Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Software & Hardware
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 16-02-2011, 21:51
Verwijderd
Ik heb nu World of Warcraft gekocht, de battlechest, die goed geïnstalleerd is, maar Wrath of the Lich King stopt altijd op 77 procent. Dan zegt hij dat er een probleem is met de installatie en dat er een oplossing gezocht wordt, even later zegt hij dat er geen oplossing is en dat er afgesloten moet worden.
Ik heb met de winkel gebeld, er zat een krasje op mijn 2e dvd, dus die hebben ze hersteld en uiteindelijk omgewisseld. Het probleem blijft zich voordoen. Ik heb alles wat ik kon vinden van Wow geuninstalled, alles wat ik kon vinden gedelete en een registrycleaner eroverheen gegooid en alles opnieuw geïnstalleerd. Nog steeds. Nu zei de verkoper dat er waarschijnlijk delen van de oude installatie achterblijven en dat hij daardoor vastloopt, maar ik heb geen idee hoe ik die dan nog moet vinden/verwijderen.

Heeft hier iemand ideeën, tips hoe ik zoiets moet aanpakken?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 17-02-2011, 08:27
freyk
freyk is offline
Ik lees overal dat mensen problemen hebben met deze installatie. Ik raad je aan om daar eens op te zoeken en een aantal mogelijke oplossingen te testen.

En als je nou eens een dvd-image van de twee cd's maakt, deze aan een virtuele dvdrom speler hangt en vanaf daar installeerd?

Laatst gewijzigd op 19-03-2011 om 08:25. Reden: link aangepast zodat het werkt
Met citaat reageren
Oud 17-02-2011, 15:51
Afwezignummer2
Afwezignummer2 is offline
http://us.media.battle.net.edgesuite...-Installer.exe
Volgens mij was WotLK 3.x en Cataclysm 4.x, dus scheelt je meteen een grote patch.
Als het niet lukt met downloaden, log dan in op je account en druk op downloaden. (Activeren hoeft nog niet om een account aan te maken dacht ik)

Toen ik keek bij de site zag ik dat ik WotLK 10 dagen mag uitproberen, is het wel verstandig om dat te doen?O.O
Met citaat reageren
Oud 17-02-2011, 16:32
Verwijderd
Ik heb nu gezien dat je ook de game client kunt downloaden. En dan blijkbaar activeer je de nieuwe gebieden enzo door je code van de cd in te geven. Dus ik ga dat maar proberen, maar het duurt nog wel even voordat ik zo geleveled ben dat ik weet of het werkt .
Met citaat reageren
Oud 18-03-2011, 19:19
Naimin
Naimin is offline
Ok dit is misschien een beetje een late reactie... Maar inderdaad hebben veel mensen last van de installatie.
Voor het geval dat je WoW opnieuw moet installeren door een eventuele pc switch, zou ik alle bestanden die op de dvd staan naar je HDD kopieren. En daarna wow installeren vanaf je hardeschijf. Om een of andere vage reden doet hij het dan wel gewoon.
Oud 18-03-2011, 20:36
Batave
Batave is offline
Of gewoon van Battle.net?
Oud 19-03-2011, 08:24
freyk
freyk is offline
Citaat:
..zou ik alle bestanden die op de dvd staan naar je HDD kopieren. En daarna wow installeren vanaf je hardeschijf.
Ja, zo kan het ook. Maar sommige installatie-applicaties zijn zo beveiligd, dat ze dat niet toelaten. Als dat hier ook het geval is, gebruik dan de image.
Oud 19-03-2011, 18:38
Naimin
Naimin is offline
Citaat:
Ja, zo kan het ook. Maar sommige installatie-applicaties zijn zo beveiligd, dat ze dat niet toelaten. Als dat hier ook het geval is, gebruik dan de image.
Hij is niet beveiligd.. Ik heb het zelf ook gedaan op die manier. En toen werkte alles super
Reageren

Regels voor berichten