![]() |
|
Je kunt alleen zeker weten niet zwanger worden als je geen seks hebt. Oh, en als je je laat steriliseren.
Maar zoals Sarah in haar post al noemt, door 'gewoon' een condoom te gebruiken, wordt die kans al een stuk kleiner, bij pil nog kleiner (en pillen scheuren niet, je kan ze wel vergeten), bij combinatie (pil én condoom) wordt het meteen wéér een heel stuk kleiner - en dan heb je nog dingen als prikpil (die kun je niet vergeten) spiraaltje (zelfde verhaal) die ook heel veilig zijn. Dingen als 'terugtrekken voor hij klaarkomt' en 'die en die dag geen seks hebben' zijn NIET veilig. Verder is goede voorkennis imo ook heel belangrijk, want bij onjuist gebruik (of onjuist begrip) kan het ook verkeerd gaan. Een pil gaat écht niet helpen als je hem in je vagina stopt, om maar iets te noemen, al is ie nog zo veilig. ![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
En hoe groot de kans is, is afhankelijk van hoe regelmatig je menstruatie is. Hoe onregelmatiger, hoe groter de kans. Maar hij is hoe dan ook aanwezig. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Laatst gewijzigd op 25-03-2011 om 09:12. |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lichaam & Gezondheid |
zwanger door vingeren en aftrekken? n.1997 | 11 | 14-01-2015 07:40 | |
Lichaam & Gezondheid |
Zwanger of niet? xxjeanineee | 17 | 22-03-2014 23:53 | |
Liefde & Relatie |
abortus nieny | 103 | 30-12-2010 01:09 | |
Lichaam & Gezondheid |
Het Grote Zwangerschapstopic Bloem | 500 | 05-11-2006 19:54 | |
Lichaam & Gezondheid |
abortus moord?! ??? | 60 | 23-07-2003 18:36 | |
Flora & Fauna |
Wanneer kun je een mannetjesmuis niet meer voor de fok gebruiken? faan | 9 | 09-11-2002 11:42 |