Niet op dezelfde afdeling. Wel de afdeling een deur verder. Dat vond ik verrekte moeilijk, aangezien ze haar niet moesten op mijn afdeling.
Ik weet van andere afdelingen dat ze er niet bepaald blij mee zijn als er een bekende van iemand wordt opgenomen en bij mijn laatste twee opnames werd ook altijd bekend gemaakt in de groep
" die en die persoon wordt opgenomen, " Zodat we vantevoren wisten of er een bekend persoon werd opgenomen. Vanwege het gevaar elkaar naar beneden te halen en dergelijke. Tot nu toe overal waar ik ben geweest mocht je sowieso geen contact met clienten hebben buiten de afdeling om. Nu weten de mensen hier en jij vast wel dat 90% daar lak aan heeft.
Maar als ik nu terugkijk begrijp ik echt wel waarom die regel er is. Ik laat me persoonlijk namelijk ook erg meeslepen door mensen waar ik binnen opname mee omga. Of als de vriendschap verbroken raakt bijvoorbeeld.
Ik schets hier nu geloof ik een nogal negatief beeld. Maar dat het ook heel leuk kan zijn dat lijkt me logisch, dus geef liever even de negatieve kant ervan weer.
Moet ik wel nog even vermelden dat ik in een grijs grijs grijs verleden met een zeker forumlid op een dagbehandeling heb gezeten en daar was absoluut niks mis mee.Dus gaat niet over jou als je dit leest!