezelf zijn en dat is moelijk vaak.
Met citaat reageren
Oud 06-03-2011, 11:18
Mr.Banana
Mr.Banana is offline
Citaat:
je hebt helemaal gelijk, alleen we hebben het er niet over gehad nee.
en ik kan niet echt mezelf zijn en dat is moelijk vaak.
Dat is idd moeilijk om niet jezelf te kunnen zijn, en je moet goed in de gaten houden dat je je niet in je "act" opsluit...

Probeer in ieder geval iemand te vinden om erover te praten...
En dan dus een veilig iemand, bijvoorbeeld een vakantievriend(in), die niemand van jou school kent... Stel dat hij/zij er slecht op reageert, dan weet je meteen wat je aan hem/haar hebt, maar dan weet niet ineens de hele school het... Maar ik denk dat een goede (vakantie)vriend(in) er wel positief over is...

Praat erover, want je hebt volgens mij gewoon de bevestiging nodig dat je niet raar/vies/apart enz. bent...
Oud 06-03-2011, 15:34
Joshua101
Joshua101 is offline
Citaat:
Dat is idd moeilijk om niet jezelf te kunnen zijn, en je moet goed in de gaten houden dat je je niet in je "act" opsluit...

Probeer in ieder geval iemand te vinden om erover te praten...
En dan dus een veilig iemand, bijvoorbeeld een vakantievriend(in), die niemand van jou school kent... Stel dat hij/zij er slecht op reageert, dan weet je meteen wat je aan hem/haar hebt, maar dan weet niet ineens de hele school het... Maar ik denk dat een goede (vakantie)vriend(in) er wel positief over is...

Praat erover, want je hebt volgens mij gewoon de bevestiging nodig dat je niet raar/vies/apart enz. bent...
Bedankt ik denk dat je gelijk hebt ga ik doen
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten