Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Studeren
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 23-03-2011, 15:20
moonicaaaaa
moonicaaaaa is offline
Hee,
Ik zit er de laatste tijd steeds meer over na te denken om na de middelbare school er een jaartje tussenuit te gaan, en gewoon even niet naar school maar lekker gaan werken.
Nou heb ik van iemand gehoord dat als je dat doet, je studiefinanciering vervalt..
Klopt dit?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 23-03-2011, 19:54
nachtmens
nachtmens is offline
Nope.
Oud 23-03-2011, 20:00
piraat013
piraat013 is offline
Ahahaha toevallig dat wil ik ook ik dacht meer van een hele lang vakantie en dan gaan werken en dan fris aan mijn nieuwe Hbo studie beginnen maar mijn ouders zijn er nog steeds niet mee ons ontopic nee je krijgt je studiefinanciering sowieso
Met citaat reageren
Oud 25-03-2011, 09:22
Verwijderd
Zoals het nu (nog) is, krijg je gewoon stufi dat jaar dat je wel start hoor. Er zijn best veel mensen die het doen, bijv. mensen die al redelijk jong hun diploma halen omdat ze een klas hebben overgeslagen, of mensen die het nog niet echt weten wat ze willen doen, of mensen die eerst even de wereld willen verkennen, of willen werken en sparen, of eerst een andere niet-gefinancierde opleiding volgen, of.....
Dus nee, je stufi vervalt niet na het jaartje er tussen uit.
Met citaat reageren
Oud 25-03-2011, 20:45
sander26
sander26 is offline
Ik zou er ook wel een jaartje tussenuit willen.
Ik ken mensen die eerst een periode werken (bijv. een half jaar), en dan een half jaar ontwikkelingshulp doen. Dit is handig omdat je voor ontwikkelingshulp vaak ook zelf wat bij moet dragen.
Ok dit is offtopic. xd
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten