Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Whoops.. ik snap dat je op dit moment verblind bent door de liefde, maar ik zou hier zo snel mogelijk mee stoppen.
Als hij niet duidelijk wil dat jij zijn vriendin bent en als hij daar ook niet voor uit durft te komen tegen anderen, dan ben je dus een scharrel. En dat zal hij niet toegeven, want mannen geven dat nooit toe... ![]() |
![]() |
|
Als ik je verhaal zo lees, kan ik alleen maar concluderen dat hij van twee walletjes probeert te eten.
Geloof je echt dat hij voor jou gekozen heeft als hij op deze (onacceptabele) manier met z'n ex omgaat? Volgens mij beseft hij zich namelijk dondersgoed dat jou daarmee kwetst en toch blijft ie ermee doorgaan. Je hoeft echt geen begrip te hebben voor zijn situatie, want hij heeft die geheel aan zichzelf te wijten. Ga zelf maar 'ns zo om met 'n ex van jou, kijken of hij daar dan ook zoveel begrip voor heeft ![]()
|
Toen ik je verhaal las, moest ik meteen denken aan die domme show op MTV waarin exen met elkaar naar een kuuroord/hotel gaan voor een weekend. Ik weet niet waarom, want ik neem niet aan dat jij ze bespioneert met allerlei technische hulpmiddelen.
Goed, nu over naar je probleem. Ik zou hem heel duidelijk vragen wat hij precies wil en vervolgens kijken of jij met zijn antwoord kunt leven. Zo niet, dan is het beter als je vertrekt. In het geval dat jij wel kunt leven met zijn antwoord, dan moet je de relatie tussen hen accepteren.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik zou proberen (als dat mogelijk is) om rustig en relatief zakelijk over te komen, zo van, ik begrijp waar je mee zit, maar ik vind deze situatie niet prettig. Ik zou graag een monogame relatie met je hebben die publiekelijk bekend mag zijn, zonder me zorgen te maken over jouw ex. Als je dat niet wilt, dan houd ik het liever bij alleen vriendschap, want hoe het nu gaat, dat trek ik niet.
Maar dan in spreektaal en niet in schrijftaal ![]() |
![]() |
|
![]() |
Ehm oke er ging iets mis vandaar dat ik weer t bericht (maar dan ietsie anders) heb geplaatst...
Freyja, ik vind dat een goeie hoe je het zegt. Ik weet hoe ik dat moet verwoorden, thnx Heb je dat soms ook dat je weet wat je wilt zeggen, maar de woorden er niet voor kan vinden??? Nou dit helpt iig! |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Zogenaamde beste vriendin. Roodkopje | 21 | 22-10-2006 14:12 | |
Liefde & Relatie |
die leuke jongen of vriendin angel--1987 | 14 | 08-09-2005 20:26 | |
Liefde & Relatie |
Totaal veranderd..?!? Euphemia | 22 | 26-02-2004 19:57 | |