Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
ik ben een jongen van 14 uit noord brabant. en denk dat ik ook bi ben
wil iemand erover praten of meer? valentijn0096@live.nl X |
![]() |
|
Je kunt het het beste uitzoeken door je gevoelens met een jongen en een meisje te delen. Als je met een meisje bent waar je gevoelens voor (denkt te ) hebt(hebben), en je zoent bijv. met haar maar dit vind je eigenlijk niet fijn of interessant. En je doet het nog met een meisje waar je gevoelens voor had en het is weer het geval, ben je misschien wel homo! En zo ook andersom. Of voor beide geldend. Ik denk echt dat dit een kwestie van uitproberen is
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Want je bent nog maar 14 en dan ben je gewoon nog aan het ontdekken van wat je bent... En ik weet niet op wat voor school je bijvoorbeeld zit, maar ik kan me scholen voorstellen waar jou geschreeuw nog lang nagalmt in de gangen, ook al was je niet bi... Je hebt een beste vriend die het weet zeg je... Weet hij het alleen, of hebben jullie het er ook wel eens over? want er gewoon over praten kan die spanning ook een beetje wegnemen...
||
![]() |
Citaat:
en ik kan niet echt mezelf zijn en dat is moelijk vaak. |
![]() |
||
Citaat:
Probeer in ieder geval iemand te vinden om erover te praten... En dan dus een veilig iemand, bijvoorbeeld een vakantievriend(in), die niemand van jou school kent... Stel dat hij/zij er slecht op reageert, dan weet je meteen wat je aan hem/haar hebt, maar dan weet niet ineens de hele school het... Maar ik denk dat een goede (vakantie)vriend(in) er wel positief over is... Praat erover, want je hebt volgens mij gewoon de bevestiging nodig dat je niet raar/vies/apart enz. bent...
||
![]() |
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Legendarische quotes van forumers. Missy | 110 | 09-07-2009 23:03 | |
Psychologie |
ik voel me enorm klote, ik trek het niet meer.... SimplyABoy19 | 37 | 07-10-2004 16:10 | |
Seksualiteit |
Bi-fiel, bi-sexueel, bi-nieuwsgierig? juno | 40 | 10-11-2003 18:49 |