Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Software & Hardware
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 22-03-2011, 21:24
Verwijderd
Hallo über technische mensen!

Ik ervaarde zo net iets vrij raars. Mijn internet leek op te houden, ik kon geen enkele pagina meer bereiken. Alle pagina's bleven wit, en konden niet meer goed laden. Als ik een ping deed, maakte niet uit naar welke site, kwam hij standaard terug met 'Time-out bij opdracht'. Vervolgens had ik 100% verlies.. (Goh.)

Mijn msn bleef echter gewoon helemaal correct functioneren. Mensen konden tegen mij praten, en ik kon tegen anderen praten zonder problemen.

Mijn vraag is nu , hoe kan dit? Hoe kan je msn zonder problemen functioneren, als je gewone interpagina's niet kan openen?

Edit: Ik kon wel mijn eigen modem bereiken. Gaf ook geen problemen.

De ping naar bepaalde websites gaf 25% verlies, en andere websites geven 100%.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 22-03-2011, 21:30
freyk
freyk is offline
Sommige applicaties hebben het soms niet door wanneer weer een verbinding actief is.
Enige oplossing is dan door de applicatie te sluiten en weer te starten. (bij welke browser met versienummer had je dit?)

Tijd voor een modem resetje?
Oud 22-03-2011, 21:35
Verwijderd
Ondertussen werkt ie gewoon weer, was meer een beetje confused hoe dit nu mogelijk was.

Ik gebruik in principe Internet Explorer, geen idee welke versie, maar opnieuw opstarten had geen effect. Overigens heb geen andere browsers op mn laptop geïnstalleerd, dus heb niet met een andere browser getest of die hetzelfde probleem had.

(Modem reset is sowieso niet handig, zucht. Klote ding staat in de meterkast )
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten