Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 11-06-2011, 13:19
Verwijderd
Hallo daar, wat vinden jullie van skaters (de boarders) en mensen die zich zo kleden?

Ik heb namelijk opgemerkt dat veel mensen, en dan vooral oudere(65+) mensen en jongeren in de leeftijdsgroep 12 t/m 16 jaar altijd problemen hebben/zoeken met skaters?

Laatst gewijzigd op 11-06-2011 om 13:33.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 11-06-2011, 13:22
Verwijderd
Hoi, ik ben een ouder mens. Ik vind skaters die dus ook aan het skaten zijn en het goed kunnen, leuk om om naar te kijken. De kleren, mwah, niet echt sexy ofzo, ik snap waarom het handig is tijdens het skaten maar niet waarom je ze zou dragen als je niet skate. Ik heb of zoek in elk geval nooit problemen met skaters.
Met citaat reageren
Oud 11-06-2011, 13:30
Verwijderd
Ik kleineer ze graag, maar dat heb ik met elke onzekere-jeugd-stroming wel. Dus niets in het bijzonder tegen skaters.
Met citaat reageren
Oud 11-06-2011, 13:33
Verwijderd
Citaat:
Hoi, ik ben een ouder mens. Ik vind skaters die dus ook aan het skaten zijn en het goed kunnen, leuk om om naar te kijken. De kleren, mwah, niet echt sexy ofzo, ik snap waarom het handig is tijdens het skaten maar niet waarom je ze zou dragen als je niet skate. Ik heb of zoek in elk geval nooit problemen met skaters.
Ow ja met oudere bedoelde ik meer 65+ mensen enzo Heb het aangepast
MAar bedankt voor de reactie
Met citaat reageren
Oud 11-06-2011, 13:34
Verwijderd
Citaat:
Ik kleineer ze graag, maar dat heb ik met elke onzekere-jeugd-stroming wel. Dus niets in het bijzonder tegen skaters.
O ok dus omdat ik aan skateboarden doe ben ik gelijk onzeker?
Met citaat reageren
Oud 11-06-2011, 14:03
Afwezignummer2
Afwezignummer2 is offline
Citaat:
Zegt hij dat? Wat kan jij goed lezen, knul! Zal ik stroming voor je googlen?
http://www.encyclo.nl/begrip/stroming
Met citaat reageren
Oud 11-06-2011, 14:21
Verwijderd
Citaat:
Nee.
Met citaat reageren
Oud 11-06-2011, 15:40
honkballertje
honkballertje is offline
Tja er zitten er wat bij die voor nogal wat overlast kunnen zorgen hè. Die enkele gevalletjes kan ik niet uitstaan. Mensen die gewoon skaten en er plezier aan hebben, zich normaal gedragen etc vind ik allemaal prima.
Oud 17-06-2011, 18:16
joris456
joris456 is offline
Skateboarden als sport is totaal geen probleem. De kleding die word gedragen om het sporten gemakkelijker te maken ook niet. Als je die kleding gaat dragen buiten het skateboarden of als je er geen bent vind ik het maar niks.
Oud 17-06-2011, 18:29
Verwijderd
Citaat:
Skateboarden als sport is totaal geen probleem. De kleding die word gedragen om het sporten gemakkelijker te maken ook niet. Als je die kleding gaat dragen buiten het skateboarden of als je er geen bent vind ik het maar niks.
Oh dus alles wat iemand draagt omdat ze het mooi/leuk/tof vinden, terwijl ze het niet werkelijk beoefenen, is maar niks?
Met citaat reageren
Oud 17-06-2011, 18:37
Vice
Vice is offline
Het zal mij een rotzorg zijn wat die figuren dagelijks dragen.
Oud 17-06-2011, 18:40
Verwijderd
Sowieso hebben ouderen (65+) altijd wel moeite met alles wat zich buiten hun normen en waarden kleedt, of ze nu 16 zijn of 40, daar hebben ze altijd wel iets over te klagen.
Met citaat reageren
Oud 18-06-2011, 15:19
Verwijderd
Sowieso heb ik een hekel als mensen zich buiten mijn normen en waarden zich gedragen, maar dat is hun eigen zorg! Als ze mensen maar niet lastig vallen, dan is het goed.
Met citaat reageren
Oud 18-06-2011, 15:27
Verwijderd
Citaat:
Sowieso heb ik een hekel als mensen zich buiten mijn normen en waarden zich gedragen, maar dat is hun eigen zorg! Als ze mensen maar niet lastig vallen, dan is het goed.
Ow nou als je mij en mijn skate-vrienden tegen komt dan krijg je wss een hartverzakking
Ik bedoel hier niet mee dat we overlast bezorgen ofzo, we gedragen ons gewoon normaal en zorgen dat niemand last van ons heeft. Maar ik denk dat wij ons wel buiten jouw ''normen en waarden'' gedragen qua muziek en kleding
Met citaat reageren
Oud 18-06-2011, 15:28
Verwijderd
Citaat:
Maar jouw normen en waarden zijn waarschijnlijk wel wat breder dan die van 65+ers, Mag ik hopen.
Met citaat reageren
Oud 18-06-2011, 17:59
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Hallo daar, wat vinden jullie van skaters (de boarders) en mensen die zich zo kleden?

Ik heb namelijk opgemerkt dat veel mensen, en dan vooral oudere(65+) mensen en jongeren in de leeftijdsgroep 12 t/m 16 jaar altijd problemen hebben/zoeken met skaters?
Zolang ze niet over bontkraagjes whinen, vind ik er niks van.
Met citaat reageren
Oud 26-06-2011, 18:28
Grey Night
Grey Night is offline
ik vind er niet echt iets raar aan. Het maakt mij meestal niet veel uit hoe iemand zich kleed. Je weet (meestal) wel meteen tot welke 'groep' mensen iemand behoort als je zijn/haar kleding stijl ziet. Dat doet iedereen (danwel expres, dan wel per ongeluk) om zichzelf kenbaar te maken.
Je kan je kledingstijl natuurlijk wat overdrijven (GIGANTISCH wijde broeken aandoen) wat er uiteindelijk een beetje onhandig uit gaat zien.
Ik heb het wel gemerkt dat er een aantal mensen zijn die mensen heel erg op hun kleding afrekenen, en zelfs mij er op afrekenen omdat ik met die mensen om ga
Wat reverend zegt snap ik niet helemaal. Die is geloof ik in een jeugdstroomversnelling terecht gekomen waardoor hij het even niet meer ziet zitten met bepaalde mensen, die dan op hun beurt weer bij een door hem in een hokje geplaatste groep horen en die dus bij voorbaat al niet deugen
Met citaat reageren
Oud 26-06-2011, 23:32
Jefar
Jefar is offline
Citaat:
Dus die gladiator achtige slippers die iedere meid draagt zijn alleen voor gladiatoren? Oh, skateboarden is voor stakkers
Oud 27-06-2011, 09:39
Verwijderd
Citaat:
Wat reverend zegt snap ik niet helemaal. Die is geloof ik in een jeugdstroomversnelling terecht gekomen waardoor hij het even niet meer ziet zitten met bepaalde mensen, die dan op hun beurt weer bij een door hem in een hokje geplaatste groep horen en die dus bij voorbaat al niet deugen
Ja dat is het, fucking jeugdstroomversnellingen
Met citaat reageren
Oud 28-06-2011, 07:26
Laura_x_
Laura_x_ is offline
Ik heb er geen problemen mee!
Laat iedereen zich gewoon lekker kleden zoals hij/zij wil en neem mensen zoals ze zijn
Met citaat reageren
Oud 28-06-2011, 07:28
Verwijderd
Citaat:
Het zal mij een rotzorg zijn wat die figuren dagelijks dragen.
Dit
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten