Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
http://www.encyclo.nl/begrip/stroming |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ik bedoel hier niet mee dat we overlast bezorgen ofzo, we gedragen ons gewoon normaal en zorgen dat niemand last van ons heeft. Maar ik denk dat wij ons wel buiten jouw ''normen en waarden'' gedragen qua muziek en kleding ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
ik vind er niet echt iets raar aan. Het maakt mij meestal niet veel uit hoe iemand zich kleed. Je weet (meestal) wel meteen tot welke 'groep' mensen iemand behoort als je zijn/haar kleding stijl ziet. Dat doet iedereen (danwel expres, dan wel per ongeluk) om zichzelf kenbaar te maken.
Je kan je kledingstijl natuurlijk wat overdrijven (GIGANTISCH wijde broeken aandoen) wat er uiteindelijk een beetje onhandig uit gaat zien. Ik heb het wel gemerkt dat er een aantal mensen zijn die mensen heel erg op hun kleding afrekenen, en zelfs mij er op afrekenen omdat ik met die mensen om ga ![]() Wat reverend zegt snap ik niet helemaal. Die is geloof ik in een jeugdstroomversnelling terecht gekomen waardoor hij het even niet meer ziet zitten met bepaalde mensen, die dan op hun beurt weer bij een door hem in een hokje geplaatste groep horen en die dus bij voorbaat al niet deugen |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
|
![]() |