Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 18-05-2011, 19:45
MarcA
MarcA is offline
Binnenkort komt mijn vriendje weer langs en we wonen niet heel dicht bij elkaar.
We kennen elkaar dan 1,5 maand en hij heeft het aldoor over allerlei cadeautjes die hij voor me aan het kopen is, wat mij brengt op het volgende probleem:
Ik vind het superleuk als ik van hem een armbandje zou krijgen met zijn naam erop, maar vraag me af of hij dat ook leuk zal vinden, want het lijkt mij heel erg leuk om te geven. 1,5 maand klinkt hier misschien erg kort voor maar onze relatie is geweldig Wat vinden jullie?
En als ik geen armbandje kan geven wat moet ik dan volgens jullie wel geven?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 18-05-2011, 19:54
Edelweiss
Edelweiss is offline
Citaat:
Ikzelf ben als jongen niet heel erg van de sieraden, maar het zou me wel leuk lijken als ik van een meisje een armbandje met haar naam erop kreeg. Als er maar niet allemaal van die glimmende stenen op zitten ofzo, gewoon een klein bescheiden dingetje
^ je weet dat ze homoseksueel zijn ?
Met citaat reageren
Oud 18-05-2011, 19:57
MarcA
MarcA is offline
haha ja ik ben een jongen en ik heb idd een vriendje dankje dat je dat nog even duidelijk maakt bloemetje, was het vergeten erbij te zetten
Maar ik ben in ieder geval niet van plan om er allerlei glinsterende dingen op te laten zetten ofzo gewoon iets simpels, maar wel iets liefs ^^
Met citaat reageren
Oud 18-05-2011, 20:10
Edelweiss
Edelweiss is offline
Geen moeite

Ja, ik zou ook niet iets glinsterends doen als ik jou was. Houd het gwn klein en simpel
Moet je wel vragen of hij het een goed idee vind, anders is het miss net iets te snel voor jullie, en kan het wat wanhoop achtig over komen (denk ik).
Met citaat reageren
Oud 18-05-2011, 20:13
MarcA
MarcA is offline
Citaat:
Geen moeite

Ja, ik zou ook niet iets glinsterends doen als ik jou was. Houd het gwn klein en simpel
Moet je wel vragen of hij het een goed idee vind, anders is het miss net iets te snel voor jullie, en kan het wat wanhoop achtig over komen (denk ik).
Ja snap precies wat je bedoelt, dat is dus ook mijn probleem, ookal zijn we allebei wel echt smoorverliefd op elkaar. Ik bedoel ik weet het van mezelf en de dingen die hij tegen me zegt vertellen mij ook meer dan genoeg.
Maar probleem, hij houdt van verrassingen XD
Met citaat reageren
Oud 19-05-2011, 06:51
Verwijderd
Kan je niet gewoon iets gaan doen met hem? En er een leuk dagje met hem van maken. Straks geef je iets wat hij niet echt leuk vindt, daar schiet je natuurlijk ook weinig mee op.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten