![]() |
|
![]() |
Dit kan echt niet
![]() Als je niet weet hoe je moet vrijen en ook geen condooms durft te kopen moet je er maar niet aan beginnen denk ik. Maar goed, lees even www.sexwoordenboek.nl door. Seks kan meerdere dingen inhouden, maar ik denk dat jij penetratie bedoelt. Dan gaat de man met zijn penis in de vagina van de vrouw, de rest kun je opzoeken op die site. |
![]() |
|
Dames en heren, de TS vraagt hier heel verstandig om advies over hoe seks nou eigenlijk moet, en hij wordt er vervolgens alleen maar op gewezen dat hij in jullie ogen dom bezig is en kritiek op zijn ietwat creatieve gedachtegang rondom het bemachtigen van condooms.
Graag ontopic blijven met adviezen over hoe seks nou eigenlijk moet, en stoppen met het bekritiseren van hem op grond van leeftijd dan wel postgedrag, want daar heeft deze jongeman helemaal niks aan.
|
Verwijderd
|
Nou, ok.
Neuken is eigenlijk heel makkelijk. Je penis gaat in de vagina van de vrouw en dan ga je op en neer, in de vagina. Hierdoor ontstaat wrijving die heel lekker aanvoelt. Uiteindelijk kom je klaar, dat is een heel fijn gevoel dat voor iedereen anders aanvoelt. Als je klaarkomt, komt er sperma uit je penis. Je kunt tussendoor nog afwisselen met standjes of orale seks. Het is belangrijk dat er genoeg voorspel (zoenen, vingeren, aftrekken, strelen, etc etc) is, omdat de vagina van het meisje goed nat moet zijn, anders doet het pijn wanneer je penis er in gaat. Dat is hoe neuken gaat. Zal ik ook ngo even uitleggen waar condooms voor dienen en waarom je ze vooral niet zelf moet maken of snap je dat inmiddels? |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() Condooms maken? ![]()
||
Citaat:
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Versieren, maar hoe? ricardoalonso | 45 | 14-11-2011 15:04 | |
Seksualiteit |
hoe moet je pijpen??? kosamlover | 4 | 20-12-2004 23:26 | |
Verhalen & Gedichten |
Neuken? Shitonya | 24 | 12-04-2004 21:21 | |
Seksualiteit |
"neuken" Des | 43 | 13-05-2003 23:46 | |
Lifestyle |
Hoe wordt ik een echte alto/wannabe-neger? Sir Smoke-A-Lot | 154 | 01-05-2003 10:13 | |
Liefde & Relatie |
Jullie moeten deze chat lezen!! devilcat | 105 | 03-12-2002 09:56 |