Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Laatst gewijzigd op 14-03-2011 om 18:46. |
![]() |
|
![]() |
Ik zou niet in Ede gaan studeren. Ik kom er vaak en heb er familie wonen. Het is er niet verschrikkelijk, maar het lijkt me geen leuke stad om te wonen. Al helemaal niet om te studeren. Het is er best wel crimineel, het is geen grote hippe stad en een redelijk deel van de mensen zijn van die zwaar gereformeerden.
|
![]() |
|
@sander26: Als ik me niet vergis staat die opleiding wel erg goed aangeschreven.
@loveforfashion: Voor zover ik weet is hij er in HBO-variant (binnen Nederland) alleen in het Nederlands, communicatie is overigens nog breder dan Journalistiek.
|
De werkgelegenheid wordt niet specifiek minder maar verschuift. Kranten hebben het inderdaad zwaarder en komende tijd zullen er daarom een aantal over de kop gaan of moeten fuseren. Het is echter niet zo dat er minder vraag naar nieuws is, integendeel zelfs. Tegenwoordig gaat dit echter meer en meer via internet waardoor de werkgelegenheid daar weer toeneemt. Om te voorkomen dat er teveel afgestudeerden komen zijn de meeste journalistiek opleiding sowieso numerus fixus (=vastgesteld aantal), je zal dus moeten loten om binnen te komen.
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Studeren |
Universitaire studie om later iets te doen in journalistiek Riantje | 76 | 03-05-2006 09:02 |