Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 09-04-2011, 18:10
Verwijderd
Hallo,

Laat ik maar meteen beginnen ik ben dus verliefd op een meisje wat zo'n beetje mijn beste vriendin was op de basisschool, helaas heb ik onze vriendschap in groep 8 tot aan de 2e klas laten wegrotten (ik weet niet hoe ik het moet zeggen ), ik ben nu al 3jaar verliefd op haar en ik ben nu sinds 1 week echt actie aan het ondernemen, ik ben gister naar een gitaarvoorstelling van haar geweest en heel veel met haar gepraat en ik ga vrijdag met haar naar haar gitaarles omdat ik op gitaarles wil (maar stiekem ook om met haar even samen te zijn). Telkens als ik met haar praat glimlacht ze en zelfs om mijn stomste grappen lacht ze. Ik weet alleen niet hoe ik het moet aanpakken! Ze zit bij mij op school, alleen niet in dezelfde klas. Ze speelt ook gitaar en ze werkt ook bij mij (elke zaterdagochtend in de tuin) en ze woont 4 huizen naast mij. ALSJEBLIEFT geen rare comments, dit is echt heel sirieus voor me (btw we zijn beiden 14)

Laatst gewijzigd op 09-04-2011 om 21:52. Reden: Betere titel
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 09-04-2011, 20:51
Rysair
Rysair is offline
Als ik het zo mag zeggen, dit is een kut-situatie. Ik kan niet anders zeggen. Ik bedoel, je kan niks doen maar daar wordt je niet beter van (en krijg je later waarschijnlijk spijt). Je kan 't ook vertellen maar ze woont praktisch naast je en je komt 'r echt heel vaak tegen zo te lezen.
Tja... heel lastig dit. Ik zou het sowieso heel voorzichtig aanpakken. Heel voorzichtig flirterig overkomen en afwachten wat haar reactie is.
Met citaat reageren
Oud 09-04-2011, 21:30
Verwijderd
Is het juist geen voordeel dat ik haar vaak zie? En ik weet 95% zeker dat ze mij ook leuk vindt, bedankt voor je reactie
Met citaat reageren
Oud 10-04-2011, 01:59
Noedelhap
Noedelhap is offline
Nou gewoon, flirt met haar. Laat indirect merken dat je haar meer dan leuk vindt, en hopelijk reageert ze er goed op en flirt ze terug. En van daaruit kun je wel genoeg vertrouwen opwekken om verder te gaan, denk ik dan.
Met citaat reageren
Oud 10-04-2011, 11:01
Verwijderd
Even een nieuwtje: ik had haar zaterdagochtend op het werk gevraagd of ze nog wat ging doen, toen zei ze dat ze ging hardlopen die middag, dus toen zei ik dat ik ook wel eens hardliep maar dat ik niemand had om mee te gaan en toen bood ze mij aan om met haar en haar vriendinnen mee tegaan, sindsdien niks meer gehoord . Ik heb al best vaak met haar geflirt, denk dat ik de volgende keer dat we praten ga vragen of we met zijn tweeën kunnen gaan hardlopen. Goed idee of niet? graag jullie mening
Met citaat reageren
Oud 10-04-2011, 11:39
honkballertje
honkballertje is offline
Ik zeg doen!
Met citaat reageren
Oud 10-04-2011, 15:28
Rysair
Rysair is offline
Citaat:
Is het juist geen voordeel dat ik haar vaak zie? En ik weet 95% zeker dat ze mij ook leuk vindt, bedankt voor je reactie
Oh, als je dat zo zeker weet, dan zie ik geen probleem hoor. Dan is het een heel ander verhaal. Dan is het juist een voordeel dat ze 4 huizen verder op woont toch?
En... over dat hardlopen, als je een beetje kan hardlopen, dan zou ik het zeker doen.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten