Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 30-03-2011, 14:15
vinnie15
vinnie15 is offline
Hallo allemaal.

Mijn vriendin is ontzettend jaloers op alles als ik een uur tevroeg bij haar thuis bent gaat ze zich al ergere omdat haar zus thuis is en haar moeder.
Ik acepteer dat ze jaloers is dus hou daar ook rekening mee maar wat moet ik nou doen vandaag zie ik weer dat ze een blackberry leent van een jongen als ik dat zou doen zou ze ontzettend boos op mij worden.

Hoe met ik hierop reageren wat moet ik doen?

Alvast bedant,
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 30-03-2011, 14:23
Verwijderd
Waarom is ze jaloers als jij een uur te vroeg bent? Op haar zus en moeder omdat ze jou zien? Op welke manier is zij jaloers? En hoe accepteer je dat en houd je er rekening mee? Ga je jezelf veranderen voor haar? Waarom zou zij geen blackberry vna iemand mogen lenen? Waarom zou jij dat niet mogen?
Met citaat reageren
Oud 30-03-2011, 14:32
vinnie15
vinnie15 is offline
Zei is jaloers omdat ze denkt dat die zus en ik elkaar leuk vinden etc.. En ik doe gewoon zulke dingen iet zoals een telefoon lenen van een meisje etc.. Dus dat acpeteer ik dat ze dat niet wil en ik ben al veranderd maar haar lukt dat niet ofzo? terwijl ze mij dat wel steeds beloofd..
Met citaat reageren
Oud 30-03-2011, 15:14
Verwijderd
Iemand kan nog zo geweldig zijn, als hij of zij wil dat je verandert, is de relatie gedoemd te mislukken, als je t mij vraagt. Daarnaast is jaloezie imo altijd een kweste van wantrouwen. Als je die persoon genoeg vertrouwt, is er ook een reden voor jaloezie. Ik zou daar eens een goed gesprek over aangaan met je vriendin, want nog geen telefoon mogen vind ik echt overdreven.
Met citaat reageren
Oud 30-03-2011, 17:07
AzN
AzN is offline
Je gaat toch niet met elkaar afspreken om niet meer met mensen van 't ander geslacht om te gaan? Dat kan nooit 'n gezonde basis voor 'n relatie zijn. Gun elkaar 'n beetje vrijheid, anders gaan jullie elkaar (waarschijnlijk) alleen nog maar meer de strot uihangen .
Oud 30-03-2011, 17:48
vinnie15
vinnie15 is offline
Maar daarom zeg ik ook hoe kan ik dat dan het beste aan haar uitlegge want ja ik heb er echt geen problemen mee als zij met een jongen praat of iets maar ze moet niet tegen mij gaan zeuren als ik het doet snap je? maar ik ga wel even praten en hopen dat het goed komt

Bedankt!

Slotje aub? Kweet niet hoe haha:$
Met citaat reageren
Oud 30-03-2011, 19:41
Verwijderd
Leg het haar rustig en helder uit en vraag om verandering. Maar je zegt dat het je strot uit komt, dus waarschijnlijk is het al te laat.

En alleen een forumbaas kan slotjes zetten.
Met citaat reageren
Oud 31-03-2011, 08:22
Kaa
Kaa is offline
zo hee, ziek dit..
Ze klinkt erg onvolwassen en niet helemaal in de realiteit. Met haar praten is 1 ding, maar weet je zeker dat je haar wel als vriendinnetje wil? Ze lijkt me nogal destructief type...
Oud 31-03-2011, 17:53
hebeenprobleem
hebeenprobleem is offline
jaloezie hmmm
goed praten. Haar overtuigen dat je te vertrouwen bent. Ik denk dat ze bang is je kwijt te raken. Komt wel goed als jullie rustig en eerlijk tegen mekaar praten.
succes!
Met citaat reageren
Oud 01-04-2011, 08:32
Rysair
Rysair is offline
Zij is het probleem. Zij doet dingen die jij niet mag doen van haar. Daar moet je het met haar over hebben, want dit kan natuurlijk niet. Probeer rustig te blijven en te vragen waarom dit ze doet. Ruzie is niet wat je wil, ookal komt ze je strot uit.
Met citaat reageren
Oud 02-04-2011, 19:22
Alpha_Omega
Alpha_Omega is offline
Citaat:
Slotje aub? Kweet niet hoe haha:$
Je vriendin is erg onzeker en onredelijk lijkt me; probeer met haar te praten zou ik zeggen.

Oh en op slot kan inderdaad alleen een FB doen; maar dat is niet nodig.
Reageren

Regels voor berichten