Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Studeren
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 23-11-2011, 10:17
pubertje7
pubertje7 is offline
Hoi allemaal! Ik heb besloten dat ik volgend jaar een andere opleiding ga proberen.
Ik maak het jaar nog even af want die andere opleiding die ik wil heeft een loting dus als ik dan wordt uitgeloot kan ik misschien iets anders doen met mijn Prop

Ik voel me wel behoorlijk in de war. Ik had nóóít verwacht dat mij dit zou gebeuren, maar toch heb ik me in de opleiding vergist. Hebben jullie dit misschien ook meegemaakt? Hoe vonden jullie uiteindelijk een nieuwe opleiding? En hebben jullie misschien tips om vrolijk te blijven? Ik heb namelijk de afgelopen tijd heel wat vriendschappen verwaarloosd doordat ik alleen maar met school bezig was.

Gr een pubertje
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 26-11-2011, 17:54
Seika
Seika is offline
Welkom in mijn schoenen. Ik ben recent gestopt met mijn opleiding Journalistiek. Had zelf ook overwegen om door te gaan, maar de motivatie was bij mijn besluit om te stoppen ook helemaal verdwenen.

Zelf ben ik een flinke tijd erg down geweest. Je hoopt toch dat je alles in 1x haalt, en als dat niet gebeurt kan dat flink tegenvallen. Wat ik je zou willen meegeven is, ondanks dat je al een nieuwe opleiding hebt gevonden, toch je ogen blijft open houden voor andere opleidingen, en ook zoveel mogelijk over je nieuwe opleiding te weten komt. Je zou niet graag nog een keer de fout in gaan, right?
Met citaat reageren
Oud 01-12-2011, 21:54
pubertje7
pubertje7 is offline
okee! ja ik hoor nu steeds meer mensen die stoppen en ik merk dat zij het ook allemaal nogal balend vinden.
Ik wil inderdaad meer over de opleiding te weten komen, en over andere. me blindstaren op één is niet goed want dan kan het inderdaad weer fout gaan! best lastig om te bepalen wat ik precies wil maar ik denk dat het orienteren op zoveel mogelijk opleidingen het beste is! thanks!
Met citaat reageren
Oud 29-12-2011, 15:43
RenskeDerkx
RenskeDerkx is offline
Met welke opleiding ga je stoppen? Zou ik je evt. wat vragen mogen stellen voor de studiekeuzerubriek?
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten