Advertentie | |
|
![]() |
|
Maar waarom mutileer je express je woorden? Waarom zou je die moeite doen?
Waarom begon je machogedrag te vertonen? Waarom is het zo erg dat je jezelf er zelfs niet van kunt weerhouden machogedrag te vertonen, ook wanneer je juist het machogedrag wilt voorkomen? Wat nou als je gewoon rustig en redelijk blijft? Wanneer je positief reageert, in plaats van 'mongol' te roepen tegen iemand die iets niet op de perfecte manier doet. |
![]() |
|
![]() |
Ik denk dat ik wel mezelf ben (met misschien een soort minderwaardigheidscomplex en vastgesteld ADD), maar ik weet ook niet percies of het aan het gedrag ligt, ik ga ervan uit.
Het probleem is gewoon dat ik overal zie dat mensen me haten of van me houden(ongeveer 10 mensen) nou maakt dit me wat betreft jongens niet veel uit, ik vind dat ik vrienden genoeg heb, maar meisjes kunnen rotopmerkingen maken ookal ben je de stoerste van heel nederland ![]() Laatst gewijzigd op 03-03-2011 om 23:32. |
![]() |
|
![]() |
@LW er zijn een hele hoop meisjes die op dat gedrag vallen omdat ik echt wel een vreemde eend in de bijt ben op mijn school, iemand die durft en niet saai is, en daarom interessant maar meisjes die me goed beginnen te kennen haken af doet er niet toe of het om liefdes of vriendschapsgevoelens gaat
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() Gevoelens en aardig doen doet je in de friend-zone belanden. Wees lekker je asociale zelf, doe macho als je je daar goed bij voelt, want niemand zal zich aangetrokken voelen tot iemand die niet zichzelf is.
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
Hieruit maak ik op dat jij denkt dat hoe stoerder je bent, hoe leuker meisjes je gaan vinden? Dat is dus gewoon niet zo. Gewoon jezelf zijn en normaal doen. Ik houd ook helemaal niet van dat macho gedrag en veel meisjes met mij. |
![]() |
||
Citaat:
Hint: wat je ziet in rapclips is geen goed beeld van een normale relatie.
||
Citaat:
Maar ik denk dat het na mate hij ouder word hij wel inziet dat dit zo niet werkt en zijn gedrag vanzelf veranderd. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
Okee, als het een het ander in de weg staat moet er toch nog wel een mogelijkheid zijn dat er wel zo goed mogelijke vriendschappen met meisjes zijn, er zijn volgens mij toch wel mensen die veeeel stoerder dan mij doen en toch populair zij onder de dames. Is het dan goed om meer met ze om te gaan? Het is niet bepaald mijn ding om slap te lullen met meisjes maarja het kan en of ze er op zitten te wachten
![]() |
![]() |
|
Meisjes willen natuurlijk zo ook wel graag indrukken maken, en even is een stoere jongen best leuk hoor. Maar naar een tijdje hebben ze toch liever een jongen die lekker zich zelf is, en gewoon lief is ( in een relatie dan ). Soms mag je ook best een keer stoer doen hoor, daar is verder niets mis mee maar dat moet je niet continu willen doen. Macho gedrag is gewoon zo nep vaak doen ze dat ook om op te vallen, soms lukt dat ook en valt er iemand voor maar kan jij een hele tijd macho zijn terwijl jij dat niet bent? Mijn raad is om je voor te doen zoals jij zelf bent, ik weet natuurlijk niet wie er achter jou schuilt, maar als jij juist lief en behulpzaam bent gedraag je dan ook zo daar heb je veel meer profeit van. Maar goed ik gok dat je ook nog niet zo heel erg oud bent, en moet eerlijk zeggen dat komt ook wel met de tijd dan gaat je macho gedrag er ook wel af. En als jij niet iemand bent die slap gaat praten met meiden moet je dat natuurlijk ook niet gaan doen, wees gewoon je zelf! En maak je vooral niet al te druk, alles komt met de tijd.
|
![]() |
|
![]() |
Het maakt mij niet uit hoe of wat in een relatie. Ik heb een lieve vriendin die me neemt zoals ik ben denk ik. Lief en behulpzaam gedrag tegenover 'gewone' meisjes zou dat kunnen zorgen dat er niet achter mijn rug om gepraat word en dat ze mij mogen? Het is niet de bedoeling dat ik ga slijmen want dat werkt denk ik al helemaal niet? Ik ben trouwens zeventien, dat lijkt mij al redelijk volwassen. Is het ook niet zo dat sommige mensen dominanter zijn dan anderen? Volgens mij is dat niet echt een nederlandse gewoonte of is het een beetje not done. Alles komt met de tijd is trouwens ook niet nuttig haha
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
@TS; pubertijd. Gaat vanzelf over. Als je weet dat het hinderlijk is, doe het niet, of doe het anders. Aanwezig zijn in een klaslokaal hoeft niet te betekenen dat je vervelend moet zijn. |
![]() |
||
Citaat:
@NaamInGebruik: Geert Wilders is ook immens populair, dat betekent niet dat je daar elke ochtend naast wakker wilt worden voor de rest van je leven.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Het was dus een dom grapje. Hoewel blind worden niet eens zo heel erg zou zijn als het alternatief is dat je tegen zijn tronie aan moet kijken. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
nooit een relatie mark_h | 165 | 25-05-2007 22:39 | |
Liefde & Relatie |
jaloers zijn in een relatie om wat voor reden dan ook meisje833 | 40 | 01-09-2005 20:48 | |
De Kantine |
aso pubers Talon | 94 | 29-06-2002 10:37 |