Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 28-03-2011, 15:02
Verwijderd
Hallo, ik ben een jongen van 17 jaar, en ik zit op school met een jongen die ik heel leuk vind, ik denk soms dat hij me ook leuk vind, we raken elkaar soms veel aan, maken gay-opmerkingen enzo bij gym met het uitkleden zie ik soms wel eens dat ie mijn lichaam bekijkt (buik enzovoort). Nu was het mijn vraag hoe ik te weten kan komen of hij mij leuk vind, ik ga niet vragen of hij me leuk vind, want ik wil niet dat hij weet dat ik op jongens val en dat hij dan nee zegt, kan ik het niet aan hem merken aan een aantal punten?
Alvast bedankt.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 28-03-2011, 15:09
Catch
Catch is offline
Ik vind dit al best flirterig van zijn kant, helemaal omdat veel jongens op jouw leeftijd en ouder zich ontzettend homofoob voor kunnen doen. Kunnen jullie niet een keer samen wat ondernemen? Je hoeft hem niet mee uit te vragen maar je kunt het ook eerst vriendschappelijk benaderen?
Met citaat reageren
Oud 28-03-2011, 15:16
Verwijderd
Ik ben al hele goede vrienden met hem, en we gaan veel met elkaar om (alleen op school dan) ik zou graag heel veel met hem na school willen omgaan, ik heb hem eens gevraagd naar mij toe te komen maar toen kwam hij niet, en ik durf het eigelijk niet te vragen omdat ik op hem verliefd ben, soms heb ik echt zo het gevoel dat ik hem gewoon opeens moet zoenen, maar ja dan ziet de hele school dat en dat is zeker kut... Zeker schelden we elkaar ook wel eens uit voor nicht en homo, maar dat doe ik alleen zodat hij er niet echt achterkomt, maar hoe krijg ik hem dan zover met mij ergens alleen te krijgen, en wat moet ik dan doen?
Met citaat reageren
Oud 28-03-2011, 15:24
Catch
Catch is offline
Nou, ga samen de stad in of naar de bioscoop? Mijn vriend doet ook vanalles met zijn vrienden. Ga samen uit? Je bent 17 right? Ga samen huiswerk maken. Als je in de stad loopt en hij wijst je op een leuk meisje weet je sowieso meteen waar je aan toe bent
Met citaat reageren
Oud 28-03-2011, 15:26
Verwijderd
Haha oke bedankt ik zal hem zoiets wel eens vragen, maar stel dan komt hij eens met mij mee naar huis, dan zijn we alleen, dan wil ik echt wel IETS proberen, met hem. Ik weet van hem dat hij net als ik nog niks met meisjes gedaan heeft, ik omdat ik dus meer voel voor jongens, maar nog niet openlijk. Ik denk dat het bij hem ook zoiets zal zijn. Maar hoe kan ik rustig toe werken om hem zover te krijgen dat er iets gebeurt, tenminste als hij ook wilt.
Met citaat reageren
Oud 28-03-2011, 15:49
Verwijderd
Nou ja, dat hangt geheel af van of hij geïnteresseerd is of niet.. Als hij niet op jongens valt, zal hij er alleen maar van schrikken. Als hij wél op jongens valt en hij vindt jou ook nog leuk, dan zit je helemaal gebakken natuurlijk. Maar dat kunnen wij niet ruiken.. Uit jouw beschrijving kan ik het ook niet halen; zo doen sommige heterojongens ook.

Maar als jullie echt goeie vrienden zijn, kun je het hem dan niet een keertje vragen? Of anders een gesprek subtiel op het onderwerp homoseksualiteit laten uitkomen (en dan niet zo'n stoerdoenerig gepraat, maar een echt gesprek) en dan peilen hoe hij überhaupt tegen het fenomeen aankijkt? Als blijkt dat hij er helemaal niet negatief tegenover staat, kun je misschien voorzichtig toegeven dat jij misschien (zeker) homo bent...
Met citaat reageren
Oud 28-03-2011, 16:12
Verwijderd
Ik zou wel uitkijken met ' iets proberen'. Als je zeker weet dat hij ook homo is, is het een ander verhaal, maar zolang je dat niet zeker weet, zou ik iig niks fysieks als zoenen proberen. Ik zou er -als hetero- niet van gediend zijn als ik ineens gezoend zou worden door een meisje waarvan ik niet eens weet dat ze lesbie is. Ik ben sowieso niet zo van de verrassingseffecten, maar bij zo'n situatie al helemaal niet omdat ik a. opeens gezoend wordt en b. door een meisje dat een vriendin is, lesbisch is en mij leuk vind. Dat is vrij veel informatie om in een keer te verwerken, dus ik kan me voorstellen dat die jongen zich helemaal lam schrikt als jij hem zonder aankondiging probeert te zoenen. Weet niet of dat de bedoeling is, maar dacht, zeg t even verder wat freyja zegt!
Met citaat reageren
Oud 28-03-2011, 16:16
Em.
Em. is offline
En ik vind dat dit beter op L&R past! Als je hem je bed ingelokt hebt mag je terugkomen.
Seks -> L&R
Met citaat reageren
Oud 28-03-2011, 16:41
Verwijderd
Haha, bedankt, nog meer tips?
Met citaat reageren
Oud 28-03-2011, 18:50
Verwijderd
Haha, oke? Meer tips zijn altijd welkom...
Met citaat reageren
Oud 29-03-2011, 14:13
tuttebel
tuttebel is offline
misschien kun je als je alleen bent eens vragen of hij op t moment een vriendin heeft, of iemand/een meisje leuk vindt ofzo. mocht hij hetzelfde erover denken als jij dan is dit een mooie ingang voor hem om te zeggen: "hmm er is wel iemand die ik leuk vind, maar ik heb het diegene nog niet verteld", als hij jou hetzelfde vraagt kun je ook zoiets antwoorden en hem daarbij doordringend aankijken.
als ie een beetje hints kan opvangen is het dan wel duidelijk!
Reageren

Regels voor berichten