Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 20-03-2011, 17:33
Nicolasboy
Nicolasboy is offline
Hey mensen

Ik heb een vraagje

Mijn vriendin is over tlaatst voor de eerste keer klaar gekomen wat fantastisch is
maar ik was dat nog niet. Toen gebeurde het volgende: eerst was ze voor 15 seconden helemaal nat en dan extreem droog en had ze geen zin meer voor de komende 2 uren

mijn vraag is of andere meisjes dit ook hebben of zeggen van ja ik kom klaar maar wij kunnen nog verder seks hebben omdat ik nat blijf of ik krijg direct terug zin?

alvast bedankt

Laatst gewijzigd op 20-03-2011 om 20:01.
Met citaat reageren
Oud 20-03-2011, 23:27
On efil
On efil is offline
Welkom bij de club, sommige vrouwen hebben dit, en sommige niet. Jij hebt het helaas niet zo getroffen.

Besides that, klaarkomen is ook niet alles, maar als dat echt moet, maak je het zelf af of laat haar jou zuigen.
Met citaat reageren
Oud 21-03-2011, 15:43
Verwijderd
Bij mij ligt dat er maar net aan. Soms heb ik inderdaad écht geen zin in seks meer, maar soms kan ik na twee minuten weer verder. Ligt ook een beetje aan mijn vriendje, hoe hij zich erbij gedraagd. Als hij daarna verder gaat met strelen en zoenen en friemelen en kusjes geven en tegne me aan kruipen, dan word ik vanzelf wel (weer) geil. Als hij braaf naast me gaat liggen en het houdt bij een kusje en wat knuffelen, duurt het te lang, zeg maar, en komt er niks meer van.
Met citaat reageren
Oud 21-03-2011, 16:10
Verwijderd
Nou, meerdere keer klaarkomen is denk ik ook niet voor alle vrouwen weggelegd... als ik klaarkom heb ik daarna ook wel eventjes geen zin meer. Maar ik heb ook ooit weleens gehad dat het niet zo heel snel daarna wel weer lukte. Maargoed, op zich geen probleem toch.. gewoon rekening mee houden En zij kan daarna toch idd ook wat anders bij jou doen.
Met citaat reageren
Oud 21-03-2011, 16:45
Verwijderd
Nja het is niet meteen droog want het 'nat' van ervoor is toch nog gewoon plaatselijk aanwezig Dus kan ik ook gewoon doorgaan. Maar de extreme opwinding van ervoor is wel even over, ja, lijkt me ook niet meer dan logisch.
Met citaat reageren
Oud 21-03-2011, 19:37
AnneElise
AnneElise is offline
Sommige vrouwen zijn sowieso gevoeliger, misschien willen ze even rust na een heftig feesie!
Met citaat reageren
Reageren

Regels voor berichten