Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Studeren
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 13-09-2011, 02:17
jo200
jo200 is offline
Hallo,

Ik heb natuurkunde vroeger laten vallen als vak en met wiskunde net een 5,8 gehaald. Compleet geen technische achtergrond, en al heb ik het nooit echt geprobeerd denk ik dat ik best wel onhandig ben. Maar goed dat weet ik natuurlijk pas echt als ik het ook daad werkelijk probeer.
En toch wil ik een cursus op dat gebied doen bij 1 van de op afstand instellingen als LOI of NHA.
Ik wil dit omdat ik dolgraag dingen rondom het huis zelf kan opknappen, dit om geld uit te sparen en omdat het ook wel goed voelt om iets zelf te kunnen.

Nu is mijn vraag, ik wil een aantal dingen kunnen doen, welke cursus van die twee instellingen past daarbij, ook al zou ik dan 2 cursussen moeten doen, geef dit dan aan aub
1: kleine reparaties aan de auto kunnen uitvoeren, en over grotere operaties verstand hebben en in iedergeval met de automonteur kunnen meepraten zodat me niks wijs kan worden gemaakt.

2: algemene klusjes zoals schilderen, technieken hoe je het beste werktuigen (hamer/boor etc) gebruikt, kraan repareren, vogelhuisje of dergelijke kunnen timmeren etc.

3) zwaardere klussen zoals een wasmachine kunnen repareren, waterleiding, Tv kunnen reparen, als het licht uitvalt dit kunnen fixen etc.

En ook zou ik graag een eerlijk antwoord krijgen of iemand met zo een achtergrond dit kan leren en binnen welke tijd ongeveer als hij dit serieus aanpakt.

Bedankt voor antwoorden alvast, en groetjes
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 14-09-2011, 14:22
Geel
Geel is offline
Ik denk dat je drie verschillende cursussen moet doen als je die drie dingen wil leren? Aangezien die drie dingen niet echt in één (of twee) cursussen zijn te stoppen. Maar, ik zou je eerlijk gezegd niet kunnen vertellen welke cursussen het dan zijn. Heb je al op de sites van die instellingen gekeken?
Reageren

Regels voor berichten