Advertentie | |
|
![]() |
|
Misschien kan je gewoon afspreken bij haar thuis als gewone vriend. Als die moeder jou blijkt te mogen, kan je het dan vertellen. en als ze niet naar je leeftijd vraagt, ook niet zeggen. Als ze er pas achterkomt als ze jou al kent, is het denk ik een minder grote schok
![]() Ik denk dat 13 en 17 opzich wel kan gaan, ligt echt aan de personen. |
![]() |
|
Je zegt dat haar moeder 'het liefst' een jongen die niet veel ouder en dichtbijwonend is heeft. Dat wil natuurlijk niet zeggen dat ze jou niet zullen accepteren. Dit is voor jullie natuurlijk wel beter te beoordelen dan voor ons, maar nouja. Je kunt het niet voor eeuwig verborgen houden en 4 maanden is al lang genoeg. Misschien dat je eens bij haar langs moet gaan en haar moeder ontmoeten en niet meteen zeggen dat je haar vriendje bent. Als ze eerst een beetje een oké indruk van je heeft dan is het minder makkelijk om iets te verbieden als ouder.
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Mijn vriendin heeft het uitgemaakt, en ik wil haar terug SpeedyMartinos | 25 | 16-12-2015 11:50 | |
Psychologie |
Mn moeder Elisabeth. | 11 | 25-02-2006 23:03 | |
Psychologie |
De moeder vn een goede vriendin is verslaafd.. ..Bl0empje.. | 5 | 31-03-2005 15:31 | |
Psychologie |
M'n zusje ofniet | 44 | 01-06-2004 22:05 | |
Liefde & Relatie |
dringend Advies gevraagd over gecompliceerde situatie Lady_L | 55 | 29-10-2003 19:08 | |
Psychologie |
kan iemand me vertellen wat ik fout deed? luk@z | 14 | 07-12-2002 22:30 |