Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 15-04-2011, 15:09
Miss don't know
Miss don't know is offline
Op een mooie dag zat echt alles me goed, ik was goed bezig met school deed leuke dingen met mijn beste vriendinnen en had heel veel plezier gehad met de 2 jongens die ik alle twee erg leuk vind. Dus ik was die dag helemaal in de wolken

en een paar dagen later is alles wat zo mooi en goed was omgekeerd

echt alles ging verkeerd het leek wel of mijn hele wereld instortte het ging echt heel slecht met school en mijn vriendinnen maakten zich heel erg zorgen en dat ik veel te weinig tijd voor ze vrij maakte we hebben echt een uur lang lopen praten in zo'n kut sfeer waarvan je gewoon spontaan moet gaan huilen eindelijk het praten zat erop maar nog niet eens 2 seconden later zie ik dé 2 jongens die ik zo leuk vind lopen met alle twee een andere meisje om hun arm. Dus het werd me echt even allemaal teveel.

'k vroeg me af of jullie zo'n dag ooit hebben mee gemaakt en hoe jullie er overheen zijn gekomen
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 15-04-2011, 16:21
Laura_x_
Laura_x_ is offline
Ik denk dat iedereen dit wel eens heeft. Ik heb het zelf ook wel eens, maar dan probeer ik toch zo positief mogelijk te blijven en afleiding te zoeken.
Met citaat reageren
Oud 15-04-2011, 16:36
Verwijderd
Iedereen heeft wel eens een dag of een aantal dagen die tegen zitten. Uiteindelijk komt iedereen, of in ieder geval de meeste, er wel weer bovenop. Zoek afleiding en dan komt het wel goed.
Met citaat reageren
Oud 16-04-2011, 12:57
Verwijderd
Dus eigenlijk heb je de hele tijd lopen 'ouwehoeren' met twee jongens, die je allebei leuk vindt en tussen wie je geen keuze hebt gemaakt - en daarmee ook nooit serieus actie hebt ondernomen waardoor je nu te laat bent, én je hebt je daardoor ook je vriendinnen verwaarloosd?

Ja, life sucks. Je komt er wel bovenop (pun not intended ).
Met citaat reageren
Oud 16-04-2011, 16:24
L.E.
L.E. is offline
Ik wil niet als een oud wijf klinken, maar volgens mij zijn het de hormonen ofzo.
Dat je je de ene keer heel erg goed en happy voelt en de andere keer heel down bent.
Ze zeggen dat alle pubers zo nu en dan een dipje hebben.

in zo'n geval: Verwen jezelf door iets leuks/lekkers voor jezelf te kopen, of kijk een leuke film met je favoriete acteur/figuur. ( hiiiiiiii Legolaaaaaaaaaaaas!)
Wat ik dus wil zeggen; in zo'n geval moet je jezelf zien op te peppen.
Geen zorgen: Iedereen pubert een keer. Het is een periode, ooit gaan die rare gevoelens voorbij. Succes!
Met citaat reageren
Oud 17-04-2011, 08:46
Volk
Volk is offline
Dus jij mag wel twee jongens tegelijkertijd leuk vinden maar als blijkt dat zij hetzelfde doen stort je wereld in? Het is maar net wat je wereld doet instorten....

En ja, ik heb wel eens dagen gehad waarbij het voelde alsof mijn wereld instortte maar toen heb ik actie ondernomen in plaats van zielig zitten doen. Ik raad je aan dit ook te doen. Kijk naar wat er zo rot is en pak het aan.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten