Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Verder zou ik het niet doen aangezien ik dan het idee heb dat ik veel sociale contacten mis. Ik denk ook niet dat ik het kan omdat ik veel/graag praat met mensen. |
![]() |
|
Het is "Het topic", maar vraag me niet waarom.
OT: Geen probleem, sociaal ga je er misschien op achteruit, maar dat kan je later wel weer opbouwen.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Ik zou het wel proberen, maar ik weet zeker dat ik het niet volhou. Maar het is wel een poging waard.
En ik mag ook niet zeggen waarom ik niet praat, dus dan heeft iedereen ook zo iets van ![]() En o ja, volgens mij is het wel 'de topic' want ik heb het een keer eerder gezien en toen vond ik het ook al raar en bleek het volgens mij goed te zijn. |
![]() |
|
Verwijderd
|
De/het topic is allebei goed, schijnbaar. Is wel vaker zo met leenwoorden uit het Engels.
En ik zou het niet kunnen, al zou ik het willen ![]() *** Zou jij voor een miljoen euro je linker kleine teen eraf laten halen? |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|||
Citaat:
![]() Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
In de warmere maanden zou ik het best wel willen doen. Het liefst doe ik het dan ook in een land waar stroom niet zo belangrijk is. Dus, ja... mits... |
![]() |
|
Verwijderd
|
@Volk: verschilt per huis! Ik zou alleen geen licht hebben, maar wel kachel + warm water. Helemaal in de zomer zou ik het denk ik wel halen. Alleen heb ik dan een probleem, want ik werk op de computer... dan zou ik opeens ook een half jaar niet kunnen werken... maar als ik dat miljoen van tevoren al krijg, hóef ik ook niet te werken, en dan kan ik kaarsen genoeg kopen! Ik ben voor
![]() |
![]() |
|||
![]() |
Citaat:
Dat miljoentje fixt wel de kosten voor nepteentjes. Citaat:
|
![]() |
|||
![]() |
Citaat:
En ja. Makkelijke. Citaat:
|
![]() |
|
@AzN
Als de mensen met wie ik nu in Nederland contact heb wel naar het buitenland mogen komen zou ik dat misschien wel doen. Ik heb hier de plekken waar ik graag kom en ben helemaal verzot op bepaalde plekken hier in de buurt. Dus dat zou wel balen zijn, maar er zijn ook genoeg plekken hier in de buurt, en mensen hier, waar ik zulke nare herinneringen aan heb. Ik zou het denk ik wel doen, maar dan wel pas als ik hier mn opleiding afgerond heb. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ja, ik zou vertrekken. Portugal
Zou jij voor 1 miljoen voor iemand anders in de gevangenis zitten? Denk aan de volgende casus: Iemand die jij kent pleegt doodslag en er hangt 5 jaar cel boven zijn hoofd. Jij hebt er totaal niks mee te maken, jij hebt een alibi; jij was totaal ergens anders die dag. Maar diegene biedt jou 1 miljoen euro als jij bekent en jij je alibi opgeeft en jij voor hem dus 5 jaar de gevangenis ingaat hier in Nederland. Zou jij 5 jaar zitten voor 1 miljoen = 200.000 per jaar voor doodslag? |
![]() |
||||
Citaat:
![]() Citaat:
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() En ik zou ook niet doodslag voor iemand anders bekennen, want dan heb ík voor de rest van mijn leven de reputatie van moordenaar. Lekker, alsof een miljoen euro dat goed zou maken ![]() En ik zou m'n moeder ook niet steken met een mes, want dat zijn van die wonden waar je misschien niet aan doodgaat, maar die wel littekens kunnen opleveren die je je leven lang dwarszitten. Dat zou ik haar toch niet aandoen? Dan nog eerder mezelf steken, maar dat lijkt me ook niks; heb liever een helemaal gezond been ![]() Ik hecht niet zoveel waarde aan dat miljoen geloof ik ![]() Zou jij voor een miljoen euro je beste vriend/vriendin verraden op een manier die hem/haar enorm kwetst? |
![]() |
|||||||
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Weerwolfspel #95.1 Spelleider | 500 | 27-11-2013 20:13 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
>> Geloven in God << Lord Dolphin | 378 | 17-11-2005 22:03 | |
Psychologie |
Mijn leven.... graag een paar tips en reacties? Verwijderd | 15 | 09-01-2004 17:15 | |
Verhalen & Gedichten |
Tussen Licht en Donker Reynaert | 40 | 07-01-2004 21:12 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Wetenschappers bevestigen de Tekenen van God. Iqra | 94 | 30-07-2003 21:36 | |
Software & Hardware |
[MP3]het grote mp3 vs origineel topic ratsja | 80 | 31-07-2002 15:54 |