Advertentie | |
|
![]() |
|
Zijn die 2 boterhammen wat je de hele dag door eet? Of heb je nog meer maaltijden? Als je niks anders dan 2 boterhammen eet, snap ik wel dat je ouders zo reageren.
![]() ![]()
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Laatst gewijzigd op 21-05-2011 om 11:56. |
![]() |
|
Ik heb het ook een tijdje geprobeerd om iedere te ontbijten maar bij mij maakte het geen verschil, behalve dan dat ik het alles behalve makkelijk door mijn keel kreeg 's ochtends. Ik was niet echt energieker en voelde me eigenlijk hetzelfde als anders. Ik eet liever 's ochtends niets en dan om een uur of 11 een ontbijtkoek-reep, werkt prima voor mij. Let op, ik zeg dus niet dat de TS zich er niet beter door zou voelen, het is altijd het proberen waard.
|
Ga anders eens naar de site van het Voedingscentrum. Die hebben vast wel een idee van een gezond menu voor jou. Schijf van Vijf en alles
![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
hoevaak 'ruzie'? groovy | 34 | 14-06-2005 16:15 | |
Liefde & Relatie |
jongens en ruzie maken 4774 | 39 | 09-11-2004 19:09 | |
Liefde & Relatie |
ruzie Verwijderd | 44 | 24-06-2004 10:26 | |
Liefde & Relatie |
ruzie met je vriend/vriendin David | 15 | 23-12-2002 09:19 | |
Liefde & Relatie |
Vrouwen en ruzie maken ! Verwijderd | 28 | 10-03-2002 19:18 | |
Liefde & Relatie |
ruzie met beste vriendin, wat moet ik doen? reactie plz!!! Palmboompje | 12 | 22-02-2002 15:44 |