Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 29-03-2011, 01:01
hebeenprobleem
hebeenprobleem is offline
graag advies!

We hebben niet officieel. Hij en zn ex hebben nog contact.
Toch behandelt hij me wel als vriendin, maar hij ontkent wanneer mensen vragen of ik zijn vriendin ben
Ik wil het accepteren dat zn ex en hij vrienden zijn, maar toch voel ik me een beetje erg bezorgd. Alsof ik bedrogen word, of ieder moment kan worden.
Wat moet ik doen? Hoe moet ik omgaan met dit?
Houdt hij me voor de gek, kan ik beter vrienden blijven?
Ik ben ook bang dat ik dat zelfs niet wil, want ik heb gevoelens voor hem. En ik heb meerdere keren geprobeerd vrienden te zijn, maar dit is zo moeilijk!!!!!!!!

Laatst gewijzigd op 30-03-2011 om 18:05.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 29-03-2011, 08:39
Verwijderd
Eh, hij houdt je helemaal niet voor de gek, want hij heeft niks officieels met jou en jij weet dat hij en z'n ex nog gevoelens voor elkaar hebben. Oftewel, op het moment lijk jij niets meer te zijn dan een scharrel, en hij doet ook niet alsof je méér bent dan dat, niet tegen jou en niet tegen de buitenwereld. Heeft hij ook gevoelens voor jou? Als hij dat nooit gezegd heeft, dan zou ik als ik jou was maken dat ik wegkwam en ook niet proberen vrienden te zijn, want dan gaan de gevoelens nooit weg.
Met citaat reageren
Oud 29-03-2011, 09:02
Volk
Volk is offline
Ik ben het met Freyja eens. Van wat ik begrijp zijn jullie gewoon vrienden met benefits. Dat is blijkbaar niet wat jij van hem verlangt dus het contact verbreken lijkt me het beste.
Met citaat reageren
Oud 29-03-2011, 09:48
Verwijderd
Ik krijg een beetje een aww-gevoel hierbij Ik ben het eens met de dames hierboven.
Met citaat reageren
Oud 29-03-2011, 10:10
Verwijderd
Hij houdt je aan het lijntje.
Met citaat reageren
Oud 29-03-2011, 10:16
Kaa
Kaa is offline
Klinkt voor mij alsof hij een besluiteloos lulletje rozenwater is, die op dit moment twee wijven kan krijgen als hij dat wilt...
Geen enkele man in the right mind, die dat vrijwillig gaat opgeven hoor.
Dus stel je ultimatum, of ren de poten onder je kont vandaan. Dit is geen keeper
Oud 29-03-2011, 10:22
Erato
Erato is offline
Hij is toch niet haar vriend en mag dus neuken wat hij wil. Oftewel beide dames weten waar ze aan toe zijn dus eigen schuld.
Met citaat reageren
Oud 29-03-2011, 11:04
Kaa
Kaa is offline
Citaat:
Hij is toch niet haar vriend en mag dus neuken wat hij wil. Oftewel beide dames weten waar ze aan toe zijn dus eigen schuld.
Psies
Oud 29-03-2011, 11:58
Verwijderd
Citaat:
Hij wilde trwns een relatie met mij aangaan, alleen hij kon niet beloven dat hij haar niet zou kussen of meer als er een dergelijke situatie zou zijn. Ik heb toen nee gezegd.
Heel verstandig! Dit is natuurlijk een slappe kutsmoes van hem, want het is helemaal niet moeilijk om iemand gewoon niet te zoenen, hoe graag je ook wil. Tuurlijk is de verleiding er dan, maar je bent toch geen kind meer? Ik vind het dan wel weer goed dat hij eerlijk toegeeft dat hij het dus wel zou willen en zou doen als de situatie er naar zou zijn, want dan weet jij tenminste waar je aan toe bent.

Zou dus zeker weten er mee kappen, want jij schiet hier niks mee op. Hij lijkt niet voor jou te willen kiezen, terwijl jij wel meer wilt dan wat er is. Dan is het duidelijk... laat 'm lekker alleen met z'n ex over zou ik zeggen, en dan hopen dat zij er ook genoeg van heeft.
Met citaat reageren
Oud 29-03-2011, 11:59
Verwijderd
Citaat:
Klinkt voor mij alsof hij een besluiteloos lulletje rozenwater is, die op dit moment twee wijven kan krijgen als hij dat wilt...
Geen enkele man in the right mind, die dat vrijwillig gaat opgeven hoor.
Dus stel je ultimatum, of ren de poten onder je kont vandaan. Dit is geen keeper
Mwah op het moment dat vriendlief en ik wat kregen waren er tenminste nog 2 meiden met wie hij per direct seks/scharrel had kunnen ritselen als hij dat had gewild. Maar dat wilde hij gewoon helemaal niet want hij wilde mij.. lijkt me dat dat ook echt niet teveel gevraagd is als je een relatie krijgt
Met citaat reageren
Oud 29-03-2011, 15:42
Verwijderd
Whoops.. ik snap dat je op dit moment verblind bent door de liefde, maar ik zou hier zo snel mogelijk mee stoppen.
Als hij niet duidelijk wil dat jij zijn vriendin bent en als hij daar ook niet voor uit durft te komen tegen anderen, dan ben je dus een scharrel.
En dat zal hij niet toegeven, want mannen geven dat nooit toe...
Met citaat reageren
Oud 29-03-2011, 18:57
AzN
AzN is offline
Als ik je verhaal zo lees, kan ik alleen maar concluderen dat hij van twee walletjes probeert te eten.

Geloof je echt dat hij voor jou gekozen heeft als hij op deze (onacceptabele) manier met z'n ex omgaat? Volgens mij beseft hij zich namelijk dondersgoed dat jou daarmee kwetst en toch blijft ie ermee doorgaan. Je hoeft echt geen begrip te hebben voor zijn situatie, want hij heeft die geheel aan zichzelf te wijten. Ga zelf maar 'ns zo om met 'n ex van jou, kijken of hij daar dan ook zoveel begrip voor heeft .
Oud 29-03-2011, 19:02
312
312 is offline
Toen ik je verhaal las, moest ik meteen denken aan die domme show op MTV waarin exen met elkaar naar een kuuroord/hotel gaan voor een weekend. Ik weet niet waarom, want ik neem niet aan dat jij ze bespioneert met allerlei technische hulpmiddelen.

Goed, nu over naar je probleem.

Ik zou hem heel duidelijk vragen wat hij precies wil en vervolgens kijken of jij met zijn antwoord kunt leven. Zo niet, dan is het beter als je vertrekt. In het geval dat jij wel kunt leven met zijn antwoord, dan moet je de relatie tussen hen accepteren.
Oud 29-03-2011, 21:24
hebeenprobleem
Citaat:
Als ik hier achter kom dan is het ook compleet klaar, dat weet hij maar al te goed.
Met citaat reageren
Oud 29-03-2011, 21:33
Lente
Lente is offline
hoe naief kun je zijn
Met citaat reageren
Oud 29-03-2011, 21:38
Verwijderd
Citaat:
Dit is ook het geval bij ons. Tot nu toe heeft hij niks met haar gedaan, omdat hij mij wilt. Althans dat zegt hij. Mannen blijven mannen he...ahem, maar goed.
Dat is helemaal niet het geval bij jou; hij heeft nota bene gezegd dat hij misschien wel met haar gaat zoenen (of meer) als ze bij elkaar zijn! Doe niet zo naief
Met citaat reageren
Oud 29-03-2011, 21:47
Verwijderd
Ik zou proberen (als dat mogelijk is) om rustig en relatief zakelijk over te komen, zo van, ik begrijp waar je mee zit, maar ik vind deze situatie niet prettig. Ik zou graag een monogame relatie met je hebben die publiekelijk bekend mag zijn, zonder me zorgen te maken over jouw ex. Als je dat niet wilt, dan houd ik het liever bij alleen vriendschap, want hoe het nu gaat, dat trek ik niet.

Maar dan in spreektaal en niet in schrijftaal
Met citaat reageren
Oud 29-03-2011, 21:50
hebeenprobleem
Ehm oke er ging iets mis vandaar dat ik weer t bericht (maar dan ietsie anders) heb geplaatst...

Freyja, ik vind dat een goeie hoe je het zegt. Ik weet hoe ik dat moet verwoorden, thnx
Heb je dat soms ook dat je weet wat je wilt zeggen, maar de woorden er niet voor kan vinden??? Nou dit helpt iig!
Met citaat reageren
Oud 29-03-2011, 22:05
Verwijderd
Ik heb meer dat ik van tevoren de woorden wel weet, maar als ik het moet zeggen, ga ik huilen Ook erg dramatisch als je het uit wilt maken.
Met citaat reageren
Oud 29-03-2011, 22:12
Lente
Lente is offline
niet dat het er iets toe doet, maar door je andere topic ben ik heel nieuwsgierig naar hoe oud jullie zijn ;o
Met citaat reageren
Oud 29-03-2011, 23:43
TheEditor
TheEditor is offline
Officieel een relatie met hem aangaan of er maar mee kappen. Is toch niet echt koel als hij zo doet, naar mijn mening.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten